Vytváříme, objevujeme a staráme se o vaši komunikaci

Na trhu od roku 1992

Na židli virtuální asistentka se zákaznickým servisem

Vize

Naší vizí je dostat umělou inteligenci do kontaktního centra každé české firmy.

Usnadní to chod systémů a také pomůže pracovnímu trhu směrovat zaměstnance/kyně na pozice, které jsou důležitější. V budoucnosti s IPEXem vnímáme možnost propojit efektivně a šetrně lidskou práci s umělou inteligencí. 

AI zelená záře nad Zemí

Mise

Hlavní misí IPEXu je vyvíjet cloudové aplikace pro AI komunikaci firem s jejich zákazníky.

Zároveň cítíme potřebu být blízko našim zákazníkům, a proto jim poskytujeme vždy výjimečnou podporu a beze strachu sdílíme své know-how. 

AI zelená oblaka
Ruka virtuální asistentky v zeleném pozadí

Hodnoty

Věříme na dobré vztahy, a z toho pramení naše touha dále budovat služby IPEXu tak, aby byly co nejpřístupnější pro všechny.

Technologie nespí a my jsme na tom podobně. Naší prioritou je se technologicky posouvat a zlepšovat naše služby tak, abychom ulehčili práci našim zákazníkům. 

Historie a současnost

1992

1996

2002

2006

2010

2011

2012

2013

2014

2014

2015

2018

2019

2020

2021

2022

vznik společnosti

stali jsme se poskytovatelem služeb internetového připojení

transformace společnosti na akciovou společnost

spuštění hlasových služeb s využitím IP telefonie

hlasové služby s využitím IP telefonie se staly hlavním zdrojem příjmů

řešení VOIPEX F1 bylo propojeno s CRM systémy více než deseti výrobců, čímž jsme vstoupili do světa integrátorů telekomunikačních a informačních systémů

uvedení komunikační platformy VOIPEX ve verzi 3.0

zahájení poskytování mobilních služeb jako virtuální mobilní agregátor (MVNA)

začali jsme poskytovat velkoobchodní mobilní služby již 55 subjektům (MVNO) a hlasové služby již 300 subjektům

koncem roku 2014 jsme úspěšně nastartovali dodávky služby VOIPEX TEAM a jejich prodej podpořili spuštěním nového webu www.ipex.cz

jako první jsme v ČR použili technologii WebRTC pro řešení kontaktního call centra (WebRTC umožňuje telefonování z webového prohlížeče bez softwarového nebo pevného telefonu)

uvedli jsme na trh novou generaci řešení VOIPEX TEAM 2.0. (robustní CLOUD řešení postavené na nové generaci kontaktního centra, rozšířené o ticketing. Ovládání a administrace je přes komunikátor, který obsahuje týmové funkce a slouží zároveň jako softphone)

provedli jsme rozdělení odštěpením našich velkoobchodních aktivit do nově vzniklé společnosti IPEX TELCO a.s.

zisk 1. místa v soutěži IT produkt roku v kategorii komunikační produkty

vstoupili jsme s naším Kontaktním centrem na marketplace

naplno jsme rozjeli prodej Kontaktního centra IPEX postaveného na umělé inteligenci

Vyzkoušejte
demo
zdarma

Vyzkoušejte demo zdarma

Jednou vidět je cennější než stokrát slyšet.

Naše free verze vám poskytne představu o funkcích a celkovém fungování
Omnichannelu v rámci kontaktního centra od IPEXu.

Historie a současnost

  • vznik společnosti

  • stali jsme se poskytovatelem služeb internetového připojení

  • transformace společnosti na akciovou společnost

  • spuštění hlasových služeb s využitím IP telefonie

  • hlasové služby s využitím IP telefonie se staly hlavním zdrojem příjmů

  • řešení VOIPEX F1 bylo propojeno s CRM systémy více než deseti výrobců, čímž jsme vstoupili do světa integrátorů telekomunikačních a informačních systémů

  • uvedení komunikační platformy VOIPEX ve verzi 3.0

  • zahájení poskytování mobilních služeb jako virtuální mobilní agregátor (MVNA)

  • začali jsme poskytovat velkoobchodní mobilní služby již 55 subjektům (MVNO) a hlasové služby již 300 subjektům

  • koncem roku 2014 jsme úspěšně nastartovali dodávky služby VOIPEX TEAM a jejich prodej podpořili spuštěním nového webu www.ipex.cz

  • jako první jsme v ČR použili technologii WebRTC pro řešení kontaktního call centra (WebRTC umožňuje telefonování z webového prohlížeče bez softwarového nebo pevného telefonu)

  • uvedli jsme na trh novou generaci řešení VOIPEX TEAM 2.0. (robustní CLOUD řešení postavené na nové generaci kontaktního centra, rozšířené o ticketing. Ovládání a administrace je přes komunikátor, který obsahuje týmové funkce a slouží zároveň jako softphone)

  • provedli jsme rozdělení odštěpením našich velkoobchodních aktivit do nově vzniklé společnosti IPEX TELCO a.s.

  • zisk 1. místa v soutěži IT produkt roku v kategorii komunikační produkty

  • vstoupili jsme s naším Kontaktním centrem na marketplace

  • naplno jsme rozjeli prodej Kontaktního centra IPEX postaveného na umělé inteligenci

  • 1992

  • 1996

  • 2002

  • 2006

  • 2010

  • 2011

  • 2012

  • 2013

  • 2014

  • 2014

  • 2015

  • 2018

  • 2019

  • 2020

  • 2021

  • 2022

Zkuste to s námi

Naše služby využívají velké korporáty i malé firmy. Jsme si jisti, že najdeme vhodné
řešení i pro vás. Vyzkoušejte bezplatnou verzi a uvidíte, jaké je to mít přehled v komunikaci.

Zkusit