Klíč ke spokojenosti zákazníků
Věříme, že budovat dobré vztahy je základ každého dlouhodobě úspěšného byznysu. Hledáme proto způsoby pro kvalitnější a lidskou zákaznickou péči. Výsledkem je náš systém pro zákaznickou podporu, který neustále zlepšujeme a nabízíme společně s naším know-how.
Vždycky lidsky
Zákaznická péče je někdy pořádná řehole, obzvlášť když se něco pokazí a není času nazbyt.
Známe to a chceme pomoct, všechno řešíme na rovinu a bavíme se lidsky, tak aby se na nás dalo spolehnout.
Sdílíme a radíme
Máme zkušenosti s více než 600 týmů zákaznické péče a ty chceme sdílet. Rádi poradíme a ukážeme, protože společně nemusíme opakovat ty stejné chyby dokola.
S technologií v zádech
Spolupracujeme se špičkami v oboru, abychom týmům zákaznické péče doručili nejlepší nástroj pro jejich práci.
Využíváme umělou inteligenci a integrace s dalšími systémy pro co největší automatizaci systému a efektivnější práci.
#1
Počtem
Callcenter v ČR
300
Integračních
partnerů
AAA
Ocenění za finanční zdraví Top 0,2 % v ČR
74 %
zákazníků s námi spolupracuje přes 7 let
Spolehlivě již od roku 1992
Přinášíme na trh nové technologie a posouváme zákaznickou péči již přes 25 let. Celou dobu v kladných číslech a spolehlivě.