Klíč ke
spokojenosti
zákazníků

Věříme, že budovat dobré vztahy je základ každého dlouhodobě úspěšného byznysu. Hledáme proto způsoby pro kvalitnější a lidskou zákaznickou péči. Výsledkem je náš systém pro zákaznickou podporu, který neustále zlepšujeme a nabízíme společně s naším know-how.

Vždycky lidsky

Zákaznická péče je někdy pořádná řehole, obzvlášť když se něco pokazí a není času nazbyt.
Známe to a chceme pomoct, všechno řešíme na rovinu a bavíme se lidsky, tak aby se na nás dalo spolehnout.

Sdílíme a radíme

Máme zkušenosti s více než 600 týmů zákaznické péče a ty chceme sdílet. Rádi poradíme a ukážeme, protože společně nemusíme opakovat ty stejné chyby dokola.

S technologií v zádech

Spolupracujeme se špičkami v oboru, abychom týmům zákaznické péče doručili nejlepší nástroj pro jejich práci.

Využíváme umělou inteligenci a integrace s dalšími systémy pro co největší automatizaci systému a efektivnější práci.

#1

Počtem
Callcenter v ČR

300

Integračních
partnerů

AAA

Ocenění za finanční zdraví Top 0,2 % v ČR

74 %

zákazníků s námi spolupracuje přes 7 let

Spolehlivě již od roku 1992

Přinášíme na trh nové technologie a posouváme zákaznickou péči již přes 25 let. Celou dobu v kladných číslech a spolehlivě.

„V čem nám nástroje od IPEXu pomohly? Hlavně jsme získali kontrolu nad životem požadavku našeho klienta a zároveň provozní spolehlivost. Máme tak všechna data na jedné hromadě a dokážeme do nich rychle vidět a jednoduše v nich pak číst.“

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty

53

pracovníků helpdesku

250

operátorů 
call centra

87

manažerských účtů call centra

„My v TP linku jsme opravdu nadšeni z toho, co pro nás IPEX dělá. Nejen skvělý nástroj pro naši zákaznickou péči, ale i jejich špičková podpora jsou pro nás důvodem, proč jsme 100% spokojeni.““

Jan Návrat

Technical Support Manager

85 %

požadavků vyřízeno do 24h

o 42 %

méně nepřijatých hovorů

10 000

obsloužených webchatů

„Z řešení od IPEXu jsme nadšeni! V ovládacích panelech call centra i helpdesku najdu vše, co potřebuji. Konečně mám pořádný přehled.“

Michaela Heczková

Vedoucí podpory

30 %

úspora nákladů helpdesku

13

operátorů 
call centra

14

zahraničních čísel

800 000

odeslaných balíků ročně

„I díky Kontaktnímu centru od IPEXu, pracujeme na tom, aby si zákazník po každém hovoru mohl říct: „Přesně takto si představuju pružné partnerství“

Michal Kalkus

Projektový manažer

10s

průměrná doba čekání na lince

78%

požadavků vyřešeno na jeden hovor

>35000

příchozích hovorů ročně

960

hodin ročně stráví operátoři hovorem

„Klienti u nás hledají prvotřídní technické poradenství. Jsem ráda, že se nám stejné péče dostává od IPEXu. Neuvěřitelná snaha a ochota jejich specialistů je zkrátka to, co očekáváte od kvalitní spolupráce!“

Tereza Přibylová

Manažer zákaznické péče

93 %

hovorů odbaveno do 20s

32

telefonních front

<7 %

zmeškaných hovorů

50 000

příchozích hovorů ročně

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty

Jan Návrat

Technical Support Manager

Michaela Heczková

Vedoucí podpory

Michal Kalkus

Projektový manažer

Tereza Přibylová

Manažer zákaznické péče