Představujeme nové Call centrum!
Nové panely Call centra
V dnešní době je efektivní a dobře fungující call centrum klíčovým prvkem každé společnosti, která si zakládá na kvalitním zákaznickém servisu. Proto bychom vám rádi ukázali přednosti nové verze Call centra, která přináší inovativní design a mnoho užitečných funkcí.
V rozložení Agenta v Call centru můžete sledovat velkou škálu informací. Můžete si přizpůsobit své pracovní prostředí dle vašich potřeb a preferencí. Níže uvedené panely Agenta vám poskytují přehled o probíhajících a nevyřízených hovorech, a také statistiky, které vám pomáhají sledovat výkonnost daného Agenta.
V rozložení pro Supervizory v Call centru získáváte přehledné statistiky týkající se všech agentů, probíhajících hovorů a front. Tyto informace umožňují Supervizorům mít veškerý provoz pod kontrolou a snadno sledovat a organizovat přijetí hovorů. Díky těmto možnostem Supervizorům nabízíme kompletní nástroje, které usnadňují jejich roli a zajišťují efektivní řízení a organizaci call centra.
Call centrum přináší také vylepšené fulltextové vyhledávání v tabulkách, možnost obsluhy nevyřízených hovorů bez funkce „refer call“ a lepší přehlednost uživatelů call centra. Navíc jsou k dispozici optimalizace pro práci s větším počtem operátorů a možnost zobrazení v samostatném okně mimo Komunikátor.
Jedná se o první aplikaci v IPEXu, kterou jde využít v režimu Dark mode, který poskytuje moderní vizuální prostředí.
Připravte se na zlepšení svého zákaznického servisu a efektivitu vaší společnosti s naší novou verzí Call centra! Jak začít najdete na naší wiki – Začínáme s novým Call centrem.