přidejte se do týmu nadšenců

Kariéra v IPEXu

Na výběru lidí do našeho týmu si opravdu zakládáme. Kolektiv je jeden z našich velkých benefitů. Jsme tým nadšenců s chutí růst a být nejlepší. Nikoho nevodíme za ruku, každý se musí aktivně zapojit a předvést, co umí.

Zaměstnáváme nadšence, tvrdohlavce, geniální vizionáře, skvělé vykonavače i tahouny, introverty a extroverty a dokonce i podivíny. Umíme lidem dát důvěru a prostor si určovat svoje pracovní cíle a efektivně plánovat čas nejen v práci ale i mezi práci a rodinu.

Volné pozice

Backend programátor

Do našeho týmu Cloud/Vývoj, hledáme nového kolegu – backend programátora.

O co ve zkratce jde?

  • Pracujeme na vývoji vlastního software v oblasti telekomunikací a zákaznické péče – Kontaktní centrum, virtuální ústředny apod.
  • Jsme fajn parta a rozhodně se tu nenudíme :), práce i zábavy je dost
  • Neustále zkoušíme nové technologie
  • Spolupracujeme konzultačně s lidmi co jsou na špičce v daném oboru minimálně v CZ, ale i v globálním měřítku
  • Firma nám platí i zajímavé konference
  • Pracujeme v kanceláři v Brně nebo na home-office

Co bys měl/a umět nebo znát?

  • Určitě se neobejdeš bez zkušenosti s Node.js, MySQL/MariaDB, Typescript/znalost JavaScript na pokročilé úrovni
  • Preferujeme seniorní znalost, ale může být i pokročilý junior (pracoval/a jsi na větším projektu)
  • Potřebujeme agilní přístup k práci, aktivní a komunikativní chování v týmu

Výhodou

  • Zkušenost s GraphQL,  Dockerem nebo Machine Learning

Co za to?

  • Nejlepší bude se osobně pobavit a všechno rozebrat

Proč jít k nám?

Nejsme korporát, pracujeme agilně v menším týmu, kde přispíváme svými zkušenostmi k lepším výsledkům. Když máme potíž, tak ji navzájem konzultujeme a vymyslíme řešení. Budeš se podílet na vývoji produktů, které pomáhají moderním a úspěšným společnostem (např. Srovnej.to, Direct Pojišťovna, DPD nebo GEIS Logistic)

Těšíme se na Tebe!

Odpovědět na inzerát

Technická podpora

Do našeho týmu podpory, hledáme nového kolegu – technika s orientací na zákazníka. Který rád pomůže řešit technické nastavení a požadavky našim zákazníků, např. DPD, Renault, ABRA Software, Pojišťovna Direct a další.

Co bude Tvým úkolem?

  • Náplní práce bude obsluha požadavků klientů, řešení poruch jejich služeb, požadavků a problémů vyplývajících z chodu sítě a hlasových služeb
  • Řešení problémů u zákazníků, obsluha jejich technických požadavků
  • Řešení problémů na síťové infrastruktuře – internet, VoIP
  • Péče o vybrané portfolio VIP zákazníků
  • Pravidelné kontroly, předcházení problémům, preventivní činností, pravidelná komunikace s klientem
  • Udržování a posilování vztahu se stávajícími zákazníky
  • Držení nočních a víkendových pohotovostí pro případy výpadků či poruch.

Co bys měl umět znát?

  • Základní znalost LAN/WAN technologií, TCP/IP, routing
  • Základní znalosti Linux, VoIP technologie
  • Dobré komunikační dovednosti, vstřícný přístup ke klientům
  • Schopnost pracovat v týmu, sdílet problémy, spolupráce na firemních znalostních databázích
  • Práce ve vícesměnném provozu – pracovní směny a pohotovosti na telefonu

Co za to?

  • Nejlepší bude se osobně pobavit a všechno rozebrat

Proč jít k nám?

Nejsme korporát, pracujeme v menším týmu, kde přispíváme svými zkušenostmi k lepším výsledkům. Když máme potíž, tak ji navzájem konzultujeme a vymyslíme řešení. Jsme fajn parta a rozhodně se tu nenudíme. Práce i zábavy je dost. Po zapracování (a vlastně už i teď) si se šéfem domluvíme home office, rádi se také potkáme na pobočce, kde je velmi dobré zázemí.

Těšíme se na Tebe!

Odpovědět na inzerát