přidejte se do týmu nadšenců
Kariéra v IPEXu
Na výběru lidí do našeho týmu si opravdu zakládáme. Kolektiv je jeden z našich velkých benefitů. Jsme tým nadšenců s chutí růst a být nejlepší. Nikoho nevodíme za ruku, každý se musí aktivně zapojit a předvést, co umí.
Zaměstnáváme nadšence, tvrdohlavce, geniální vizionáře, skvělé vykonavače i tahouny, introverty a extroverty a dokonce i podivíny. Umíme lidem dát důvěru a prostor si určovat svoje pracovní cíle a efektivně plánovat čas nejen v práci ale i mezi práci a rodinu.
Volné pozice
Sales Representative
Jsi komunikativní a vždy v pohybu? Baví tě objevovat nové cesty, rád se učíš nové věci a chceš si řídit život sám? U nás v týmu prostor dostaneš.
V IPEXu vyvíjíme aplikace, které zjednodušují a zefektivňují práci lidí na zákaznických linkách, helpdesku a callcentrech.
Chceme náš tým posílit o zkušeného obchodníka, který bude umět identifikovat a rozvíjet obchodní příležitosti.
Co tě čeká
- příprava obchodních plánů, spoluvytváření marketingové strategie a následně jejich realizace
- pravidelném kontakt se zákazníky a rozvíjení existujících vztahů
- vymýšlení strategie pro vstup na nové trhy nebo pro propagaci nových výrobků
- interně spolupráce s produktovým oddělením
- sledování průběžných výsledků a plnění plánu vzhledem k situaci na trhu
- reprezentace IPEX na akcích pro zákazníky a partner
Co od sebe můžeme čekat navzájem
- dostaneš plnou podporu na startu, ale i po něm
- pracovní den si můžeš poskládat jak potřebuješ
- netrváme na docházce do kanceláře, pracuj odkudkoliv
- očekáváme samostatnost a vysokou motivaci a chuť dosahovat stanovených cílů
- otevřenou firemní kulturu, přátelskou atmosféru, společné akce
- chceme člověka, který si dovede informace pospojovat a vidět je v souvislostech, zbytek se dá naučit
Jaké máš zkušenosti a vlastnosti
- analytické myšlení
- proaktivita a samostatnost
- tvůrčí přístup
- zvládání zátěžových situací
- komunikační dovednosti
- schopnost týmové práce
- kritický pohled
- organizační schopnosti a prodejní dovednosti
- vnímání příležitostí a jejich kritické hodnocení
Proč jít k nám?
Obchodníci mají u nás produkt, kterému věříme a víme, že našim klientům opravdu pomáhá při denní práci. Jsme tu sice 30 let, ale stále pracujeme v prostředí mladé firmy, kde se dá celá řada věcí ovlivnit a změnit. Naše firemní kultura je otevřená a svobodná, nejsme svázáni žádnými korporátními pravidly.
Obchodní snažení usnadňujeme naším marketingem, dobrými daty, identifikací návštěvnosti přes Leady.CZ, ale i intenzivní podporou sales managera.
Pracujeme s jednoduchým a transparentním provizním modelem, který není zastropovaný. Benefity jako auto, mobil a počítač jsou samozřejmostí.
Těšíme se na Tebe!
Senior Marketing Specialist
Máte vášeň pro marketing a inovace? Chcete být součástí týmu, který transformuje naše marketingové strategie a oslovuje naše zákazníky? Pokud ano, připojte se k nám!
Co od vás očekáváme
- Vaším hlavním cílem bude definovat a implementovat strategii, která nám pomůže lépe oslovit naše zákazníky a zvýšit povědomí o naší značce.
- Zkoumat aktuální tržní trendy, abyste nám pomohli identifikovat nové příležitosti a inovace v oblasti marketingu.
- Aktivně se zapojíte do tvorby a realizace marketingových kampaní a propagace našich produktů nebo služeb.
- Vytvářet obsah, který osloví naše cílové publikum a přispěje k budování naší značky.
- Sdílet svou vizi a odbornost s týmem a společně budeme rozvíjet naši značku.
- Aktivně spolupracovat s reklamními, marketingovými a PR agenturami, stejně jako s naším obchodním oddělením, abyste dosáhli našich cílů.
- Očekáváme samostatnost, vysokou motivaci a touhu dosáhnout stanovených cílů.
Co nabízíme my
- Zaručujeme plnou podporu od samého začátku a po celou dobu.
- Můžete se těšit na práci v přátelském kolektivu.
- Společné akce týmu i celé firmy.
Pokud chcete být součástí týmu, který posunuje naši značku vpřed, neváhejte nás kontaktovat a připojit se k nám na této cestě.
Pokud máte zájem o tuto pozici, pište prosím email na frintova@ipex.cz.
Pracovník technické podpory (L2)
Do našeho týmu podpory, hledáme nového kolegu – technika s orientací na zákazníka. Který rád pomůže řešit technické nastavení a požadavky našim zákazníků, např. DPD, Renault, ABRA Software, Pojišťovna Direct a další.
Co bude Tvým úkolem
- Náplní práce bude obsluha požadavků klientů, řešení poruch jejich služeb, požadavků a problémů vyplývajících z chodu sítě a hlasových služeb
- Řešení problémů u zákazníků, obsluha jejich technických požadavků
- Řešení problémů na síťové infrastruktuře – internet, VoIP
- Péče o vybrané portfolio VIP zákazníků
- Pravidelné kontroly, předcházení problémům, preventivní činností, pravidelná komunikace s klientem
- Udržování a posilování vztahu se stávajícími zákazníky
- Držení nočních a víkendových pohotovostí pro případy výpadků či poruch.
Co bys měl umět nebo znát
- Základní znalost LAN/WAN technologií, TCP/IP, routing
- Základní znalosti Linux, VoIP technologie
- Dobré komunikační dovednosti, vstřícný přístup ke klientům
- Schopnost pracovat v týmu, sdílet problémy, spolupráce na firemních znalostních databázích
- Práce ve vícesměnném provozu – pracovní směny a pohotovosti na telefonu
Proč jít k nám?
Nejsme korporát, pracujeme v menším týmu, kde přispíváme svými zkušenostmi k lepším výsledkům. Když máme potíž, tak ji navzájem konzultujeme a vymyslíme řešení. Jsme fajn parta a rozhodně se tu nenudíme. Práce i zábavy je dost. Po zapracování (a vlastně už i teď) si se šéfem domluvíme home office, rádi se také potkáme na pobočce, kde je velmi dobré zázemí.