přidejte se do týmu nadšenců

Kariéra v IPEXu

Na výběru lidí do našeho týmu si opravdu zakládáme. Kolektiv je jeden z našich velkých benefitů. Jsme tým nadšenců s chutí růst a být nejlepší. Nikoho nevodíme za ruku, každý se musí aktivně zapojit a předvést, co umí.

Zaměstnáváme nadšence, tvrdohlavce, geniální vizionáře, skvělé vykonavače i tahouny, introverty a extroverty a dokonce i podivíny. Umíme lidem dát důvěru a prostor si určovat svoje pracovní cíle a efektivně plánovat čas nejen v práci ale i mezi práci a rodinu.

Volné pozice

Obchodník

Naše společnost poskytuje služby založené na moderních technologiích a nadstandardním zákaznickém servisu.

Do obchodního týmu hledáme kolegu nebo kolegyni, kteří jsou rádi v kontaktu s lidmi, baví je aktivně obchodovat a konzultovat kvalitní produkty/služby, které mají smysl. Pracujeme ve svobodném prostředí zaměřeném na otevřenost a přátelský přístup. Lidé u nás mají důvěru i prostor, nejsme svázáni korporátní mi pravidly!

Co získáš:

  • zajímavou odměnu, jejíž pohyblivá složka dle výsledků není omezena
  • pružnou pracovní dobu, benefity dle vlastního výběru a zájmů
  • otevřenou firemní kulturu, přátelskou atmosféru, společné akce
  • intenzivní podporu nejen na začátku
  • možnost věci skutečně ovlivnit

Co přinášíš:

  • umění naslouchat zákazníkům a najít si k nim cestu, dostat je na svou stranu
  • orientaci v IT světě, schopnost vyhledávat a třídit informace
  • chuť dál se učit a rozvíjet, být systémový
  • zdravou dravost a touhu po úspěchu
  • zkušenosti jsou výhodou, ale rádi dáme příležitost i absolventům

Co potřebujeme:

  • vyhledávání obchodních příležitostí a rozvíjení vztahů se zákazníky
  • aktivní spolupráci s našimi konzultanty a marketingem
  • vytváření prezentací a webinářů k podpoře prodeje
  • práci s daty, které zlepšují prodejní úspěch
  • plnou zodpovědnost za své prodejní aktivity

Proč jít k nám?

Obchodní snažení usnadňujeme naším marketingem, dobrými daty, ale i intenzivní podporou sales managera.

Pracujeme s jednoduchým a transparentním provizním modelem, který není zastropovaný. Benefity jako auto, mobil a počítač jsou samozřejmostí.

Těšíme se na Tebe!

Odpovědět na inzerát

Infrastructure Engineer

Do našeho DevOps týmu, hledáme nového kolegu – nadšence, i zkušeného administrátora, který nám pomůže udržovat a rozvíjet naši infrastrukturu v chodu, na které běží služby našich zákazníků, např. DPD, Renault, ABRA Software, Pojišťovna Direct a další.

O co jde?

Neustále zkoušíme nové technologie, chceme se rozvíjet. Pracujeme v privátních i veřejných cloudech. Velká část naší infrastruktury se nachází v českých datacentrech (technologie VMware). Síťová infrastruktura je v Cisco.

Používáme VoIP technologie: Asterisk, Kamailio, WebRTC.

Našim cílem je nasadit Kubernetes a mít popis celé infrastruktury v kódu

Co bude Tvým úkolem?

  • Troubleshooting Linuxu a sítí
  • Implementace monitorovacích nástrojů
  • Automatizace pomocí Ansible, Terraform
  • Implementace CI/CD pro nasazování aplikací
  • Návrhy HA řešení web/serverů a jejich realizace
  • Komunikace s vývojáři, ale i se zákazníky

Zajímají tě technologie?

Docker, Node.JS, MariaDB, Haproxy, ApacheKafka, Firebase, Ansible, Terraform, Elasticsearch/Logstash/Kibana, Icinga/Prometheus , Grafana.

Co bys měl znát?

  • Znalost správy Linux serverů
  • Výhodou (nikoliv podmínkou) je znalost VoIP
  • Znalost LLM (ChatGPT apod.) výhodou
  • Potřebujeme agilní přístup k práci, aktivní jednání v týmu
  • Schopnost samostatně řešit různorodé problémy, kritické myšlení a rozhodnost
  • Dobrá komunikace v týmu, nejen mezi vývojem a operation.

Proč jít k nám?

Jsme fajn parta a rozhodně se tu nenudíme. Práce i zábavy je dost.

Spolupracujeme konzultačně s lidmi, co jsou na špičce v daném oboru minimálně v CZ, ale i v globálním měřítku

Po zapracování (a vlastně už i teď) si se šéfem domluvíme homeoffice, rádi se také občas potkáme na pobočce, kde je dobré zázemí.

Nejsme korporát, pracujeme agilně v menším týmu. Když máme potíž, tak ji navzájem konzultujeme a vymyslíme řešení.

Těšíme se na Tebe!

Odpovědět na inzerát

UX designer/ka

Do našeho týmu Cloud/Vývoj hledáme nového designera nebo designerku pro návrhy našeho Kontaktního centra. Pokud by ses rád/a podílel na designu našich systému, hledáme právě Tebe.

Naše týmová kultura klade velký důraz na agilní řízení a spolupráci. Jako UX designer se staneš klíčovým členem týmu, který aktivně přispívá k nejlepším řešením pro naše zákazníky. S námi se rozhodně nudit nebudeš a dostaneš spoustu příležitostí ukázat své dovednosti.

Co bys měl/a umět nebo znát:

  • Zkušenosti s designem UI, UX
  • Znalost programu Figma
  • Grafické cítění
  • Tvůrčí schopnosti, nápaditost
  • Komunikační a prezentační dovednosti
  • Samostatnost, ale i schopnost týmové práce

Čemu se budeš věnovat

  • Návrhům designu
  • Zpracovávat design v prostředí Figma
  • Programovat v reactu

Co nabízíme my

  • Práci v sehraném a přátelském kolektivu
  • Pružnou pracovní dobu s možností home-office
  • Pracovní kancelář máme v Brně
  • Společné akce týmu i celé firmy
  • Práci na poloviční úvazek

Proč jít k nám?

Jsme fajn parta a rozhodně se tu nenudíme. Práce i zábavy je dost.

Spolupracujeme konzultačně s lidmi, co jsou na špičce v daném oboru minimálně v CZ, ale i v globálním měřítku

Po zapracování (a vlastně už i teď) si se šéfem domluvíme homeoffice, rádi se také občas potkáme na pobočce, kde je dobré zázemí.

Nejsme korporát, pracujeme agilně v menším týmu. Když máme potíž, tak ji navzájem konzultujeme a vymyslíme řešení.

Těšíme se na Tebe!

Odpovědět na inzerát

Technická podpora

Do našeho týmu podpory, hledáme nového kolegu – technika s orientací na zákazníka. Který rád pomůže řešit technické nastavení a požadavky našim zákazníků, např. DPD, Renault, ABRA Software, Pojišťovna Direct a další.

Co bude Tvým úkolem?

  • Náplní práce bude obsluha požadavků klientů, řešení poruch jejich služeb, požadavků a problémů vyplývajících z chodu sítě a hlasových služeb
  • Řešení problémů u zákazníků, obsluha jejich technických požadavků
  • Řešení problémů na síťové infrastruktuře – internet, VoIP
  • Péče o vybrané portfolio VIP zákazníků
  • Pravidelné kontroly, předcházení problémům, preventivní činností, pravidelná komunikace s klientem
  • Udržování a posilování vztahu se stávajícími zákazníky
  • Držení nočních a víkendových pohotovostí pro případy výpadků či poruch.

Co bys měl umět znát?

  • Základní znalost LAN/WAN technologií, TCP/IP, routing
  • Základní znalosti Linux, VoIP technologie
  • Dobré komunikační dovednosti, vstřícný přístup ke klientům
  • Schopnost pracovat v týmu, sdílet problémy, spolupráce na firemních znalostních databázích
  • Práce ve vícesměnném provozu – pracovní směny a pohotovosti na telefonu

Co za to?

  • Nejlepší bude se osobně pobavit a všechno rozebrat

Proč jít k nám?

Nejsme korporát, pracujeme v menším týmu, kde přispíváme svými zkušenostmi k lepším výsledkům. Když máme potíž, tak ji navzájem konzultujeme a vymyslíme řešení. Jsme fajn parta a rozhodně se tu nenudíme. Práce i zábavy je dost. Po zapracování (a vlastně už i teď) si se šéfem domluvíme home office, rádi se také potkáme na pobočce, kde je velmi dobré zázemí.

Těšíme se na Tebe!

Odpovědět na inzerát