Domovská stránka » Integrace Kontaktního centra IPEX s platformou 1CLICK

Integrace Kontaktního centra IPEX s platformou 1CLICK

Denis Lacho

6 září, 2022

10 min

Blog

Integrace Kontaktního centra IPEX s platformou 1CLICK

Nové možnosti integrace kontaktního centra IPEX

Systémová integrace je propojení různých softwarových komponent v jeden fungující celek. I naše Kontaktní centrum IPEX je možné propojit s různými platformami a zajistit tak kvalitní zákaznickou péči.

Naše kontaktní centrum je možné propojit právě i s platformou 1CLICK. Jedná se o český software, který vám nahradí více nástrojů na jeden klik.

V tomto článku se dozvíte, jaké funkcionality má právě tato integrace.

Mezi hlavní přednosti patří především propojení kontaktů a informací o zákazníkovi ze systému 1CLICK do Kontaktního centra IPEX.

1.Příchozí hovor

  • V případě, že je kontakt uložený v aplikaci 1CLICK, vidíme jméno volajícího, firmu a konkrétní telefonní číslo.
  • Agent má k dispozici ovládací prvky hovoru jako zvednout nebo odmítnout hovor.

2.Proklik na kartu 1CLICK

  • Kliknutím na jméno se dostanete do karty zákazníka v systému 1CLICK.
  • Agent si obratem může zjistit veškeré informace.

3. Psaní poznámek přímo v CTI okně

  • Agent si může značit poznámky přímo v CTI okně.
  • Poznámka se automaticky propíše do aplikace 1CLICK.

4. Informace o hovoru v aplikaci 1CLICK

  • Agent uvidí veškeré telefonáty se zapsanými poznámkami v sekci Deník.

Pokud máte zájem o propojení našeho Kontaktního centra IPEX a integrací 1CLICK neváhejte nás kontaktovat emailem info@ipex.cz nebo telefonicky na čísle 844 844 000, rádi odpovíme na Vaše dotazy.

Jestliže nemáte aktivní službu IPEX, můžete si ji Objednat nebo Vyzkoušet DEMO na 14 dnů zdarma ZDE.