Integrace Kontaktního centra IPEX s platformou 1CLICK
Nové možnosti integrace kontaktního centra IPEX
Systémová integrace je propojení různých softwarových komponent v jeden fungující celek. I naše Kontaktní centrum IPEX je možné propojit s různými platformami a zajistit tak kvalitní zákaznickou péči.
Naše kontaktní centrum je možné propojit právě i s platformou 1CLICK. Jedná se o český software, který vám nahradí více nástrojů na jeden klik.
V tomto článku se dozvíte, jaké funkcionality má právě tato integrace.
Mezi hlavní přednosti patří především propojení kontaktů a informací o zákazníkovi ze systému 1CLICK do Kontaktního centra IPEX.
1.Příchozí hovor
- V případě, že je kontakt uložený v aplikaci 1CLICK, vidíme jméno volajícího, firmu a konkrétní telefonní číslo.
- Agent má k dispozici ovládací prvky hovoru jako zvednout nebo odmítnout hovor.
2.Proklik na kartu 1CLICK
- Kliknutím na jméno se dostanete do karty zákazníka v systému 1CLICK.
- Agent si obratem může zjistit veškeré informace.
3. Psaní poznámek přímo v CTI okně
- Agent si může značit poznámky přímo v CTI okně.
- Poznámka se automaticky propíše do aplikace 1CLICK.
4. Informace o hovoru v aplikaci 1CLICK
- Agent uvidí veškeré telefonáty se zapsanými poznámkami v sekci Deník.
Pokud máte zájem o propojení našeho Kontaktního centra IPEX a integrací 1CLICK neváhejte nás kontaktovat emailem info@ipex.cz nebo telefonicky na čísle 844 844 000, rádi odpovíme na Vaše dotazy.
Jestliže nemáte aktivní službu IPEX, můžete si ji Objednat nebo Vyzkoušet DEMO na 14 dnů zdarma ZDE.