Zvyšte hodnotu licencí

Máte již licence Kontaktního centra? Pak jste udělali první správný krok za lepší zákaznickou péčí. K licencím Vám ještě dodáme know how jak na to, aby byli Vaši zákazníci opravdu nadšeni.

Naše služby pro ještě lepší zákaznickou podporu

S námi se neztratíte už od začátku

Pomůžeme vám vydefinovat potřeby a navrhneme ideální řešení podle rozpočtu. Sami si uděláte obrázek, jak si na tom vaše zákaznická podpora stojí.

 

Nejlépe bude, pokud si zajistíte i Presales podporu.

Více o presales podpoře

Odladíme vše na míru vašim potřebám

Při dodávce našich produktů vám naši specialisté pomohou odladit procesy a případně nastavit procesy nové. Výsledkem je systém vám na míru.

 

Jak funguje Implementace se dozvíte na odkazu níže.

Více o implementaci

Pomůžeme vám, když budete potřebovat

Kdykoli to budete potřebovat, jsme jen jeden telefon od vás. S naší podporou navíc budete moci Váš systém stále rozvíjet a zlepšovat.

 

Garantovaná podpora ale i rozvoj systému. To je naše technická podpora

Více o technické podpoře

Nedodáváme jen software, dodáváme know-how

Máme zkušenosti s více než 600 týmy zákaznické péče a jsme v kontaktu s celosvětovými špičkami v oboru. Našim zákazníkům rádi předáváme kvalitní know-how a pomáháme vyladit celý proces zákaznické péče.

Nástroj je základ, know-how ale dělá rozdíl.

Doporučené varianty našich služeb

Doplňkové služby k licencím nabízíme v několika variantách. Pro zajištění stálého rozvoje vaší zákaznické péče a maximální využití finančních prostředků vložených do platby licencí, doporučujeme zakoupit odpovídající úroveň služeb.

Pokud zvolíte k vám vybraným službám variantu ideál, nešlápnete vedle.

 

Pomůžeme vám roztlačit zákaznickou péči

Komunikační strategie, šablony a dobré procesy jsou základem pro úspěšnou zákaznickou podporu. Naši zkušení konzultanti Vám pomohou nastavit vše potřebné pro úspěch vašeho týmu.

Nasazení na míru a konzultace procesů

Při dodávce našich produktů specialisté pomohou odladit procesy, případně nastavit procesy nové. Pomohou vám tak odhalit možná slabá místa a nastavit zázemí pro váš tým.

Domluvte si úvodní schůzku

Ozveme se Vám obratem, nejpozději do druhého dne.

"*" indicates required fields