Zvyšte hodnotu licencí
Naše služby pro ještě lepší zákaznickou podporu
S námi se neztratíte už od začátku
Pomůžeme vám vydefinovat potřeby a navrhneme ideální řešení podle rozpočtu. Sami si uděláte obrázek, jak si na tom vaše zákaznická podpora stojí.
Nejlépe bude, pokud si zajistíte i Presales podporu.
Odladíme vše na míru vašim potřebám
Při dodávce našich produktů vám naši specialisté pomohou odladit procesy a případně nastavit procesy nové. Výsledkem je systém vám na míru.
Jak funguje Implementace se dozvíte na odkazu níže.
Pomůžeme vám, když budete potřebovat
Kdykoli to budete potřebovat, jsme jen jeden telefon od vás. S naší podporou navíc budete moci Váš systém stále rozvíjet a zlepšovat.
Garantovaná podpora ale i rozvoj systému. To je naše technická podpora
Nedodáváme jen software, dodáváme know-how
Máme zkušenosti s více než 600 týmy zákaznické péče a jsme v kontaktu s celosvětovými špičkami v oboru. Našim zákazníkům rádi předáváme kvalitní know-how a pomáháme vyladit celý proces zákaznické péče.
Nástroj je základ, know-how ale dělá rozdíl.
Doporučené varianty našich služeb
Doplňkové služby k licencím nabízíme v několika variantách. Pro zajištění stálého rozvoje vaší zákaznické péče a maximální využití finančních prostředků vložených do platby licencí, doporučujeme zakoupit odpovídající úroveň služeb.
Pokud zvolíte k vám vybraným službám variantu ideál, nešlápnete vedle.
Pomůžeme vám roztlačit zákaznickou péči
Komunikační strategie, šablony a dobré procesy jsou základem pro úspěšnou zákaznickou podporu. Naši zkušení konzultanti Vám pomohou nastavit vše potřebné pro úspěch vašeho týmu.
Nasazení na míru a konzultace procesů
Při dodávce našich produktů specialisté pomohou odladit procesy, případně nastavit procesy nové. Pomohou vám tak odhalit možná slabá místa a nastavit zázemí pro váš tým.
Domluvte si úvodní schůzku
Ozveme se Vám obratem, nejpozději do druhého dne.
"*" indicates required fields