I tady zlepšují systém pro komunikaci se zákazníky. Přidáte se?
Zvyšte spokojenost zákazníků i díky špičkovému nástroji na komunikaci
Hlavní přínosy řešení
- Získáte reálná data o tom, jak reálně obsluhujete Vaše zákazníky
- Budete schopni kvantifikovat, jaká oblast způsobuje zákazníkům největší potíže a kterou je potřeba nejdříve řešit
- Na klíčové ukazatele i nastavíte kritické hodnoty (KPI) a budete schopni průběžně řešit zhoršení těchto ukazatelů
Hlavní vlastnosti
- Rychlé nasazení základní konfigurace pro vyřešení nejpalčivějších problémů a možností dalšího postupného vylepšování procesů
- Rychlý nárůst spokojenosti Vašich zákazníků
- Možnost vyzkoušení v PoC nakonfigurovaného na míru
Postavíme Vám řešení na míru
Objednejte zdarma si 30 denní trial anebo vyzkoušejte trial na míru.
V rámci presales podpory Vám pro lepší seznámení připravíme trial na míru, kde si osaháte zákaznické scénáře a procesy, které vás trápí a které chcete změnit.
Tento trial pak jen překlopíme do placené verze a využijeme tak veškeré konfigurace.
Popis řešení
Základním atributem systému je centrální úložiště požadavků (formou ticketů) a jejich inteligentní směrování na jednotlivé pracovníky podpory (dle kapacit, znalostí, počtu požadavků apod.)
Pomocí automatizací lze navíc šetřit spoustu času pracovníků podpory a snižovat tak náklady.
Nad vším bdí mocný monitoring, který sleduje činnost každého jednotlivého pracovníka podpory a předává ucelené informace pro manažery podpory k jejich výkonnosti.
Případová studie
Společnost GUMEX, spol. s r.o. je předním dodavatelem hadic, těsnění izolací a podobně. Pro dosažení vysoké spokojenosti svých zákazníků poskytuje řadu doplňkových služeb, a tudíž je se svými zákazníky v četném kontaktu.
„Naši obchodníci komunikovali se svými klienty každý pod svým telefonním číslem, nebyla žádná zastupitelnost např, při nemoci, nebylo pod kontrolou, zda obchodníci vůbec hovory přijímají a zda volají na zmeškané, klienti projevovali určitou nespokojenost, ale my manažeři jsme neměli podklady k vyřešení situace.“
Michal Kalkus
Projektový manažer GUMEX, spol. s r.o.
GUMEX, spol. s r.o. nasadil call centrum s jedním centrálním číslem pro příjem požadavků a inteligentním automatickým směrováním hovorů na příslušného obchodníka, podle údajů v interní databázi. Manažeři získali reporty o výkonu jednotlivých pracovníků podpory a mohli rak začít tlačit na zkrácení reakčních dob pro volající klienty.
„Nasazením centrálního čísla a na to navázaných reportů pro supervizory, kdy bylo operátorům jasné, že je na ně vidět, jsme rychle dosáhli viditelné změny v rychlosti obsloužení klienta (hovory zvedáme do 10 sec. !) a zpětného volání na zmeškané hovory. Nyní už máme čas si s úrovní naší podpory hrát a ladit další detaily, které jsou přínosné pro naše zákazníky, např. ověřujeme spokojenost s operátorem, jak se postavil k vyřešení požadavku.“
Michal Kalkus
Projektový manažer GUMEX, spol. s r.o.
Jak postupovat?
Postupujte agilně, po malých krůčcích, ale stále.
- Nejdříve nasaďte moderní systém, kde v budoucnu nenarazíte na chybějící funkce,
- Pro efektivní zpracování komunikace se zákazníky zaveďte jedno kontaktní místo (jeden telefon a jeden e-mail),
- Měřte a znovu měřte, ať najdete slabá místa
- Slabá místa pak postupně vylepšujte.