Vstupní analýza a implementace

Při dodávce našich produktů vám naši specialisté pomohou odladit procesy a případně nastavit procesy nové. Výsledkem je zákaznická péče nastavená na míru potřebám a audit slabých míst, na kterých můžeme do budoucna pracovat.

Nastartujte zákaznickou péči pohodlně

Šetříme váš čas i peníze

Zjistěte vše potřebné rychle a efektivně s našimi specialisty. Pomůžeme vám vydefinovat potřeby a navrhneme ideální řešení podle rozpočtu.

Nastavíme vám vše potřebné

Jsme vám k dispozici od první schůzky. Klientům pomáháme s nasazením systému, zaškolením, nastavení šablon i s dlouhodobým rozvojem.

Poradíme nejen s procesy

Veškeré rady s nástrojem jsou samozřejmostí, poradíme vám také světové best practices pro efektivní zákaznickou péči.

Nedodáváme jen software, dodáváme know-how

Máme zkušenosti s více než 600 týmy zákaznické péče a jsme v kontaktu s celosvětovými špičkami v oboru. Našim zákazníkům rádi předáváme kvalitní know-how a pomáháme vyladit celý proces zákaznické péče.

Nástroj je základ, know-how ale dělá rozdíl.

Pomůžeme 
vám roztlačit zákaznickou péči

Komunikační strategie, šablony a dobré procesy jsou základem pro úspěšnou zákaznickou podporu. Naši zkušení konzultanti Vám pomohou nastavit vše potřebné pro úspěch vašeho týmu.

Nasazení na míru a konzultace procesů

Při dodávce našich produktů specialisté pomohou odladit procesy, případně nastavit procesy nové. Pomohou vám tak odhalit možná slabá místa a nastavit zázemí pro váš tým.

Varianty implementace

Rychlá
Zakázková
Projektová

Rychlá implementace

Vhodné pro malé a střední implementace v řádech jednotek až několik desítek uživatelů. Tato forma implementace je pro zákazníky, kteří nemají vyhraněnou představu o nastavení svého Kontaktního centra nebo kteří chtějí převzít nejosvědčenější postupy (best-practices).

Je vyžadována minimální příprava ze strany zákazníka a základní informace, tj seznam uživatelů a telefonních čísel, která se budou přenášet. Služba je přednastavena podle nejlepších best-practices, zákazník si službu jen dokonfiguruje pomocí jednoduchých formulářů a obratem získá plně funkční trial verzi na 14 dnů zdarma.

Ve zkušební verzi je zákazník schopen daleko snadněji formulovat požadavky k individuálnímu nastavení svých jedinečných procesů. Tyto požadavky jsou IPEXem v rámci podpory zapracovány, následně dojde k přenosu čísel a cca do týdne má zákazník produkční verzi Kontaktního centra.

Zakázková implementace

Vhodné pro střední implementace (několik desítek až sto uživatelů), pro zákazníky, kteří mají vyhraněnou představu o nastavení svého Kontaktního centra a o svých specifických procesech.

Je vyžadována příprava ze strany zákazníka, především v podobě zpracování konfiguračních tabulek) a aktivní komunikace s poskytovatelem jak při finalizaci konfiguračních tabulek, tak při samotné implementaci.

Projektová implementace

Vhodné pro rozsáhlé implementace (sto a více uživatelů) anebo v případě rozsáhlých zakázkových úprav.

Implementace tohoto typu je časově nejnáročnější, vhodná pro zákazníky, kteří vyžadují specifické implementační podmínky, vlastnosti či úpravy. Platí zde podobná pravidla jako pro standardní implementaci. Před podpisem smlouvy se však zhotoví implementační projekt, který velmi přesně specifikuje rozsah implementace a rovněž na 100 % potvrdí, že všechny požadované vlastnosti Kontaktního centra budou dostupné

Postup implementace

Příprava
Implementace
Testování
Školení

Příprava implementace

Po podpisu smlouvy se u vás seznámíme s technickou situací, vybavením a zvyklostmi uživatelů.

Doporučíme změny v oblastech, které vám nyní nevyhovuji a vhodné technické řešení. Ve spolupráci s vámi připravíme tzv.
Implementační předpis
( případně i komunikační strategii – pokud je součástí implementace) a ten vám předložím ke schválení.

Ať už je technické řešení jakékoliv, nemá vliv na dohodnutou cenu.

Vlastní mplementace

Ještě než se k vám vydáme na implementaci, připravím si vše, co je jen možné.

Nakonfigurujeme komunikační platformu a propojíme ji s okolím, naimportujeme do ní uživatele dle implementačního předpisu, Nakonfigurujeme zařízení a vše pořádně otestujeme.

U vás pak již pouze doladíme to, co nešlo udělat vzdáleně a připojíme uživatelská zařízení.

Testování implementace a zkušební provoz

Jsou kritické pro úspěšnou implementaci.

Testujeme funkčnost všech zařízení v obvyklém režimu použití. Tyto testy nejprve provedeme u sebe v přípravné fázi a provádíme je opět u jednotlivých uživatelů při finalizaci řešení na místě. Rovněž testuje všechny globální funkce, jako IVR, nahrávání hovorů, billing, statistiky call centra a podobně.

Poslední detaily vyladíme v rámci zkušebního provozu.

Školení uživatelů a správců

Uživatele naučíme základní fígle, jak systém efektivně používat, aby sloužil jim, a ne oni systému.

Pokud si chcete běžné věci, jako je například přidání uživatele, nakonfigurování telefonu a podobně nastavovat ihned sami, vyškolíme vaše správce, nebo se můžete obrátit na nás.

Domluvte si úvodní schůzku

Ozveme se Vám obratem, nejpozději do druhého dne.