Zákaznická podpora voicebotem

Virtuální kolega na podpoře

Nemáte dost lidi? Přenechte podporu mimo pracovní dobu a ve špičkách virtuálním kolegovi, který se nikdy neunaví a zpracuje neomezené množství požadavků.

I tyto firmy už používají voicebota. Přidáte se?

Zajistěte si spokojenější zákazníky díky voicebotovi

Hlavní přínosy řešení

  • Levné obsloužíte méně frekventované časy na zákaznické podpoře
  • Vykryjete špičky, kdy nemáte dost lidí
  • Zvýšíte spokojenost vašich zákazníků
  • Nasazením automatu si vyzkoušíte možnosti voicebota a sami naleznete další možnosti použití

Hlavní vlastnosti

  • Jednoduché  a rychlé nasazení
  • Vysoká návratnost v řádech týdnů
  • Možnost vyzkoušet zdarma

Vyzkoušejte si jej zdarma!

Jeden z možných scénářů si můžete otestovat zavoláním na číslo 910 100 982, pokud zavoláte z mobilního telefonu, obdržíte po skončení hovoru i sumarizační SMS.

K dispozici jsou i další scénáře, např. pro hromadný výpadek služeb, podporu VIP klientů a podobně

Vyzkoušejte zdarma

Jak to funguje?

Na komunikaci s Vašimi zákazníky použijeme technologii umělé inteligence Voicebot, který přijímá hovory, zakládá jejich požadavky a předává je dále. Hovory nejen zaznamená do systému vytvořením požadavku, ale zároveň odešle potvrzovací SMS nebo eskaluje kritické požadavky.

Případová studie

Společnost Gomobil je největším nezávislým virtuálním mobilním operátorem v ČR, obsluhuje téměř 100 000 zákazníků.

„Stále jsme se zabývali myšlenkou, jak poskytovat podporu i v mimopracovní době. Pro to bychom ale potřebovali další 2 pracovníky, objem požadavků nebyl zas takový, aby to dávalo ekonomický smysl. Až jsme objevili voiceboty“

vyřizovat maily lépe než Klára

Lucie Kalusová

Teamleader zákaznické péče Gomobil

Gomobil využil Voicebota, kterého již využíval pro vymáhání pohledávek a rozjel další scénáře pro podporu svých zákazníků. Virtuální kolega aktuálně přijme za měsíc skoro 500 telefonických požadavků a pomocí ticketu je předává k vyřízení operátorům ranní směny.

„Musím se přiznat, že jsem měla trochu obavy, jak naši zákazníci tuto technologii přijmou. Opravdu mě překvapilo, že aktivně komunikuje s virtuálním asistentem téměř 50 % volajících. Evidentně je to lepší řešení, než pouze informace, že nás má zákazník kontaktovat v pracovní době.“

Jana Hubačová

Teamleader zákaznické péče Gomobil

Robotická komunikace

Ještě nedávno si řada firem zakládala na osobní komunikaci se svými zákazníky. Díky značnému nedostatku pracovníků a velkému nárůst mezd je většinou není jiného řešení, než využití automatu – pořád je lepší komunikace s automatem, než komunikace žádná.

.