Zákaznická podpora voicebotem

Virtuální kolega na podpoře

Nemáte dost lidi? Přenechte podporu mimo pracovní dobu a ve špičkách virtuálním kolegovi, který se nikdy neunaví a zpracuje neomezené množství požadavků.

I tyto firmy už používají voicebota. Přidáte se?

Zajistěte si spokojenější zákazníky díky voicebotovi

Hlavní přínosy řešení

  • Levné obsloužíte méně frekventované časy na zákaznické podpoře
  • Vykryjete špičky, kdy nemáte dost lidí
  • Zvýšíte spokojenost vašich zákazníků
  • Nasazením automatu si vyzkoušíte možnosti voicebota a sami naleznete další možnosti použití

Hlavní vlastnosti

  • Jednoduché  a rychlé nasazení
  • Vysoká návratnost v řádech týdnů
  • Možnost vyzkoušet zdarma

Vyzkoušejte si jej zdarma!

Jeden z možných scénářů si můžete otestovat zavoláním na číslo 910 100 982, pokud zavoláte z mobilního telefonu, obdržíte po skončení hovoru i sumarizační SMS.

K dispozici jsou i další scénáře, např. pro hromadný výpadek služeb, podporu VIP klientů a podobně

Vyzkoušejte zdarma

Jak to funguje?

Na komunikaci s Vašimi zákazníky použijeme technologii umělé inteligence Voicebot, který přijímá hovory, zakládá jejich požadavky a předává je dále. Hovory nejen zaznamená do systému vytvořením požadavku, ale zároveň odešle potvrzovací SMS nebo eskaluje kritické požadavky.

Případová studie

Společnost Gomobil je největším nezávislým virtuálním mobilním operátorem v ČR, obsluhuje téměř 100 000 zákazníků.

„Stále jsme se zabývali myšlenkou, jak poskytovat podporu i v mimopracovní době. Pro to bychom ale potřebovali další 2 pracovníky, objem požadavků nebyl zas takový, aby to dávalo ekonomický smysl. Až jsme objevili voiceboty“

Lucie Kalusová

Teamleader zákaznické péče Gomobil

Gomobil využil Voicebota, kterého již využíval pro vymáhání pohledávek a rozjel další scénáře pro podporu svých zákazníků. Virtuální kolega aktuálně přijme za měsíc skoro 500 telefonických požadavků a pomocí ticketu je předává k vyřízení operátorům ranní směny.

„Musím se přiznat, že jsem měla trochu obavy, jak naši zákazníci tuto technologii přijmou. Opravdu mě překvapilo, že aktivně komunikuje s virtuálním asistentem téměř 50 % volajících. Evidentně je to lepší řešení, než pouze informace, že nás má zákazník kontaktovat v pracovní době.“

Jana Hubačová

Teamleader zákaznické péče Gomobil

Robotická komunikace

Ještě nedávno si řada firem zakládala na osobní komunikaci se svými zákazníky. Díky značnému nedostatku pracovníků a velkému nárůst mezd je většinou není jiného řešení, než využití automatu – pořád je lepší komunikace s automatem, než komunikace žádná.

.