Kompletní servis pro zákazníky v jedné aplikaci
Začněte budovat své servisní služby na dobrých základech. Díky našemu Helpdesku budete mít veškerou komunikaci se zákazníky na jednom místě v přehledném systému. Hlasové služby, e-maily, webový chat, SMS a komunikace na sociálních sítích v jedné aplikaci IPEX.
S Ai na cestě do budoucnosti
Do našich služeb jsme integrovali AI – tak, tak aby zefektivnila práci na obou stranách. Vaši zákazníci si díky našim službám mohou volat s Voicebotem a vy ušetříte čas v helpdesku, který nabízí přehledné a užitečné informace. AI nám pomáhá sledovat chaty a hovory a dokáže se přizpůsobit různým komunikačním službám, které vám poskytujeme. Pojďte to zkusit s technologiemi, které jsou budoucností komunikace se zákazníky.
Vyberte si službu,
která vám vyhovuje
Budete se divit, jak jste to mohli zvládat bez nich!
Inovace jsou to, co nás pohání vpřed. Naše služby proto nabízejí nejnovější technologie, které optimalizují služby pro vaše zákazníky.
Komplexní kontaktní centrum
Hlasová komunikace
S naším řešením máte veškerou telefonickou komunikaci pod kontrolou a zcela přehlednou. Nic a nikdo vás už nepřekvapí a máte veškeré informace o volajícím hned k dispozici. Díky integracím na většinu CRM a e-shopů zaručujeme bezproblémové propojení a sjednocení informací na jedno místo. Takto budete na své zákazníky vždy připraveni.
Vyzkoušejte demoPropojení našeho řešení s vaším interním systémem zabezpečuje úplný přehled o volajícím, nabízí taky možnost filtrace toho, co chcete o volajícím vědět, když zavolá, a taky možnost okamžitého zapsání hovoru.
Výpisy hovorů umožňují přehled o voláních jak příchozích, tak odchozích, možné filtrování různých pohledů dle operátorů, časů, organizace nebo klienta. Také se u toho automaticky ukládá nahrávka hovoru, kterou je možné si okamžitě přehrát. Díky propojení AI do naší technologie je možné využít také přepis hovoru a jeho sumarizaci.
Tato funkce umožňuje operátorovi napojit se do Callcentra a nastavit, aby na něj přicházeli hovory. Umožňuje nastavit pauzu nebo se z fronty operátorů úplně odpojit. Je to také propojené s časovou statistikou operátora.
Nemáte dostatek operátorů v Callcentru nebo jsou všichni vytížení? Máte možnost své lince ulevit a nasadit automatického hlasového průvodce, díky kterému si váš zákazník může vybrat to, co potřebuje řešit.
Virtuální asistenti
Virtuální asistent spojuje efektivní formu interakce se zákazníky. Operuje prostřednictvím telefonní komunikace, aktivně reaguje na hlasové povely a systematicky je zaznamenává. Případně automaticky komunikuje s návštěvníky vašich webových stránek. Jeho schopnosti zahrnují navigační asistenci na webu, poskytování informací a podporu při různých poptávkách. Tímto spojením moderních technologií virtuální asistent výrazně usnadňuje komunikaci s klienty.
Vyzkoušejte demoVoicebot komunikuje po telefonu s vašimi zákazníky a reaguje na konkrétní hlasové povely a formou rozhovoru je zaznamenává do systému. Umí komunikovat jak v odchozím, tak v příchozím směru. Ušetří tak práci operátora zákaznické podpory.
Chatbot automaticky komunikuje s návštěvníky vašich webových stránek či přes Facebook Messenger, pomáhá jim například s navigací na webu, při vyřízení poptávky a pod. Ušetří tak práci operátora zákaznické podpory.
Vyhněte se ztrátě času stráveného čtením a přesouváním e-mailů. Náš mailbot automaticky identifikuje správnou kategorii e-mailu a následně buď reaguje, nebo přeposílá zprávu na vhodnou osobu k vyřešení. Mailbot je koncipován s cílem být mimořádně efektivní a šetřit čas a náklady, které by jinak vznikly při manuálním zpracování e-mailových zpráv. Zajišťuje poskytování personalizovaných odpovědí a podporu zákazníkům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Statistiky a reporty
Jak bychom to přece dělali bez kontroly a důkladných statistik? Statistiky generujeme v IPEXu ze všech aplikací, jestli máte Hlasové služby, Helpdesk nebo všechno v jednom, tak vytáhnete statistiky udělené vám přesně na míru, a vždy víte, jak efektivní je vaše komunikace se zákazníky.
Vyzkoušejte demoZjištění, který váš operátor je nejvíc vytížený nebo kdo vyřizuje hodně psané komunikace. Jak rychle operátor reaguje na dané požadavky. Toto všechno a ještě víc se dozvíte díky statistikám, které si nastavíte dle toho, co skutečně potřebujete vidět.
Všechna data, která potřebujete dál rozpracovat, si jednoduše stáhnete v různých formátech, jako například PDF, CSV, XLS…
Omnichannel
Vlajková loď IPEXu, jde o kombinaci hlasové komunikace a Helpdesku, kde máte vše na jednom místě a přehledně. Jde tedy o místo, kde můžete vyřizovat hovory, e-maily, sociální sítě a další komunikační toky, dále s nimi pracovat, třeba předávat kolegům nebo reportovat. Omnichannel od IPEXu je nejlepší řešení, díky kterému bude komunikace se zákazníky, ale i interně v rámci vaší společnosti, efektivní a přehledná. Neunikne vám již žádná zpráva ze žádného komunikačního nástroje, který ve své společnosti používáte.
Vyzkoušejte demoDashboard Helpdesku umožňuje jednoduchý a efektivní přehled pro zaměstnance hned při prvním zapnutí aplikace. Taky tento úvodní Dashboard umožňuje vkládat vlastní poznámky, a už nikdy nezapomenete na důležité věci k vyřízení.
Jednoduchý přehled zmeškaných hovorů, které můžete okamžitě jedním kliknutím zavolat zpět. Přehledně také vidíte datum hovoru, případně do jaké fronty hovor spadl. Dále jsou k dispozici denní statistiky, historie hovorů nebo také „karty hovorů“, ke kterým můžete zpětně dopsat poznámku nebo upravit kategorii a společnost.
Každý přijatý požadavek od zákazníků je možné automaticky třídit dle kategorie, a tím zaručíte, že požadavek vždy spadne do té správné fronty a bude náležitě vyřízen.
Zapojení AI do aplikace Helpdesk umožňuje u několika konverzací sumarizovat všechny historické e-maily v daném incidentu a také navrhnout zaměstnanci odpověď, kterou si už jen překontroluje a může se rovnou odeslat. I tak můžete šetřit čas při vyřizování konverzace.
Chcete mít přehled o všech ticketech? Jak rychle jsou vyřízené a jak dlouho trvalo, než zákazník dostal požadovanou odpověď? Kolik času jednotlivým operátorům zabere požadavky vyřešit? Tak to není vůbec žádný problém s využitím vykazování času v té samé aplikaci.
V těle ticketu máte možnost zobrazit informace o zákazníkovi, včetně časové osy. Časová osa zobrazuje veškerou historii komunikace, která s daným zákazníkem proběhla. Navíc máte možnost provést okamžitý hovor, a to jedním kliknutím.
Jak to funguje?
Komunikační strategie, šablony a fungující procesy jsou základem úspěšné zákaznické podpory.
Naši zkušení konzultanti společně s vámi navrhnou ideální řešení dle vašich potřeb a rozpočtu.
Sami si tak uděláte obraz, jak si na tom vaše zákaznická podpora stojí.
1
Příprava
2
Implementace
3
Testování
4
Školení
Vyzkoušejte
demo
zdarma
Vyzkoušejte demo zdarma
Jednou vidět je cennější než stokrát slyšet.
Naše free verze vám poskytne představu o funkcích a celkovém
fungování kontaktního centra od IPEXu.
Proč pracovat s IPEXem?
Vyzkoušet demo
Náš tým
Petr Chruňák
Chairman of the Board
Po absolvování studia průmyslové automatizace na FEL ZČU v Plzni jsem v roce 1992 založil společnost IPEX, která se z původního obchodu s počítači a dodávek počítačových sítí, přes poskytování internetu a telefonních služeb, transformovala na moderní telekomunikační a ICT firmu. Naším vlajkovým produktem je SaaS aplikace kontaktního centra pro efektivní komunikaci zákazníků s klienty. Těším se, že umělá inteligence brzy bude pracovat „za nás“, osvobodí lidi od rutinních činností a získá pro ně čas pro kreativní práci.
Jiří Vácha
Chief Executive Officer
Více než 20 roků se věnuji exekutivnímu řízení technologických a výrobních firem. Vždy mě v první řadě zajímá, jak může samotná firma zvýšit svůj tržní podíl tím, že zákazníkovi poskytne skvělý produkt nebo službu s přidanou hodnotou. A na druhé straně, jak vytvořit motivující pracovní prostředí pro samotné zaměstnance tak, aby cítili sounáležitost s firemní strategií a pracovali jako sehraný tým.
Monika Frintová
Sales & Marketing Director
Moje dlouholeté zkušenosti z IT průmyslu ve firmách napříč Evropou jsem nakonec zúročila v IPEXu. Nejdůležitější je pro mě vybudovat si se zákazníky silné partnerství založené na důvěře. Snažím se být co nejvíc nápomocná a od začátku pochopit daný sektor byznysu a jeho zacílení na trhu IT, abychom služby nastavili co nejlépe.
Jana Vondráková
Support Manager
Oboru péče o zákazníky v telekomunikacích se věnují již více jak 20 let a i nyní v IPEXu mám na starosti oddělení zákaznické podpory. Velkou radost mám z úspěchů svého týmu a baví mě motivovat kolegy k rozšiřování znalostí, aby se mohli posunout v rámci jejich kariéry na vyšší pozici. Během mého působení jsem si vyzkoušela i práci školitele, procesního specialisty a spolupracovala i na vývoji Performance Managementu pro Callcentra.
Tomáš Vrbecký
Presales Consultant
Baví mě nové technologie a mám dlouholeté zkušenosti s přímým obchodem i s vytvářením B2B příležitostí. V IPEXu se zaměřuji na budování skvělých partnerských vztahů, na kterých nám mimořádně záleží. Naši zákazníci vědí, že se na mě mohou kdykoli a s čímkoli obrátit, a já jsem tu pro ně při řešení jakýchkoli problémů.
Zuzana Drastichová
Sales Manager
V IPEXu jsem teprve krátce, ale musím říct, že moje zkušenost s vnitřním fungováním firmy dává obrovský smysl. Zákazníkům nabízíme skutečně to nejlepší na trhu a snažíme se být jejich partnery od samého počátku. Jako obchodní zástupce cítím odpovědnost za to, co zákazníkovi řeknu a jak ho uvedu do problematiky našich služeb.
Ladislav Frinta
Sales Manager
V oblasti obchodu se pohybuji již několik let a zákazníci jsou pro mě na prvním místě. Produkty IPEXu dávají veliký smysl a pomáhají šetřit čas a peníze, a proto jsem si vybral právě IPEX. Miluji moderní technologie a ještě víc mě baví propojení AI s dnešním rychle fungujícím světem. Klidně se na mě zákazníci můžou obracet a já budu vždy plně k dispozici.