Spoléhá se na nás denně více než 600 týmů zákaznické péče
Zvyšte efektivitu vaší zákaznické podpory robotem
Nový virtuální kolega pracuje 24 hodin a nikdy se neunaví. Zvýšíte s ním nejen efektivitu a rychlost vaší zákaznické péče, ale vaši zákazníci budou díky voicebotu a chatbotu ještě spokojenější.
300 %
možná úspora proti živým operátorům
24
hodinová dostupnost bez problémů
10 Kč
cena za jeden průměrný hovor
87 %
průměrná hodnocení spokojenosti zákazníků
Proč chtít virtuálního kolegu?
Pracuje 24/7
Bot pracuje stále stejně rychle a dobře bez ohledu na zda je den či noc, volný den nebo svátek. Klidně 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
Nezakecá se
Odpovídá podle připraveného scénáře, takže se „nezakecá“. Snadno tak díky tomu vypočítáte náklady na zákaznickou péči.
Zvýší spokojenost
Dobře nastavený bot dosahuje vysokých hodnocení spokojenosti zákazníků a pomáhá tak budovat vztah s vašimi zákazníky.
Sníží zátěž
Pomůže snížit zátěž na vaší zákaznické lince, a operátoři věnují složitějším problémům místo toho, aby řešili rutinní hovory a chaty
Voicebot
Voicebot komunikuje po telefonu s vašimi zákazníky a reaguje na konkrétní hlasové povely a formou rozhovoru je zaznamenává do systému. Umí komunikovat jak v odchozím, tak v příchozím směru. Ušetří tak práci operátora zákaznické podpory.
Hlavní přínosy
- vyřídí telefonní požadavky za vaše operátory
- vede dialog s klientem a používá přitom přirozenou řeč
- přepojí na/od operátora a předá kontext hovoru
- porozumí otevřeným/uzavřeným otázkám a odpovědím
- nahradí opakující se procesy
- nahraje a přepíše hovor na text
- dostupnost i mimo pracovní dobu
Chatbot
Chatbot automaticky komunikuje s návštěvníky vašich webových stránek či přes Facebook Messenger, pomáhá jim například s navigací na webu, při vyřízení poptávky apod. Ušetří tak práci operátora zákaznické podpory.
Hlavní přínosy
- vyřídí chat za vaše operátory
- pomůže v navigaci na webu a odpoví na typické otázky
- přepojí na operátora
- porozumí otevřeným/uzavřeným otázkám a odpovědím
- nahradí opakující se procesy
- celý chat zaznamená do systému
- dostupnost i mimo pracovní dobu
Podívejte se na konkrétní příklady
Automat na vymáhání pohledávek
Spravuje upomínky a pohledávky firmy. Obvolává dlužníky a vyhodnocuje jejich reakce. Hovory nahraje a zároveň je přepíše na text.
„Chtěli jsme zkrátit cyklus ve vymáhání pohledávek, ale neměli jsme na to dostatečnou kapacitu našich kolegů. Navíc mi jich bylo docela líto, protože vymáhání dluhů není moc příjemná činnost“
Lucie Kalusová
Projektová manažerka Gomobil
Virtuální kolega na podpoře
Nový kolega v týmu zákaznické podpory, který přijímá hovory či chaty, nebo posílá potvrzení formou SMS. Zakládá požadavky zákazníků, a předává je dále.
„Musím se přiznat, že jsem měla trochu obavy, jak naši zákazníci tuto technologii přijmou. Opravdu mě překvapilo, že aktivně komunikuje s virtuálním asistentem téměř 50 % volajících.“
Jana Hubačová
Teamleader zákaznické péče Gomobil
Informační systém města
Zodpoví rutinní dotazy občanů, a vyhodnotí jejich reakce pro jeho další optimalizaci. V případě složitějšího dotazu přepojí na živou osobu.
„Voicebota máme nasazeného chvilku, ale i tak vidím hmatatelné přínosy v úspoře času naší kolegyně. Zajímavé je, že s hovor s voicebotem, jehož konfigurace je ještě dost syrová, dokončí už teď 60% volajících“
Mgr. Michal Šilinger
vedoucí odboru, Město Říčany
Na co se bot hodí?
Bot miluje přesně to, co člověk nenávidí, tedy rutinní činnosti a ty se nejsnáze naučí. Proto se s člověkem tak úžasně doplňuje. Mezi oblíbené a efektivní činnosti patří:
- opakující se dotazy
- navolávání
- záskok za operátory
- sběr dat
- rutinní procesy
- třídění a směrování komunikace
- a mnoho dalšího
Pro jaké obory se hodí?
Virtuálního asistenta využijete všude tam, kde musíte zpracovávat velké množství komunikace. Mezi nejtypčitější obory využití patří:
- e-commerce
- služby
- finance
- velko a maloobchod
- veřejná správa
- přeprava
- telekomunikace a IT
- a další
Návratnost bota?
Kromě přímých úspor při náhradě lidí vstupují do hry i další faktory:
- Nemusíte hledat a zaučovat lidi na neoblíbenou práci
- „Nekonečná“ kapacita v jeden okamžik
- Pracovníci podpory se mohou věnovat jiné, efektivnější práci
Při chytrém nasazení bota, dostane zákazník lepší servis, než kdyby tam bot nebyl a komunikace byla směrována na přetíženého operátora nebo nebyl zákazník obsloužen vůbec.
Vyzkoušejte si bota zdarma! Sami pak vyhodnotíte jeho přínos.
Vyzkoušejte zdarmareference
Přidejte se k 600+ zákazníkům, kteří se spoléhají na IPEX
Spoléhá se na nás denně více než 600 týmů zákaznické péče
Zlepšete svou zákaznickou péči
Začněte ještě dnes. Poradíme vám s výběrem a nastavením správného řešení.
Kontaktní centrum ENTERPRISE
Pro největší týmy. Nastavte si vše podle představ a buďte efektivní.
od 1450 Kč
za uživatele/měsíc