Služby a obchod

Unikněte konkurenci s vychytanou zákaznickou péčí

Zajistěte si vracející se zákazníky s našimi nástroji pro špičkovou zákaznickou péči. Poraďte se s našimi odborníky a získejte konkurenční výhodu.

Spoléhá se na nás denně více než 600 týmů zákaznické péče

Neztraťte zákazníky a získejte přehled v komunikaci s nimi

Vytvořte si dobrý vztah se zákazníkem ve chvílích, kdy se láme chleba a unikněte konkurenci. Naše nástroje vám v tom pomohou a naší odborníci poradí jak na to.

Zákazníci se vám vždy dovolají

Jedno telefonní číslo může obsluhovat několik uživatelů klidně i z mobilu. Pokud hovor nezvednete, v systému přehledně uvidíte, kdo vám volal.

Maximální dovolatelnost

Jen zákazník, který se vám dovolá bude spokojený. Udělejte maximum pro snadnou dovolatelnost. S našimi nástroji to jde snadno.

Snadná zastupitelnost

Pracovníci podpory i obchodu budou snadno zastupitelní, díky inteligentnímu směrování hovorů. Vždy navíc víte kdo vám volá a zákazníka oslovíte jménem

Voicebot pro všechny případy

Využijte nejnovější nástroje umělé inteligence a zkuste voicebota. Obslouží vaše zákazníky spolehlivě v jakoukoli denní i noční dobu.

Je toho mnohem víc…

Změňte svůj pohled na to, jak by mohla vypadat péče o zákazníky i u vás. Telefon, email, webchat, SMS zprávy, Whatsapp nebo Facebook Messenger tam všude můžete být zákazníkům blíže.

Barevná a zahraniční čísla

Vyberte si ze široké nabídky domácích barvených čísel a ze zahraničních čísel. A vše máte v našem kontaktním centru.

Voicebot

Umělá inteligence ve vašem telefonu. Nechte našeho Voicebota pracovat a ulehčete svým operátorům.

Grafické IVR

IVR aplikace rychle a bez programování  třídi příchozí hovory. Vše v nocode režimu.

Ústředna

Modul ústředny a detaily k jejímu fungování. Základní informace i podrobnosti pro technologické nadšence.

Nahrávky a výpisy hovorů

Nezbytná součást call centra a ústředny pro přehled o proběhlých hovorech, to jsou nahrávky a výpisy hovorů (CDR záznamy).

Panely a fronty call centra

Realtime panely a fronty – základní nástroje nejen operátorů, ale hlavně manažerů Call centra.

Analýza hlasu

Pokročilá hlasová analytika pomůže odhalit nejen možné chyby operátorů, ale také nálady a pocity volajících.

Mobilní aplikace Helpdesku

S naší mobilní aplikací máte Helpdesk stále při ruce ve vašem mobilu nebo tabletu.

SMS

Komunikace formou SMS zpráv. Příchozí i odchozí provoz v jednom systému. Přehledně a díky tomu pod kontrolou.

Statistiky a reporting

Co neměříte, to neřídíte. Podívejte se jaké statistiky a reporty můžete mít s naším kontaktním centrem.

Tickety a řízení procesů

Jak funguje řízení procesů pomocí ticketů a přehled nad fungováním systému helpdesku?

Wallboard

Jasný a přehledný nástroj pro každé call centrum. Wallboard není jen obrazovka s čísly, pomůže vám víc než si myslíte.

Click-to-call

Vaši zákazníci se vám dovolají přímo z webu. Anebo zanechají telefonní číslo a náš systém jim automaticky zavolá.

Chatbot

Nový pomocník pro vaši zákaznickou podporu. Stále ochotný a k dispozici. Zákazníci si jej zamilují

Chaty

Komunikace přes chat. Rychlejší, přehlednější a jednodušší jak pro zákazníky tak pro operátory

Emaily

Jak pracovat chytře s emaily? Jde to jednodušeji než byste možná čekali. Pojďte se podívat jak to zvládnout například s automatizacemi.

Plánovač front

Plánovač front (workforce manager) umožňuje jednoduše plánovat pracovní vytížení operátorů na velmi dlouhou dobu dopředu.

Facebook Messenger

Jste tam, kde jsou i vaši zákazníci. Komunikujte s nim v jejich přirozeném prostředí, třeba na Facebooku.

Dialer

Automatické vytáčení hovorů pro vaše call centrum. Zvýšíte výkonnost call centra v několika málo krocích.

Webové formuláře

Udržujte přehled v komunikaci i z formulářů na webu. S naším kontaktním centrem to jde snadno

Znalostní báze

Základ pro každé kontaktní centrum je know-how agentů. Se znalostní bází v našem Helpdesk se budou znalosti udržovat snadněji.

Přehled nad každým hovorem

Vybavte svůj tým perfektním nástrojem pro telefonávání. Jednoduché rozhraní přináší mnoho funkcí, se kterými má tým zákaznické péče vše potřebné. Vy sami pak získáte jedinečný přehled nad všemi hovory.

Pracujte chytře a zvládněte více

Naše řešení je nabité chytrými funkcemi, které pomohou zvýšit efektivitu vašeho týmu. Z naší zkušenosti to je až 83 minut na jednoho uživatele a to za měsíc udělá už pěkné 3 dny.

Integrace s dalšími systémy

S propojením zákaznického centra na ostatní systémy zrychlíte každodenní práci týmu a konverzace se zákazníkem bude efektivní se všemi potřebnými informacemi.

Rychlé spuštění a na 14 dní zdarma!

Ještě váháte? Proč nezkusit zkušební verzi zdarma? Vaše demo budete rychle mít připraveno a 14 dní můžete testovat a zkoušet. Poté se snadno přepnete do plného režimu

Vyzkoušet demo

Efektivní zákaznická péče pro každou firmu

Ať už zákaznickou péči teprve startujete, či jste zkušení profíci, máme řešení i pro vás

Zlepšete svou zákaznickou péči

Začněte ještě dnes. Poradíme vám s výběrem a nastavením správného řešení.

Kontaktní centrum

Pro většinu týmů. Nastavte si vše podle představ a buďte efektivní.

Výběr služeb podle potřeby
Možnost napojení na CRM
Callcentrum i helpdesk v jednom

od 750 Kč

za uživatele/měsíc

Zjistit více

reference

Přidejte se k 600+ zákazníkům, kteří se spoléhají na IPEX

„V čem nám nástroje od IPEXu pomohly? Hlavně jsme získali kontrolu nad životem požadavku našeho klienta a zároveň provozní spolehlivost. Máme tak všechna data na jedné hromadě a dokážeme do nich rychle vidět a jednoduše v nich pak číst.“

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty

53

pracovníků helpdesku

250

operátorů 
call centra

87

manažerských účtů call centra

„My v TP linku jsme opravdu nadšeni z toho, co pro nás IPEX dělá. Nejen skvělý nástroj pro naši zákaznickou péči, ale i jejich špičková podpora jsou pro nás důvodem, proč jsme 100% spokojeni.““

Jan Návrat

Technical Support Manager

85 %

požadavků vyřízeno do 24h

o 42 %

méně nepřijatých hovorů

10 000

obsloužených webchatů

„Z řešení od IPEXu jsme nadšeni! V ovládacích panelech call centra i helpdesku najdu vše, co potřebuji. Konečně mám pořádný přehled.“

Michaela Heczková

Vedoucí podpory

30 %

úspora nákladů helpdesku

13

operátorů 
call centra

14

zahraničních čísel

800 000

odeslaných balíků ročně

„I díky Kontaktnímu centru od IPEXu, pracujeme na tom, aby si zákazník po každém hovoru mohl říct: „Přesně takto si představuju pružné partnerství“

Michal Kalkus

Projektový manažer

10s

průměrná doba čekání na lince

78%

požadavků vyřešeno na jeden hovor

>35000

příchozích hovorů ročně

960

hodin ročně stráví operátoři hovorem

„Klienti u nás hledají prvotřídní technické poradenství. Jsem ráda, že se nám stejné péče dostává od IPEXu. Neuvěřitelná snaha a ochota jejich specialistů je zkrátka to, co očekáváte od kvalitní spolupráce!“

Tereza Přibylová

Manažer zákaznické péče

93 %

hovorů odbaveno do 20s

32

telefonních front

<7 %

zmeškaných hovorů

50 000

příchozích hovorů ročně

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty

Jan Návrat

Technical Support Manager

Michaela Heczková

Vedoucí podpory

Michal Kalkus

Projektový manažer

Tereza Přibylová

Manažer zákaznické péče

Spoléhá se na nás denně více než 600 týmů zákaznické péče