Rozvoj zákaznické podpory
74 %
Zákazníků s námi spolupracuje přes 7 let.
2x
Měsíčně přidáváme nové funkce
140 h
Měsíčně stráví naši konzultanti rozvojem služeb zákazníků
2x
Měsíčně pořádáme školení a webináře
Spoléhá se na nás denně více než 600 týmů zákaznické péče
Postupný rozvoj
V rámci prvotní implementace se obvykle nasazuje část možných funkcionalit řešení, aby to pro uživatele nebyl šok. Jak roste zkušenost uživatelů a jejich potřeby, postupně implementujeme další funkce a vlastnosti. Díky stovkám spokojených uživatelů vám můžeme dát mnohdy cennou radu, jak může námi dodaná služba pomoci Vašemu byznysu.
Již přes 20 let stabilně na špici
Neustále inovujeme naše služby a řešení. Zákaznická péče nás baví a proto se ji snažíme každý den posouvat kupředu. Nástroje umělé inteligence, automatizace nebo strojové učení, to vše nám dnes pomáhá posouvat hranice zákaznické péče a podpory.
Technologické a uživatelské novinky
Naše služby se neustále vyvíjí. Reagujeme jak na zpětnou vazbu od našich zákazníků, tak na trendy a technologické novinky. Naše zákazníky kontaktujeme s nejnovějšími událostmi a doporučeními, samozřejmě pokud si to budou přát.
Neseme svoji kůži na trh
Ke spolupráci se stavíme čelem, neschováváme se za call centra, spojovatelky a nekonečné e-maily! Máte na nás přímé telefony a minimálně 1x za rok vás osobně navštívíme, abychom projednali další rozvoj služeb.
Využijte IPEX na maximum
Poradíme vám s nastavením a s vyhodnocováním metrik pro efektivní a spokojenou zákaznickou péči. Zlepšujte svoje schopnosti a svůj tým každý měsíc.
Domluvte si rozvoj na maximum
Ozveme se Vám obratem, nejpozději do druhého dne.
"*" indicates required fields