Rozvoj zákaznické podpory

Postaráme se o to, aby vaše zákaznická péče zůstala na špici. Naši konzultanti vám pomohou ladit procesy a nasazovat nové inovace, které do našeho systému pravidelně přidáváme. Efektivita vašeho týmu tak časem ještě poroste.

74 %

Zákazníků s námi spolupracuje přes 7 let.

2x

Měsíčně přidáváme nové funkce

140 h

Měsíčně stráví naši konzultanti rozvojem služeb zákazníků

2x

Měsíčně pořádáme školení a webináře

Spoléhá se na nás denně více než 600 týmů zákaznické péče

Postupný rozvoj

V rámci prvotní implementace se obvykle nasazuje část možných funkcionalit řešení, aby to pro uživatele nebyl šok. Jak roste zkušenost uživatelů a jejich potřeby, postupně implementujeme další funkce a vlastnosti. Díky stovkám spokojených uživatelů vám můžeme dát mnohdy cennou radu, jak může námi dodaná služba pomoci Vašemu byznysu.

Již přes 20 let stabilně na špici

Neustále inovujeme naše služby a řešení. Zákaznická péče nás baví a proto se ji snažíme každý den posouvat kupředu. Nástroje umělé inteligence, automatizace nebo strojové učení, to vše nám dnes pomáhá posouvat hranice zákaznické péče a podpory.

Technologické a uživatelské novinky

Naše služby se neustále vyvíjí. Reagujeme jak na zpětnou vazbu od našich zákazníků, tak na trendy a technologické novinky. Naše zákazníky kontaktujeme s nejnovějšími událostmi a doporučeními, samozřejmě pokud si to budou přát.

Neseme svoji kůži na trh

Ke spolupráci se stavíme čelem, neschováváme se za call centra, spojovatelky a nekonečné e-maily! Máte na nás přímé telefony a minimálně 1x za rok vás osobně navštívíme, abychom projednali další rozvoj služeb.

Využijte IPEX na maximum

Poradíme vám s nastavením a s vyhodnocováním metrik pro efektivní a spokojenou zákaznickou péči. Zlepšujte svoje schopnosti a svůj tým každý měsíc.

Domluvte si rozvoj na maximum

Ozveme se Vám obratem, nejpozději do druhého dne.

"*" indicates required fields