IT helpdesk a zákaznická péče na jedničku

Hlavní fotka

85 %

požadavků vyřízeno do 24h

o 42 %

méně nepřijatých hovorů

10 000

obsloužených webchatů

Další reference

Zákaznická péče pro eshop roku na Heuréka

„Klienti u nás hledají prvotřídní technické poradenství. Jsem ráda, že se nám stejné péče dostává od IPEXu. Neuvěřitelná snaha a ochota jejich specialistů je zkrátka to, co očekáváte od kvalitní spolupráce!“

Profilová fotka

Tereza Přibylová

Manažer zákaznické péče

Celá case study

Helpdesk pro větší efektivitu a jednoduchost

„V čem nám nástroje od IPEXu pomohly? Hlavně jsme získali kontrolu nad životem požadavku našeho klienta a zároveň provozní spolehlivost. Máme tak všechna data na jedné hromadě a dokážeme do nich rychle vidět a jednoduše v nich pak číst.“

Profilová fotka

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty

Celá case study