Produkty

Virtuální asistenti

Zautomatizujte komunikaci se zákazníky

Voicebot, Chatbot a Mailbot – vždy připraveni vyřídit všechny požadavky zákazníků

V rámci služeb virtuálního asistenta najdete tři různé možnosti nasazení botů, které vám usnadní práci při kontaktování zákazníků. V naší nabídce najdete Voicebota, Chatbota a Mailbota, kteří dokážou automaticky komunikovat s návštěvníky webu nebo poskytovat informace při různých poptávkách. Virtuální asistenti jsou ověřeným nástrojem, který vám výrazně usnadní komunikaci s klienty a zlepší tak vaše služby.

Virtuální asistent v číslech

24/7

dostupnost

100 %

vyřešených požadavků
mimo pracovní dobu

0

zmeškaných hovorů

energie na zodpovězení otázek

Zákaznické reference

Výhody, které zlepší váš zákaznický servis

Zlepší komunikaci

Vždy ochotný, přátelský, připravený na všechno. Pomůže s problémem, poradí s výběrem, doporučí další postup.

Je jako živý

Vede dialog na rutinní témata a navíc chápe záměr zákazníka. Rozpozná náladu i to, co zákazník potřebuje.

Nekonečný počet konverzací v jeden moment

Připravený v jeden moment obsloužit několik tisíc zákazníků. Čím více požadavků, tím efektivnější pomoc.

Posila v týmu

Na rozdíl od operátorů je k dispozici 24/7, mimo pracovní dobu, o víkendech, a nikdy se neunaví!

Rutinu má rád

Rutina mu opravdu vyhovuje. Nic pro něj není nudná práce, kterou by raději už nedělal.

Přepojuje na živého operátora

V případě potřeby umí virtuální asistent bez problémů přesměrovat zákazníka na živého operátora.

Ovládá všechny jazyky

Nemluví pouze česky nebo slovensky. Dokážeme připravit i různé mutace jiných jazyků.

Voicebot

Voicebot komunikuje po telefonu s vašimi zákazníky, reaguje na konkrétní hlasové povely a formou rozhovoru je zaznamenává do systému. Umí komunikovat jak v odchozím, tak v příchozím směru. Ušetří tak práci operátora zákaznické podpory.

Výhody Voicebota

1.

Vede se zákazníkem dialog. Rozumí otevřeným / uzavřeným otázkám a odpovědím.

2.

Automatické přepojení na/od operátora v případě potřeby.

3.

Rozumí otevřeným / uzavřeným otázkám a odpovědím

3.

Správně skloňuje
a intonuje při kladení otázek.

4.

Zaznamená údaje z rozhovoru s klientem
(jméno, příjmení, telefonní číslo, data, adresy, klíčová slova, popis problému…).

Vyzkoušejte, jak funguje Voicebot

Vyberte si některý z našich scénářů a zavolejte na vybrané číslo. Díky různým situacím si můžete představit, jak se Voicebot vypořádá s různými typy servisních požadavků. Scénáře následně upravíme podle vašich požadavků nebo navrhneme úplně nové přizpůsobení vašim potřebám.

Vyzkoušejte si scénáře

Volání mimo pracovní dobu

910 100 982

„Zavolejte na číslo ze svého telefonu a  vyzkoušejte si scénář“

Zjišťování spokojenosti

910 106 410

„Zavolejte na číslo ze svého telefonu a  vyzkoušejte si scénář“

Sjednávání schůzky

910 106 420

„Zavolejte na číslo ze svého telefonu a  vyzkoušejte si scénář“

Vymáhání/připomínka platby

910 106 404

„Zavolejte na číslo ze svého telefonu a  vyzkoušejte si scénář“

Chatbot

Chatbot automaticky komunikuje s návštěvníky vašich webových stránek či přes Facebook Messenger. Pomáhá například s navigací na webu, při vyřízení poptávky nebo je motivuje k nákupu apod. Ušetří tak práci operátora zákaznické podpory.

Výhody chatbota

Nepřetržitá dostupnost

Chatbot je dostupný 24/7, což znamená, že zákazníci mohou získat odpovědi na své otázky kdykoli.

Rychlé odpovědi

Poskytuje okamžité odpovědi na běžné dotazy, čímž zkracuje čekací dobu zákazníků.

Personalizace

Chatbot může využívat data o zákaznících k poskytování personalizovaných odpovědí.

Jednoduché dotazy

Je schopen efektivně řešit jednoduché a opakující se dotazy, což uvolní kapacitu pro složitější případy.

Vyzkoušejte, jak funguje Chatbot

Vyzkoušet chatbota

Nejčastější scénáře

Váš chatbot formou dotazování zjistí, co zákazník potřebuje, a doporučí mu vhodné produkty. Zákazníci se mohou v rámci chatbota pohybovat, tj. vrátit se do hlavní nabídky, navštívit vaše webové stránky, vložit doporučený produkt do nákupního košíku nebo vás kontaktovat s žádostí o pomoc (přepojení na operátora) a pod.

V procesu objednávání se zákazníkům hodí malá pomoc. Chatbot dokáže zjistit stav objednávky, změnit způsob dopravy nebo platby a dokáže také vyměnit zboží. Promptně reaguje na různé technické problémy při nákupu zboží a zákazník může díky němu stornovat část nebo celou objednávku.

Vyhledávání na webu povýší na novou úroveň. Zodpovídá dotazy, chápe kontext, nabízí různé možnosti a podobně. U složitých dotazů dokáže komunikaci předat operátorovi a vždy je připravený pomoci zákazníkovi.

V rámci webů veřejné správy aktivně nabízí návštěvníkovi – občanovi informace k řešení životních situací (kde co vyřídit a jak), např. dotazy na doklady, poplatky nebo sociální záležitosti apod.

Chatbot zvládá recruitment i on- nebo off-boarding zaměstnanců. Provede průzkumy a zjistí spokojenost zaměstnanců za vás. Chystáte se nabízet zaměstnancům eLearning? I s tím vám chatbot pomůže a usnadní celý proces.

Jak mohu vrátit zboží?

Jak mohu vyměnit zboží?

Jak mám řešit reklamaci?

Dotazy na fakturaci a platby?

Otevírací doba prodejen?

Možnosti dopravy?

Věrnostní program?

Vyzkoušejte demo

Komplexní kontaktní centrum

Hlasová komunikace

Identifikace volajících
Výpisy hovorů
Přepínaní stavu operátora
Automatický hlasový průvodce (IVR)
Přehled panelů Call Centra

Zobrazit produkt

Omnichannel

Přehledný pohled na požadavky a vlastní poznámky
Přehled hovorů
Třídění požadavku dle kategorie
Sumarizace a Asistent návrhu odpovědi
Vykazování času stráveného řešením požadavků
Časová osa
Hlavní prostředí operátora

Zobrazit produkt

Statistiky a reporty

Všechny vaše data přehledně 
na jednom místě
Export dat
Power BI

Zobrazit produkt

Vyzkoušet demo

DEMO Formulár