Omnichannel kontaktní centrum

Vaši zákazníci budou mít vždy na výběr jak se s vámi spojit. Spojená síla našich nástrojů vám umožní poskytnou tu nejlepší komunikaci s vašimi zákazníky na všech kanálech.

Všechny funkce pro nejlepší zákaznickou péči

Podívejte se, co všechno dovede Kontaktní centrum IPEX díky spojené síle obou nástrojů – Helpdesku i Call centra.

Analýza hlasu

Pokročilá hlasová analytika pomůže odhalit nejen možné chyby operátorů, ale také nálady a pocity volajících.

Automatizace v Call centru

Zrychlete a zjednodušte si práci pomocí automatizací

Automatizace v Helpdesku

Zrychlete a zjednodušte si práci pomocí automatizací

Barevná a zahraniční čísla

Vyberte si ze široké nabídky domácích barvených čísel a ze zahraničních čísel. A vše máte v našem kontaktním centru.

Chatbot

Nový pomocník pro vaši zákaznickou podporu. Stále ochotný a k dispozici. Zákazníci si jej zamilují

Chaty

Komunikace přes chat. Rychlejší, přehlednější a jednodušší jak pro zákazníky tak pro operátory

Click-to-call

Vaši zákazníci se vám dovolají přímo z webu. Anebo zanechají telefonní číslo a náš systém jim automaticky zavolá.

CRM Kontakty

Nezbytná součást call centra a ústředny pro přehled o proběhlých hovorech, to jsou nahrávky a výpisy hovorů (CDR záznamy).

Dialer

Automatické vytáčení hovorů pro vaše call centrum. Zvýšíte výkonnost call centra v několika málo krocích.

Emaily

Jak pracovat chytře s emaily? Jde to jednodušeji než byste možná čekali. Pojďte se podívat jak to zvládnout například s automatizacemi.

Facebook Messenger

Jste tam, kde jsou i vaši zákazníci. Komunikujte s nim v jejich přirozeném prostředí, třeba na Facebooku.

Grafické IVR

IVR aplikace rychle a bez programování  třídi příchozí hovory. Vše v nocode režimu.

Infrastruktura

Zajímá vás technologické pozadí našich služeb? Podívejte se jaké síťové technologie používáme.

Kategorie a štítky

S Kategoriemi a Štítky v Heldesku získáte přehled nad komunikací.

Komunikátor

Aplikace pro komunikaci v rámci vašeho kontaktního centra

Mobilní aplikace Call centra

S naší mobilní aplikací máte Call centrum stále při ruce ve vašem mobilu nebo tabletu.

Mobilní aplikace Helpdesku

S naší mobilní aplikací máte Helpdesk stále při ruce ve vašem mobilu nebo tabletu.

Monitoring spokojenosti

Sledujte a měřte spokojenost zákazníků

Nahrávky a výpisy hovorů

Nezbytná součást call centra a ústředny pro přehled o proběhlých hovorech, to jsou nahrávky a výpisy hovorů (CDR záznamy).

Panely a fronty call centra

Realtime panely a fronty – základní nástroje nejen operátorů, ale hlavně manažerů Call centra.

Plánovač front

Plánovač front (workforce manager) umožňuje jednoduše plánovat pracovní vytížení operátorů na velmi dlouhou dobu dopředu.

Portál požadavků

Portál pro rychlé vytváření ticketů pro zákazníky či zaměstnance.

Priority

Systém přidělování priorit vám umožní efektivně zvládnout i velké množství požadavků.

Připravené odpovědi

Využijte připravené odpovědi pro rychlou reakci a úsporu lidské práce.

Produkty v Helpdesku

Filtrujte v Helpdesku požadavky na úrovni produktů či služeb, které dodáváte.

SIEM

Špičkové zabezpeční nahrávek pro vaše call centrum.

SIP trunk

Základní napojení vašeho call centra a ústředny do VoIP světa, to je SIP trunk.

SLA požadavků

Stanovte si pravidla pro odpovědi na požadavky zákazníků

Sledování času v Helpdesku

Sledováním času získáte přehled nejen o práci operátorů

SMS

Komunikace formou SMS zpráv. Příchozí i odchozí provoz v jednom systému. Přehledně a díky tomu pod kontrolou.

SMS Chat

Využijte SMS naplno v komunikaci pomocí SMS chatu.

Statistiky a reporting

Co neměříte, to neřídíte. Podívejte se jaké statistiky a reporty můžete mít s naším kontaktním centrem.

Tickety a řízení procesů

Jak funguje řízení procesů pomocí ticketů a přehled nad fungováním systému helpdesku?

Ústředna

Modul ústředny a detaily k jejímu fungování. Základní informace i podrobnosti pro technologické nadšence.

Voicebot

Umělá inteligence ve vašem telefonu. Nechte našeho Voicebota pracovat a ulehčete svým operátorům.

Wallboard

Jasný a přehledný nástroj pro každé call centrum. Wallboard není jen obrazovka s čísly, pomůže vám víc než si myslíte.

Webové formuláře

Udržujte přehled v komunikaci i z formulářů na webu. S naším kontaktním centrem to jde snadno

Znalostní báze

Základ pro každé kontaktní centrum je know-how agentů. Se znalostní bází v našem Helpdesk se budou znalosti udržovat snadněji.

Všechny požadavky v jednom systému

Směřujte požadavky ze všech kanálů do jednoho systému, každý požadavek pod vlastním ticketem. Odbavujte jednotlivé tickety a nebo je posílejte na vybrané operátory. S ticketingem se už žádný požadavek neztratí.

Tickety a řízení procesů

Zeptejte se jak na to

Napojte se na své systémy

Unikátní otevřenost nástrojů IPEX vám umožní napojit se na jakýkoli systém. S připravenými integracemi se můžete ihned napojit na oblíbené nástroje jako Dynamics, Salesforce, K2, Shoptet a další. Napojit se však umíme i na váš unikátní systéme.

Všechny integrace

Pomůžeme vám s nastavením i s procesy

Nabízíme skvělý nástroj, ale taky konzultace a zkušenosti s více než 600 týmy zákaznické péče. Pomůžeme vám vše nastavit a vyladit procesy, aby jste se na svou podporu mohli spolehnout.

Přehledný monitoring a reporting vytížení

Vybavte svůj tým perfektními nástroji. Jednoduché rozhraní přináší mnoho funkcí, se kterými má tým zákaznické péče všechny potřebné informace a pohodlí proto pracovat efektině.

Online konzultace

Pracujte chytře a efektivně

Přidali jsme spousta chytrých funkcí, se kterou se můžete pracovat efektivněji. Je jen na vás, které využijete.

Budujte lepší vztahy se zákazníky

Dobrou komunikací vybudejete lepší vztahy se zákazníky. S našimi nástroji to jde snadno.

Flexibilně a jednoduše na cloudu

Aktivovat další funkce, přidat výkon, či další operátory můžete díky našemu zabezpečenému cloudovému řešení.

Efektivní zákaznická péče pro každou firmu

Ať už zákaznickou péči teprve startujete, či jste zkušení profíci, máme řešení i pro vás

Zlepšete svou zákaznickou péči

Začněte ještě dnes. Poradíme vám s výběrem a nastavením správného řešení.

Kontaktní centrum

Pro většinu týmů. Nastavte si vše podle představ a buďte efektivní.

Výběr služeb podle potřeby
Možnost napojení na CRM
Callcentrum i helpdesk v jednom

od 750 Kč

za uživatele/měsíc

Zjistit více

Chcete poradit s výběrem? Online konzultace zdarma!

Zákaznickou péči vám pomůžeme roztlačit a doladit podle potřebů vašich procesů a firmy. Rychle a efektivně s vámi projdeme vaše potřeby a poradíme s řešením.

reference

Přidejte se k 600+ zákazníkům, kteří se spoléhají na IPEX

„V čem nám nástroje od IPEXu pomohly? Hlavně jsme získali kontrolu nad životem požadavku našeho klienta a zároveň provozní spolehlivost. Máme tak všechna data na jedné hromadě a dokážeme do nich rychle vidět a jednoduše v nich pak číst.“

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty

53

pracovníků helpdesku

250

operátorů 
call centra

87

manažerských účtů call centra

„My v TP linku jsme opravdu nadšeni z toho, co pro nás IPEX dělá. Nejen skvělý nástroj pro naši zákaznickou péči, ale i jejich špičková podpora jsou pro nás důvodem, proč jsme 100% spokojeni.““

Jan Návrat

Technical Support Manager

85 %

požadavků vyřízeno do 24h

o 42 %

méně nepřijatých hovorů

10 000

obsloužených webchatů

„Z řešení od IPEXu jsme nadšeni! V ovládacích panelech call centra i helpdesku najdu vše, co potřebuji. Konečně mám pořádný přehled.“

Michaela Heczková

Vedoucí podpory

30 %

úspora nákladů helpdesku

13

operátorů 
call centra

14

zahraničních čísel

800 000

odeslaných balíků ročně

„I díky Kontaktnímu centru od IPEXu, pracujeme na tom, aby si zákazník po každém hovoru mohl říct: „Přesně takto si představuju pružné partnerství“

Michal Kalkus

Projektový manažer

10s

průměrná doba čekání na lince

78%

požadavků vyřešeno na jeden hovor

>35000

příchozích hovorů ročně

960

hodin ročně stráví operátoři hovorem

„Klienti u nás hledají prvotřídní technické poradenství. Jsem ráda, že se nám stejné péče dostává od IPEXu. Neuvěřitelná snaha a ochota jejich specialistů je zkrátka to, co očekáváte od kvalitní spolupráce!“

Tereza Přibylová

Manažer zákaznické péče

93 %

hovorů odbaveno do 20s

32

telefonních front

<7 %

zmeškaných hovorů

50 000

příchozích hovorů ročně

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty

Jan Návrat

Technical Support Manager

Michaela Heczková

Vedoucí podpory

Michal Kalkus

Projektový manažer

Tereza Přibylová

Manažer zákaznické péče

Spoléhá se na nás denně více než 600 týmů zákaznické péče