Podpora, SLA a inovace
24/7
Dostupný operátor, každý den v roce
4
Data centra pro ochranu dat
99 %
Požadavku vyřešíme v den vytvoření
99,9 %
Garantovaná dostupnost v balíčku VIP
Zajistěte si tu nejlepší podporu a rozvoj vaší zákaznické péče
Technická podpora IPEXu je tu pro vás nepřetržitě k dispozici. Pokud však chcete od svého systému víc a mít jistotu, že je stále na špičce, zajistěte si některou z variant naší rozšířené technické podpory.
Varianty technické podpory
Naše služby jsou cloudové obsahují podporu formou založení ticketu bez garantované reakce, zato s garantovaná oprava výpadků v rozsahu SLA.
Pro efektivní provoz a rozvoj sofistikovaných služeb, jako je Kontaktní centrum, na němž stojí spokojenost zákazníků rozhodně doporučujeme zakoupení podpory, čímž je zajištěna kapacita konzultantů pro úpravy, s garantovanou reakcí a vyšší SLA.
Proč služby od IPEXu?
Nepřetržitý provoz
Naše helpdeskové pracoviště je dostupné nonstop, dovoláte se k nám i v neděli v noci. Díky robustní architektuře jak na úrovni internetových přípojek, tak záložního směrování hovorů jsme schopni zabezpečit nepřetržitý provoz vašich služeb.
Rozvoj a inovace
Postaráme se o to, aby vaše zákaznická péče zůstala na špici. Naši konzultanti vám pomohou ladit procesy a nasazovat nové inovace, které do našeho systému pravidelně přidáváme. Efektivita vašeho týmu tak časem ještě poroste.
Systematická prevence
Pravidelně, 1x měsíčně provádíme preventivní kontroly, tím zachytíme většinu problémů již v zárodku ještě, než negativně ovlivní kvalitu služeb. V rámci kontrol rovněž provedeme požadovaná přenastavení. O výsledku kontroly je zhotoven a zaslán protokol o stavu služeb a s doporučeními pro vás. Nestaráme se pouze o firmu jako celek, ale i o jednotlivé uživatele.
24/7/365 – jsme tu pro vás nonstop
Nenecháme vás, ani vaše zákazníky ve štychu. Nás systém má propracované zálohy a non-stop dostupné operátory připravené vám pomoci.
Máte dotaz? Zeptejte se.
Ozveme se Vám obratem
"*" indicates required fields