Partnerské programy

Spolupráci máme v krvi. Spolupracujeme již s více než 300 partnery na zlepšení zákaznické péče díky propojování kvalitních nástrojů nejen od nás.

Spoléhá se na nás denně více než 600 týmů zákaznické péče

Výhody spolupráce

• Získáte možnost dodávat služby IPEX také pro vaše zákazníky
• Rozšíříte vaše produktové portfolio špičkovými produkty IPEX
• Jednoduchá aktivace zákazníků s napojením na váš systém
• Můžete obohatit vaše řešení velkým množstvím již připravených integrací

Přidaná hodnoty pro zákazníky

Neustále implementujeme nové funkcionality a přinášíme tak zákazníkům ty nejmodernější technologie. Naše služby jsou díky své škálovatelnosti vhodné jak pro menší firmy, tak i pro ty největší organizace.

Perfektní péče a podpora

Poskytujeme zákazníkům špičkové cloudové služby s vysokou garantovanou dostupností. Vysoký standard zákaznické péče a 24/7 podpora zajistí, že se na naši službu budete moct spolehnout.

Způsoby spolupráce

Poskytovatelé IT služeb

Dodáváte IT služby? Spolupracujeme s mnoha poskytovateli IT služeb, kteří dodávající HW nebo spravující IT infrastrukturu. Naše produkty a služby můžete jednoduše začlenit mezi již dodávané řešení!

Kontaktujte nás

Výrobci software a aplikací

Pokud vyvíjíte vlastní aplikace a software, proč se nestát naším partnerem? Naše řešení se umí propojit s již vytvořenými aplikacemi, případně můžeme vyvíjet společné moduly.

Kontaktujte nás

Poskytovatelé TELCO a ICT služeb

Neustále implementujeme nové funkcionality a přinášíme tak zákazníkům ty nejmodernější technologie. Naše služby jsou díky své škálovatelnosti vhodné jak pro menší firmy, tak i pro ty největší organizace.

Kontaktujte nás

Integrátoři IS

Implementujete informační systémy? Umíme se napojit i na vaše řešení. Máme hotové integrace do otevřených IS světových i českých výrobců (Salesforce, MS Dynamics, ABRA a mnoho dalších).

Kontaktujte nás

Varianty spolupráce

Velkoobchodní spolupráce

Prodávejte naše produkty pod svou značkou. My vám k tomu poskytneme plnou podporu!

Zprostředkování služeb

Doporučte nám zákazníka a získejte provizi. O ostatní se postaráme my, koneckonců péči o zákazníka  umíme skvěle.

Kontaktujte nás

"*" indicates required fields

reference

Přidejte se k 600+ zákazníkům, kteří se spoléhají na IPEX

„V čem nám nástroje od IPEXu pomohly? Hlavně jsme získali kontrolu nad životem požadavku našeho klienta a zároveň provozní spolehlivost. Máme tak všechna data na jedné hromadě a dokážeme do nich rychle vidět a jednoduše v nich pak číst.“

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty

53

pracovníků helpdesku

250

operátorů 
call centra

87

manažerských účtů call centra

„My v TP linku jsme opravdu nadšeni z toho, co pro nás IPEX dělá. Nejen skvělý nástroj pro naši zákaznickou péči, ale i jejich špičková podpora jsou pro nás důvodem, proč jsme 100% spokojeni.““

Jan Návrat

Technical Support Manager

85 %

požadavků vyřízeno do 24h

o 42 %

méně nepřijatých hovorů

10 000

obsloužených webchatů

„Z řešení od IPEXu jsme nadšeni! V ovládacích panelech call centra i helpdesku najdu vše, co potřebuji. Konečně mám pořádný přehled.“

Michaela Heczková

Vedoucí podpory

30 %

úspora nákladů helpdesku

13

operátorů 
call centra

14

zahraničních čísel

800 000

odeslaných balíků ročně

„I díky Kontaktnímu centru od IPEXu, pracujeme na tom, aby si zákazník po každém hovoru mohl říct: „Přesně takto si představuju pružné partnerství“

Michal Kalkus

Projektový manažer

10s

průměrná doba čekání na lince

78%

požadavků vyřešeno na jeden hovor

>35000

příchozích hovorů ročně

960

hodin ročně stráví operátoři hovorem

„Klienti u nás hledají prvotřídní technické poradenství. Jsem ráda, že se nám stejné péče dostává od IPEXu. Neuvěřitelná snaha a ochota jejich specialistů je zkrátka to, co očekáváte od kvalitní spolupráce!“

Tereza Přibylová

Manažer zákaznické péče

93 %

hovorů odbaveno do 20s

32

telefonních front

<7 %

zmeškaných hovorů

50 000

příchozích hovorů ročně

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty

Jan Návrat

Technical Support Manager

Michaela Heczková

Vedoucí podpory

Michal Kalkus

Projektový manažer

Tereza Přibylová

Manažer zákaznické péče

Spoléhá se na nás denně více než 600 týmů zákaznické péče