Domovská stránka » 30 tipů a triků pro lepší zákaznickou péči

30 tipů a triků pro lepší zákaznickou péči

Denis Lacho

27 června, 2022

5 min

Blog

Nenechte zákazníky čekat 

1. Nenechte zákazníky čekat

Alfou a omegou dnešní zákaznické péče je umět zákazníkovi pomoci co nejrychleji. Ať už se rozhodne vám zavolat, nebo napsat email, zprávu do chatu či na Facebooku, vždy očekává rychlou odpověď. Pokud jej necháte čekat příliš dlouho může zavolat konkurenci a k vám se již nikdy nevrátí.

Ale co to vlastně znamená dlouho? Záleží to především na typu komunikačního kanálu, přes který se s vámi zákazník spojí. Pro tři nejpopulárnější kanály, tedy telefon, email a chat platí různá pravidla.

Zákazník, který vám telefonuje, očekává, že mu zvednete telefon do 20 vteřin. Cokoli později je už pro něj nekomfortní a ovlivní to jeho přístup k vám. Na chatu je to podobné a zákazník s rukama na klávesnici či na mobilu počítá s vaší odpovědí do 15 vteřin. Zato u emailů máte docela čas. Pokud odpovíte do 3 hodin, je to pro zákazníka ještě v pořádku. Samozřejmě předtím můžete odeslat automatickou odpověď, kde zákazníkovi přislíbíte že se mu ozvete co nejdříve a zároveň jej tím ujistíte, že jeho email dorazil v pořádku.

Tolik k našemu prvnímu tipu. Věříme, že pro vás naše tipy budou přínosné a budete je sledovat.

Tým IPEX