Wallboard

Přehledná čísla přímo před sebou

Jasný a přehledný nástroj pro každé call centrum. Wallboard není jen obrazovka s čísly, pomůže vám víc než si myslíte.

Základní vlastnosti

Všichni, co chtějí mít přehled o dění a nestačí jim naše panely agenta a supervisora, potřebují mít wallboard. Jednoduchá aplikace běžící v prohlížeči televize nebo minitoru v prostoru pracoviště, která zobrazuje realtime dění a jednoduše zobrazuje klíčové denní statistiky. Tmavý režim zlepšuje čitelnost a šetří obrazovku i vaše oči.

Hlavni funkce

  • Synchronní zobrazení dat mezi panely agenta a supervisora a wallboardem.
  • Přehledné zobrazení klíčových metrik telefonie a žebříčky produktivity agentů.
  • Aktuální informace s načítáním identity volajícího, zobrazení aktuálního stavu agenta a počtu čekajícího hovorů.
  • Zobrazení denních statistik hovorů, front a agentů.
  • Informativní sdělení do týmu přes obrazovku formou krátkých zpráv.
  • Jednoduchá webová aplikace

Tipy a triky

Motivujte své agenty v rámci srovnání počtu odbavených hovorů na wallboardu.

Nastavte si KPI na klíčové metriky a zvýrazněte si tato data.

Ukázky

Ukázka vzhledu wallboardu

Ukázka nastavení wallboardu

Další informace

Dostupné metriky

 

  • Aktuální zobrazení čekajících a probíhajících hovorů ve frontách
  • Dnešní statistika vybraných front
  • Žebříček agentů s nejvíce zodpovězenýmí hovory
  • Žebříček agentů, kteří byli nejdelší dobu na neplacených pauzách
  • Počet všech nevyřízených hovorů dnes a celkově ve frontách
  • Nevyřízené hovory (dnešní, celkové)
  • Dostupnost front a aktuální stav přihlášení operátorů
  • Agenti – hovory (seznam operátorů a celkový počet hovorů v CC včetně informaci o odchozích a příchozích hovorech, včetně hovorového času)
  • Agenti – seznam přihlášených operátorů s online zobrazením stavu operátora, informací o jeho čísle linky a počtu příchozích hovorů včetně hovorového času.
  • Hovory – zobrazení čekajících a probíhajících hovorů z vybraných front
  • Krátké informační zprávy
  • Agentcallstatus (umožňuje stránkovat zobrazení a zobrazit více záznamů na na stránkách, které se postupně zobrazují. Sortování funguje na jednotlivých stránkách) (příjmení, linka, status operátora CC, počet příchozích a odchozích hovorů, celkový čas hovoru)

Dostupnost

  • Součást licence Call centrum a Omnichannel ENTERPRISE
  • Je možné spustit ve webovém prohlížeči televize nebo PC s monitorem