Voicebot

Nový virtuální asistent pro špičkovou zákaznickou péči

Váš nový virtuální kolega se nikdy neunaví a 24 hodin denně zvládne stále stejně rychle a dobře odpovídat vašim zákazníkům. Zvýšíte tak nejen efektivitu a rychlost vaši zákaznické péče, ale vaši zákazníci budou díky voicebotu ještě spokojenější.

Základní vlastnosti

Voicebot je nástroj umělé inteligence pro automatické odbavení příchozích nebo odchozích hovorů. Reaguje na konkrétní hlasové povely a formou rozhovoru je zaznamenává do systémut.

V případě kdy neporozumí jedna či druhá strana, voicebot si se situací umí poradit a dokáže se znovu zeptat, či naopak otázku zopakovat.

Hlavní funkce

  • vyřídí telefonní požadavky za vaše operátory
  • vede dialog s klientem a používá přitom přirozenou řeč
  • přepojí na/od operátora a předá kontext hovoru
  • porozumí otevřeným/uzavřeným otázkám a odpovědím
  • nahradí opakující se procesy
  • nahraje a přepíše hovor na text

Hlavní přínosy

  1. Voicebot pracuje stále stejně rychle a dobře bez ohledu na délku pracovní doby, klidně 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
  2. Odpovídá podle připraveného scénáře, takže se „nezakecá“. Snadno tak díky tomu vypočítáte náklady na zákaznickou péči
  3. Dobře nastavený voicebot dosahuje vysokých hodnocení spokojenosti zákazníků a pomáhá tak budovat vztah s vašimi zákazníky
  4. Pomůže snížit zátěž na vaší zákaznické lince, a operátoři se pak budou moci věnovat složitějším problémům místo toho, aby řešili rutinní hovory.

300 %

možná úspora proti živým operátorům

24

hodinová dostupnost bez problémů

10 Kč

cena za jeden průměrný hovor

87 %

průměrná hodnocení spokojenosti zákazníků

Příklady a scénáře použití

Voicebot má mnoho využití, začněte s některým z předpřivaných scénářů, nebo si s námi navrhněte vlastní.

Podpora po pracovní době

Virtuální asistent snadno vykryje volání na zákaznickou linku po pracovní době. Vyřídí hovor, zapíše požadavek a informuje zákaznickou podporu o novém požadavku.

Zjištění stavu objednávky

Virtuální kolega zjistí stav objednávky, či jinou informaci ze systému a ihned informuje zákazníka. Zároveň o tom může zákazníkovi poslat SMS nebo email.

Telefonní dotazování spokojenosti

Voicebot zavolá vybraným zákazníkům a ověří spokojenost například s vyřízením objednávky nebo pořadavku. Informace zapíše a poděkuje zákazníkovi.

Co zvládne voicebot?

Virtuální asistent

  • vede dialog se zákazníkem
  • přepoji na/od operátora a předá kontext hovoru
  • porozumí otevřených/uzavřených otázek a odpovědí
  • vytěží data z hovoru (včetně hlasového potvrzení s klientem, že rozuměl správně) například:
    • jména, příjmení
    • různé typy čísel (telefonní čísla, čísla smluv, rodná čísla nebo jejich části,…)
    • datumy
    • adresy nebo jejich části
    • klíčová slova nebo další definované fragmenty
    • přímou řeč (např. popis problému, slovní hodnocení klienta apod.)
  • správné skloňuje při oslovování a umí pracovat s pády
  • správně intonace při pokládání otázek

Základní technologie

Základem Voicebota je především porozumění běžnému jazyku (NLP/NLU technologie). Neméně důležitou součástí je pak převod řeči na text a textu na řeč (Speech-to-Text a Text-to-Speech).

Podporované jazyky

Systém podporuje plně český, slovenský a anglický jazyk (ale i další evropské, nebo světové jazyky). Z naší praxe doporučujeme dílčí scénáře vytvořit nad jedním jazykem (češtinou) a následně po vzájemném potvrzení je možné scénáře přeložit do dalších jazyků

Varianty voicebota

Výběr z variant
Lite
Basic
Premium
Ultimate

Z čeho si můžete vybrat?

Nabízíme vám několik variant virtuálního asistenta jak podle komplexnosti samotného voicebota, tak podle možností integrace na vaše systémy.

Pokud s virtuálním asistentem teprve začínáte, můžete zkusit varianty Lite nebo Basic. Pokud však potřebujete více scénářů, složitější integrace nebo navolávání zákazníků modulem kampaně jsou tu pro vás varianty Premium nebo Ultimate.

Jednotlivé varianty se od sebe také liší počtem scénářů, souběžných hovorových kanálů nebo minut.

Voicebot Lite

Pro jeden scénář, jednoduché a rychlé nasazení pro řešení jednoduchých dotazů na identifikaci zákazníka a zadání požadavku, např. mimo pracovní dobu.

Vhodné i pro seznámení se s problematikou voicebotů v reálném nasazení. Voicebot vyzve účastníka ke komunikaci, není možná aktivní komunikace účastníka. Neobsahuje administraci, lze vybírat pouze z předchystaných scénářů. Obsahuje 250 minut komunikace měsíčně a 2 souběžné hovorové kanály.

Voicebot Basic

Pro jeden složitější nebo 3 jednoduché scénáře jednoho tématu, složitější nasazení pro řešení sofistikovanějších dotazů.

Obsahuje administraci pro učení voicebota, lze vybírat pouze předchystaných scénářů a ty mírně upravovat. Obsahuje 1 000 minut komunikace měsíčně a 4 souběžné hovorové kanály.

Voicebot Premium

Pro více scénářů na dané jedno téma, složité nasazení pro řešení sofistikovaných dotazů.

Voicebot podporuje aktivní komunikaci s účastníkem. Obsahuje plnou administraci jak pro učení, tak úpravu scénářů. Obsahuje 2 000 minut komunikace měsíčně a 8 souběžných hovorových kanálů.

Voicebot Ultimate

Pro více scénářů na různá témata, komplexní nasazení pro řešení sofistikovaných dotazů s integrací na systémy zákazníka (API).

Voicebot podporuje aktivní komunikaci s účastníkem. Obsahuje plnou administraci jak pro učení, tak úpravu scénářů, lze vytvářet libovolné scénáře. Obsahuje 10 000 minut komunikace měsíčně a 30 souběžných hovorových kanálů.

Záznam z webináře

Půl roku s voicebotem

Chcete vědět jak s voicebotem pracujeme my? Podívejte se na záznam webináře Půl roku s voicebotem, kde se dozvíte mimo jiné:

  • Jak nám náš nový virtuální kolega Alex pomáhá
  • Jaké jsme měli od Alexe očekávání a jak je Alex naplnil
  • Jaké má Alex technické možnosti
  • a mnoho dalšího

Chcete poradit s výběrem? Online konzultace zdarma!

Pomůžeme vám vybrat nejvhodnější typ scénáře a variantu virtuálního asistenta právě pro vás. Domluvte si s námi konzultaci zdarma

Kompletní přehled modulů, doplňků a rozšíření

Zaujal vás voicebot a chcete vědět více? Pomůžeme vám poskládat na míru systém, který váš tým rozjede. Špičková zákaznická péče je s našimi systémy na dosah.

Prediktivní dialer

Automatické vytáčení hovorů pro vaše call centrum. Zvýšíte výkonnost call centra v několika málo krocích.

Panely a fronty call centra

Realtime panely a fronty – základní nástroje nejen operátorů, ale hlavně manažerů call centra.

Znalostní báze

Základ pro každé kontaktní centrum je know-how agentů. Se znalostní bází v našem Helpdesk se budou znalosti udržovat snadněji.

Plánovač front

Plánovač front (workforce manager) umožňuje jednoduše plánovat pracovní vytížení operátorů na velmi dlouhou dobu dopředu.

Analýza hlasu

Pokročilá hlasová analytika pomůže odhalit nejen možné chyby operátorů, ale také nálady a pocity volajících.

Barevná a zahraniční čísla

Vyberte si ze široké nabídky domácích barvených čísel a ze zahraničních čísel. A vše máte v našem kontaktním centru.

Webové formuláře

Udržujte přehled v komunikaci i z formulářů na webu. S naším kontaktním centrem to jde snadno

SMS

Komunikace formou SMS zpráv. Příchozí i odchozí provoz v jednom systému. Přehledně a díky tomu pod kontrolou.

Chatbot

Nový pomocník pro vaši zákaznickou podporu. Stále ochotný a k dispozici. Zákazníci si jej zamilují

Wallboard

Jasný a přehledný nástroj pro každé callcentru. Wallboard není jen obrazovka s čísly, ale zvládne toho mnohem více.

SIP trunk

Základní napojení vašeho call centra a ústředny do VoIP světa, to je SIP trunk.

Grafické IVR

IVR aplikace bez programování a rychle umožňuje řídit příchozí hovory. Vše v nocode režimu.

Mobilní aplikace

S naší mobilní aplikací máte kontaktní centrum stále při ruce ve vašem mobilu nebo tabletu.

Chaty

Komunikace přes chat. Rychlejší, přehlednější a jednodušší jak pro zákazníky tak pro operátory

Statistiky a reporting

Co neměříte, to neřídíte. Podívejte se jaké statistiky a reporty můžete mít s naším kontaktním centrem.

Infrastruktura

Zajímá vás technologické pozadí našich služeb? Podívejte se jaké síťové technologie používáme.

Emaily

Jak pracovat chytře s emaily? Jde to jednodušeji než byste možná čekali. Pojďte se podívat jak to zvládnout například s automatizacemi.

Ústředna

Modul ústředny a detaily k jejímu fungování. Základní informace i podrobnosti pro technologické nadšence.

Tickety a řízení procesů

Jak funguje řízení procesů pomocí ticketů a přehled nad fungováním systému helpdesku?

Nahrávky a výpisy hovorů

Nezbytná součást call centra a ústředny pro přehled o proběhlých hovorech, to jsou nahrávky a výpisy hovorů (CDR záznamy).

Click-to-call

Vaši zákazníci se vám dovolají přímo z webu. Anebo zanechají telefonní číslo a náš systém jim automaticky zavolá.

Facebook Messenger

Jste tam, kde jsou i vaši zákazníci. Komunikujte s nim v jejich přirozeném prostředí, třeba na Facebooku.