SIEM

Špičkové zabezpeční pro vaše call centrum

Maximální zabezpečení a logování pro vaše nahrávky a práci s nimi

Základní vlastnosti

Bezpečnost Kontaktního centra IPEX je pro nás velmi důležitá. V oblasti práce s nahrávkami vznikla podpora logování, která pomáhá v případě nutných auditů řešit přístupy uživatelů systému ke konkrétní nahrávce hovorů.

Kontaktní centrum IPEX vám v případě zájmu zajistí napojení na Váš SIEM (Security Information and Event Management) řešení. Dodáme logy o vzniku, smazání nahrávky. Každý přístup/přehrání nahrávky uložíme do logu, který odešleme ke zpracování ve vašem systému.

 

Hlavni funkce

  • Napojení logů do SIEM systému metodou PUSH, například IBM Security QRadar XDR
  • Zvýšení bezpečnosti a podpora nakládání s nahrávkami hovorů pro případně audity
  • Předáváme informace o vzniku, přehrání, stažení a smazání nahrávky včetně informace kdo změnu provedl, kdy a jakým způsobem.
  • Možnost zobrazení logu ve webovém rozhraní ústředny

Tipy a triky

Při použití SIEM jasně uvidíte jaké aktivity nad jednotlivými nahrávkami probíhaly.

Ukázky

Ukázka logu práce s nahrávkami

Seznam nahrávek

Další informace

Další funkce

Ve webovém rozhraní ústředny mohou administrátoři, auditoři zobrazit log s informacemi o přístupu k nahrávkám hovorů.

Dostupnost

  • Součást licence Call centrum a Omnichannel ENTERPRISE