Samoobsluha

Mějte využívané služby a spotřebovaná data Kontaktního centra IPEX plně pod kontrolou, sami si objednávejte a rušte licence a provádějte základní konfigurace.

Základní vlastnosti

  • Přehled uživatelských licencí s možností jejich objednávání a rušení a nastavování skupinových práv
  • Přehled SIP Trunků s přehledem čísel a vyúčtováním hovorů po číslech i kumulovaně
  • Přehled všech typů telefonních čísel přes všechny služby
  • Přehled vystavených faktur s informací o jejich zaplacení
  • Informace o objemu čerpání služeb (nahrávky hovorů, odeslané SMS, STT, TSS)
  • Objednání technické podpory s informací o objemu jejího čerpání
  • Interní kontakty na podporu IPEX
  • Konfigurace API přístupů
  • Dokumenty ke stažení
  • Další položky a funkce průběžně přibývají

Dostupnost

  • Součást všech licencí Kontaktního centra Omnichannel, Call centrum a Helpdesk, včetně licencí MINI
  • Dostupné i pro další služby, rozsah dostupných funkcí je zde ale omezený
  • Lze omezit přístupová práva k jednotlivým modulům samoobsluhy (např. zamezit přístupu k fakturám nebo k objednávání licencí)

Objednávejte si sami licence

Pro objednání, změnu nebo zrušení uživatelské už nemusíte s obchodníkem sepisovat dodatek smlouvy a s technickou podporou řešit konfiguraci uživatele. Vše si můžete udělat sami, co si naklikáte / odklikáte, to se fakturuje / přestane fakturovat.

Průběžně sledujte čerpaná data

Průběžně si můžete zkontrolovat, zda jste někde neulétli s čerpáním, např. nečerpáte podporu nad základní objem v ceně.

Ukázky

Uživatelské licence

Finance a faktury

SIP Trunky

Nahrávky hovorů