Produkty mohou být např. služby nebo zboží, které vaše firma prodává. Při vytváření požadavku nebo u již existujícího ticketu můžete vybrat ze seznamu produkt/službu, kterou má daný zákazník/zadavatel požadavku zakoupenou a které se požadavek týká. Získáte tak představu, jakého produktu/služby se požadavky týkají. Vazba produktu na uživatele vám umožní vybrat jen relevantní, tj. ten, který má zákazník zakoupen. Aktualizace zakoupených produktů ve vazbě na zákazníka může probíhat na pozadí z dat v jiném vašem systému (např. e-shop, ERP či CRM systém).
Produkty (podobně jako Kategorie a štítky) umožní další roztřídění požadavků a lepší reporting. Díky nim budete mít přehled např. které produkty/služby jsou nejvíce problémové apod. a na základě toho můžete zaměřit svou péči nebo vylepšit své procesy. Na statistiku produktů se lze podívat v reportech a dashboardech.
Rozdíl mezi kategoriemi a produkty je v tom, že kategorie je číselník obecný, bez vazeb na konkrétního zákazníka, zatímco produkty se vážou ke konkrétnímu uživateli či firmě, pod kterou uživatel patří. Produkty jsou dostupné pouze u ticketů, stejně jako štítky.