Připravené odpovědi

Ušetří čas a práci nejen operátorům

Využijte připravené odpovědi pro rychlou reakci a úsporu lidské práce. Na jeden klik vložte některou z předem připravených odpovědí a ihned ji odešlete zákazníkovi.

Základní vlastnosti

Využijte připravené odpovědi pro rychlou reakci a úsporu lidské práce. Díky nim můžete na jeden klik vložit odpověď, tu si v příp. potřeby poupravit a odeslat. Připravené odpovědi můžete využít jak v emailové komunikaci, tak během chatu.

Vyplatí se je použít na často se opakující dotazy, neboť urychlují proces zpracování požadavků a čas odpovědi.

Hlavni funkce

  • Možnost vložit přílohu a obrázky do připravené odpovědi
  • Možnost nastavit připravenou odpověď ze strany operátora či administrátora
  • Možnost sdílení připravené odpovědi s kolegy
  • Možnost fulltextově vyhledat připravenou odpověď. V rámci vyhledávání systém nabízí Naposledy použité či Nejčastěji používané odpovědi.

Tipy a triky pro operátora

Nastavte si své připravené odpovědi přes Můj účet a sdílejte je s kolegy.

Tipy a triky pro manažera

Zamyslete se, jaké opakující se dotazy vaši lidé řeší, určete skupiny operátorů, kteří je řeší, rozdělte odpovědi do kategorií dle obsahu odpovědi a doplňte text a přílohy. Přispějete tak k vyšší efektivitě práce.

Ukázky

Ukázka výběru odpovědi v ticketu podle kategorie odpovědi

Ukázka fulltextového vyhledání připravené odpovědi v ticketu

Ukázka připravených odpovědí v administraci helpdesku

Další informace

Ostatní funkcionality

  • Odpovědi lze roztřídit pomocí kategorií odpovědí a tím více zpřehlednit vyhledávání
  • Možnost správy všech připravených odpovědí ze strany administrátora, který může provést také import připravených odpovědí z CSV souboru
  • Pomocí hromadných akcí lze nastavit vlastníka, viditelnost a kategorii odpovědi

Dostupnost

  • Součást licencí Helpdesk a Omnichannel – START, PROFI a ENTERPRISE (vč. MINI)
  • Přístupné uživatelům v helpdesku (dle nastavení)