Systém přidělování priorit vám umožní efektivně zvládnout i velké množství požadavků. Priority mohou být přidělovány automaticky na základě definovaných podmínek nebo ručně na základě vyhodnocení ze strany operátora. V praxi se nejčastěji používá kombinace automatického přidělení a příp. ruční korekce po posouzení ze strany člověka. Na základě přiřazené priority lze pak nastavit např. spuštění správného SLA počítadla (reakční doba apod.), zobrazit relevantní pohledy na požadavky pro řešitele (např. zásobník práce s požadavky s nejvyšší prioritou) nebo nastavit další automatické akce pro tickety s určitou prioritou. Stupnici priorit si můžete definovat dle vašich potřeb (vč. barvy pro lepší vizualizaci a přehled). Stupnice může být jednoduchá (např. priorita nízká, střední, vysoká) nebo si můžete definovat tzv. Prioritní matici, kde se pracuje také s naléhavostí a dopadem (viz obr.)
Prioritizovat můžete jak tickety/emaily, tak hovory.
S prioritami lze také pracovat v reportech a dashboardech.