Portál požadavků

Portál pro rychlé vytváření ticketů

Umožněte vašim zákazníkům či zaměstnancům jednoduše zadávat a sledovat své požadavky přímo v prostředí helpdeskového systému.

Základní vlastnosti

Umožněte vašim zákazníkům (portál pro zákazníky) či zaměstnancům (portál pro zaměstnance) jednoduše zadávat a sledovat své požadavky přímo v prostředí helpdeskového systému. Prostředí (tzv. Portál) lze pro ně v helpdesku speciálně přizpůsobit.

Výhody využívání portálu oproti např. e-mailové komunikaci:

  • Zadavatelé požadavků mají přehled nad všemi tickety, které byly zadány za společnost, ke které patří (záleží na oprávnění). To může snížit duplicitní zadávání požadavků za firmu
  • Nemusí vyhledávat odpovědi na svoje dotazy ve své e-mailové schránce, ale vidí vše pěkně přehledně na jednom místě – tj. celé veřejné komunikační vlákno na požadavku, kdo požadavek právě řeší, v jakém stavu se požadavek aktuálně nachází a také již uzavřené požadavky atd.
  • Na portálu mohou zadavatelé např. zvolit prioritu nebo vyplnit předdefinovaný formulář, který posbírá informace důležité pro řešení požadavku, minimalizuje se tím potřeba další komunikace a požadavek je rychleji odbaven
  • Díky notifikaci do e-mailu se zadavatel dozví, co se s jeho požadavkem děje, i není právě na portálu přihlášen. Z notifikace se jednoduše proklikne přímo do požadavku
  • Na pozadí mohou po zadání požadavku probíhat automatizace, které reagují např. na to, kterou dlaždici při zadávání požadavku uživatel zvolil. Ty mohou např. přidělit kategorii, zobrazit konkrétní formulář, nastavit řešitele apod. a tím zrychlit odbavení požadavku a uspořit lidskou práci
  • Využívání portálu pro vaše zaměstnance vám pomůže zefektivnit interní firemí procesy – např. žádosti o dovolené, nákup osobního vybavení, školení apod. (na pozadí opět mohou probíhat automatizace jako např. schválení žádosti, zápis dovolené do kalendáře apod.)

Tipy a triky pro operátora

Doporučte zákazníkům zadávání požadavků přes portál (pokud je v helpdesku nakonfigurován) kvůli rychlejšímu zpracování.

Tipy a triky pro manažera

Přidejte pole pro povinný slovní komentář v příp. negativního hodnocení, abyste se dozvěděli více. Nechce si posílat notifikace na negativní hodnocení a řešte příp. problémy ihned.

Reporty a dashboardy vám zajistí potřebný přehled a indikují, kde je prostor se zlepšit. Výsledky hodnocení můžete zařadit mezi KPI a promítnout je do odměňování.

Ukázky

Ukázka dlaždic portálu pro zákazníky

Ukázka dlaždic portálu pro zaměstnance

Ukázka formuláře pro zadání požadavku týkajícího se technického problému

Ukázka nastavení portálových položek/dlaždic

Další informace

Ostatní funkcionality

  • Možnost provozovat více portálů s nastavitelným zobrazením (např. podle skupin uživatelů)
  • Lze si zvolit vlastní vzhled portálu nebo využít předdefinovanou nabídku vzhledu portálových dlaždic
  • Možnost jazykových mutací portálu
  • Zadavatelé nemusí mít klasickou řešitelskou licenci, stačí jim role portálového uživatele

Dostupnost

  • Součást licencí Helpdesk ENTERPRISE a Omnichannel ENTERPRISE (vč. MINI)
  • Přístupné všem uživatelům v helpdesku v rozsahu dle nastavení a role uživatele