Panely a fronty Call centra

Základní rozhraní pro práci s hovory

Realtime panely a fronty – základní nástroje nejen operátorů, ale hlavně manažerů call centra.

Základní vlastnosti

Realtime panely a fronty jsou základní nástroj operátora a supervizora zákaznické péče. Zde vidí přehled hovorů, front. Operátor si může volit rozvržení panelů, má k dispozici nápověda formou tooltipů, pomocí Drag & Drop pro nastavení pořadí sekcí panelů.

Hlavni funkce

  • Přehled operátorů s frontami, kde je operátor aktuálně přihlášen
  • Přehled front s online počty hovorů (probíhající, zmeškané, …) a denními statistikami
  • Pro supervisory možnost připojení/odpojení operátora do front
  • Pro operátory možnost připojení/odpojení operátora do fronty, možnost nastavení pauzy, denní statistika a snadné zpracování nevyřízených hovorů

Tipy a triky pro operátora

Zpracujte nevyřízené hovory jedním klikem
Při opuštění pracoviště nebo zaneprázdnění si nastavte pauzu

Tipy a triky pro manažera

Sledujte objem nevyřízených hovorů a vytíženost front a operátorů.

Ukázky

Ukázka panelu supervizora

Ukázka panelu operátora

Přehled zmeškaných hovorů

Další informace

Dostupnost

  • Součást všech licencí Call centrum a Omnichannel (kromě MINI)
  • Přístupné všem uživatelům v komunikátoru
  • Lze omezit přístupová práva (např. jen na vlastní hovory)