Nahrávky a výpisy hovorů

Základní součást call centra a ústředny

Nezbytná součást call centra a ústředny pro přehled o proběhlých hovorech, to jsou nahrávky a výpisy hovorů (CDR záznamy).

Základní vlastnosti

Nahrávky a výpisy hovorů jsou základní součástí Callcentra a telefonní ústředny. V tomto modulu naleznete všechny informace o proběhlých i zmeškaných hovorech a můžete s tímto dále pracovat. V nahrávkách můžete vyhledávat, můžete je filtrovat, převádět na text či si je uložit na vlastní úložiště.

Hlavni funkce

  • Přehled o všech hovorech
  • Široké možnosti filtrování a export
  • Možnost volání a posílání SMS
  • Možnost přehrávání nahrávek a jejich přepisu na text
  • Formát nahrávek FLAC (ve verzi Enteprise)

Tipy a triky

Volejte a posílejte SMS z výpisu hovorů jedním klikem.

Převeďte si své nahrávky na text.

Ukázky

Ukázka výpisu hovorů

Přehrání hovoru

Přepis hovoru na text

Další informace

Další funkce

  • Obsahuje všechny hovory všech uživatelů
  • Přehled všech hovorů – příchozí, odchozí, lokální
  • Způsob zpracování – zodpovězeno, zrušeno, bez odpovědi
  • Informace o času a délce hovoru
  • Identifikace volajícího i volaného číslem, klapkou a jménem (je-li zadáno v kontaktech)
  • Filtry – datum a čas, číslo či jeho část, směr hovoru
  • Možnost vytváření a ukládání rozšířených (uživatelských) filtrů
  • Detailní průběh hovoru s přepojeními
  • Zpracování nahrávek – přehrát, uložit, přepsat (na text)
  • Možnost telefonování a poslání SMS přímo z výpisu hovorů
  • Export do CSV
  • Možnost úpravy pohledu – přesun a smazání sloupců

Dostupnost

  • Součást licencí Call Centrum START a vyšších a v licencích Omnichannel START a vyšších
  • Je dostupné také ve variantě MINI
  • Nahrávky jsou přístupné všem uživatelům v komunikátoru a v samoobsluze
  • Lze omezit přístupová práva (např. jen na vlastní hovory)