Monitoring spokojenosti

Sledujte a měřte spokojenost zákazníků

Monitoring spokojenosti v našem Helpdesku Vám umožní průběžně u zákazníků zjišťovat, co děláte dobře a kde je naopak prostor pro zlepšení.

Základní vlastnosti

Nástroje pro monitoring spokojenosti vám umožní průběžně u zákazníků zjišťovat, co děláte dobře a kde je naopak prostor pro zlepšení. Po uzavření požadavku může zákazníkovi automaticky odejít dotaz, jak bych spokojen s jeho řešením. Jak bude dotaz vypadat (vizuálně i obsahově), si můžete nadefinovat v nastavení, třeba odlišně pro každé oddělení (na výběr jsou různí smajlíci, ale také NPS). K získání více informací lze u hodnocení nastavit povinný slovní komentář. Pro manažery je k dispozici report s možností exportu do CSV a také volitelná notifikace na nové hodnocení (např. negativní). Pro získání obsáhlejšího hodnocení lze nadefinovat Dotazník, který můžete odesílat jak manuálně (dle momentální potřeby), tak automaticky (tj. je vždy po uzavření požadavku).

Hodnotit lze jak emaily/tickety, tak hovory  i chaty.

Hlavní funkce

  • Možnost definovat si vlastní stupnici hodnocení vč. obrázků
  • Možnost automaticky odesílat hodnocení pro požadavky podle oblasti, do které spadají
  • Lze si nastavit jakou dobu po uzavření požadavku se má prosba o hodnocení odeslat
  • Možnost blokovat odesílání hodnocení na vybrané příjemce

Tipy a triky pro operátora

Využijte výsledky hodnocení/zpětné vazby k rozvoji svých dovedností!

Tipy a triky pro manažera

Přidejte pole pro povinný slovní komentář v příp. negativního hodnocení, abyste se dozvěděli více. Nechce si posílat notifikace na negativní hodnocení a řešte příp. problémy ihned.

Reporty a dashboardy vám zajistí potřebný přehled a indikují, kde je prostor se zlepšit. Výsledky hodnocení můžete zařadit mezi KPI a promítnout je do odměňování.

Ukázky

Ukázka žádosti o hodnocení spokojenosti

Ukázka stupnice hodnocení z nastavení hodnocení spokojenosti pro tickety

Ukázka reportu výsledku hodnocení spokojenosti

Další informace

Ostatní funkcionality

  • Lze nastavit povinné pole pro komentář
  • Možnost upozornit zvolenou osobu na vybraná hodnocení (notifikace)
  • Funkce Dotazník pro zodpovězení více otázek se složitější strukturou odpovědí
  • Reporty výsledků hodnocení s možností exportu do csv (dostupné také přes API)

Dostupnost

  • Součást licencí Helpdesk PROFI a ENTERPRISE a Omnichannel PROFI a ENTERPRISE (vč. MINI)
  • Dostupné pro uživatele v helpdesku