Mobilní aplikace Helpdesku

Helpdesk stále po ruce

S naší mobilní aplikací máte Helpdesk stále při ruce ve vašem mobilu nebo tabletu. Snadno vyřídíte požadavky tam, kde zrovna jste.

Základní vlastnosti

Mobilní aplikace helpdesku umožňuje jednoduchou správu a zadávání požadavků z mobilního telefonu či tabletu. Můžete tak obsluhovat své zákazníky či zadávat úkoly, ať jste kdekoliv. Mobilní aplikaci můžete využívat ihned a zdarma jako součást standardní licence.

Aplikaci pro nejrozšířenější mobilní platformy (Android, iOS) si lze stáhnout pro Android na Google Play a pro iOS na Apple Store pod názvem: Requestor Service Desk. Po stažení stačí zadat URL adresu instance vašeho helpdesku, svůj login (uživatelské jméno) a heslo pro přístup do helpdesku.

Hlavni funkce

  • Možnost vytvořit požadavek
  • Možnost vložit veřejný či interní komentář, soubor či pořídit fotku a rovnou ji přiložit
  • Možnost změnit stav požadavku
  • Možnost zobrazit si požadavky v konkrétním pohledu/zásobníku
  • Možnost fulltextově nad požadavky vyhledávat

Tipy a triky pro operátora

Stáhněte si mobilní aplikaci helpdesku a buďte ve spojení se zákazníky, i když zrovna nesedíte u počítače.

Tipy a triky pro manažera

Zadávejte jednoduše úkoly pro své podřízené, i když jste v pohybu, abyste na něco nezapomněli.

Ukázky

Pohled na zásobníky ticketů

Pohled Moje neuzavřené tickety

Fulltextové vyhledávání nad tickety

Změna stavu ticketu

Vložení komentáře do ticketu

Vlastnosti ticketu

Další informace

Dostupnost

  • Součást všech licencí Helpdesk a Omnichannel (vč. MINI)
  • Přístupné všem uživatelům helpdesku