Mobilní aplikace Call centra

Call centrum stále po ruce

S naší mobilní aplikací máte Call centrum stále při ruce ve vašem mobilu nebo tabletu. Snadno vyřídíte hovory tam, kde zrovna jste.

Základní vlastnosti

Instalací mobilní aplikace IPEX pro Call centrum získává uživatel možnost jednoduše ovládat svůj účet a spravovat chování své přidělené telefonní linky v rámci callcentra. Aplikaci využijí uživatelé na zařízeních s OS Android a iOS.

Přestože nejste online v naší desktopové aplikaci komunikátor, můžete snadno změnit stav přihlášení v rámci našich front, nebo si nastavit/zrušit pauzu. Ještě jednodušeji se podívat na historii volání nebo na zmeškané hovory jedním klikem reagovat.

Hlavni funkce

  • Rychlý přístup k nastavení pro přihlášení front a pauz z mobilního telefonu, kontrola denní statistiky agenta CC
  • Jednoduché vytočení „swipe“-nutím zmeškaných hovorů
  • Možnost vytočit libovolné telefonní číslo s volbou, zda chcete vytočit hovor přes mobilní telefon, nebo přes svou linku v PBX se zajištěním nastavení identity pro odchozí hovory a nahrávkou hovorů
  • přístup k seznamu kontaktů pro rychlé vytočení hovoru
  • přehledný výpis hovorů s dohledanou identitou volajícího/volaného dle nastavené integrace

Tipy a triky pro operátora

Stáhněte si mobilní aplikaci Call centra a buďte ve spojení se zákazníky, i když zrovna nesedíte u počítače.

Tipy a triky pro manažera

Sledujte statistiky vašeho call centra i přes mobil. Navíc snadno můžete spravovat jednotlivé fronty operátorů.

Ukázky

Číselník pro hovory

Přehled zmeškaných hovorů

Statistiky Call centra

Možnost zpětného volání přes Call Centrum

Možnost zpětného volání přes mobil

Nastavení fronty

Další informace

Dostupnost

  • Součást licence Call centrum a Omnichannel ve verzi START, PROFI a ENTERPRISE
  • Každý uživatel může používat právě jednu mobilní aplikaci