Existuje řada způsobů, jak v telefonní ústředně nastavit směrování příchozích hovorů. Vybrali jsme ten uživatelsky nejpříjemnější a dotáhli jej k dokonalosti.
V grafickém editoru dokáže každý rychle změnit nastavení konkrétních aplikací, nemusíte proto neustále kontaktovat dodavatele a žádat o změnu konfigurace, protože potřebujete změnit informativní hlásku nebo změnit pracovní dobu infolinky.
V jednoduché konfiguraci využijete základní stavební bloky. Nebude problém generovat hlásky různými hlasy i jazyky pomocí hlasové syntézy, nebo změnit směrování provozu do jiné fronty. Pokud budete potřebovat, využijete bloky složitější jako například REST klient pro integraci na systémy třetích stran a zjistit například stav objednávky ve vašem IS a data v rámci hovoru interpretovat volajícímu pomocí hlasové syntézy. Pokud potřebujete, můžete jednoduše aplikace exportovat/importovat a tak rozšířit konfiguraci o nové telefonní číslo. Je jen na vás, které často využívané funkce použijete. Může jít o hlasovou syntézu, DTMF rozcestník, prioritizace volajících, funkci spojení na posledního agenta, nastavení skillů agentů a hovorů, tabulky pracovní doby, hlasovou schránku, poslat SMS nebo email a další.