Grafické IVR

IVR oceněno jako IT produkt roku 2020

IVR aplikace rychle a bez programování  třídi příchozí hovory. Vše v nocode režimu.

Základní vlastnosti

Existuje řada způsobů, jak v telefonní ústředně nastavit směrování příchozích hovorů. Vybrali jsme ten uživatelsky nejpříjemnější a dotáhli jej k dokonalosti.

V grafickém editoru dokáže každý rychle změnit nastavení konkrétních aplikací, nemusíte proto neustále kontaktovat dodavatele a žádat o změnu konfigurace, protože potřebujete změnit informativní hlásku nebo změnit pracovní dobu infolinky.

V jednoduché konfiguraci využijete základní stavební bloky. Nebude problém generovat hlásky různými hlasy i jazyky pomocí hlasové syntézy, nebo změnit směrování provozu do jiné fronty. Pokud budete potřebovat, využijete bloky složitější jako například REST klient pro integraci na systémy třetích stran a zjistit například stav objednávky ve vašem IS a data v rámci hovoru interpretovat volajícímu pomocí hlasové syntézy. Pokud potřebujete, můžete jednoduše aplikace exportovat/importovat a tak rozšířit konfiguraci o nové telefonní číslo. Je jen na vás, které často využívané funkce použijete. Může jít o hlasovou syntézu, DTMF rozcestník, prioritizace volajících, funkci spojení na posledního agenta, nastavení skillů agentů a hovorů, tabulky pracovní doby, hlasovou schránku, poslat SMS nebo email a další.

Tipy a triky

Chcete rychle změnit své IVR? Využijte možnost kopírování stávajících stromů, jejich export nebo import.

Rozšiřte IVR o další funkce například Last agent, skilly agentů, tabulky pracovní doby apod. a zpříjemněte tak vašim zákazníkům spojení s vámi.

Ukázky

Příklad IVR stromu

Práce s IVR stromem v no-code rozhraní

Možnost revize IVR stromu

Další informace

Funkcionality

  • Jednoduché rozhraní pro nastavení směrování příchozích hovorů a odchozích kampaní včetně časových podmínek
  • Funkční bloky s jednoduchou konfigurací, které vám zajistí snadnou změnu konfigurace bez nutnosti školení nebo součinnosti s dodavatelem
  • Import,export a verzování aplikací pro snadné rozšíření a editaci aplikací.
  • Možnost kopírovat celé skupiny bloků z jedné aplikace do druhé pro rozšíření nastavení napříč několika aplikacemi.
  • Intuitivní změny v rámci provozu, například nový ohlas v případě výpadku nebo významné situace, který potřebujete všem, nebo skupině volajících přehrát. Je na vás zda nahrajete audio soubor nebo použijete hlasovou syntézu.
  • Možnost využití bloku REST klient a Json parser pro „online“ integrace na systémy třetích stran za účelem dohledání identity volajícího, stavu objednávky, nebo polohu balíčku.
  • Snadno můžete generovat webhooky o konkrétních stavech hovorů na váš IS a zajistit tak popup okno příchozího hovoru přímo ve vašem IS.
  • Přiřaďte hovoru konkrétní sklil a nechte jej odbavit nejvhodnějším agentem v týmu.
  • Prioritizujte hovory z čísel kontaktů, které znáte, nebo vyhodnotíte jako své TOP zákazníky a nenechte je čekat ve frontě čekajících hovorů.

Dostupnost

  • Plně konfigurovatelné scénáře jsou dostupné v licenci Call centrum a Omnichannel PROFI a ENTERPRISE
  • V licenci Call centrum a Omnichannel START jsou dostupné pouze předdefinované scénáře, bez přístupu k editoru.