Facebook Messenger

Komunikace se zákazníky přes Facebook

Jste tam, kde jsou i vaši zákazníci. Komunikujte s nimi například přes Facebook Messenger v jednom prostředí Kontaktního centra IPEX

Základní vlastnosti

Umožňuje propojení vašich zákazníků s operátory kontaktního centra přes Facebook Messenger chat. Operátor může rychle a jednoduše chatovat se zákazníkem přímo z prostředí helpdesku, příp. může chat předat k odbavení kolegovi.

Z chatu lze vytvořit ticket či ho provázat na existující ticket a pokračovat se zákazníkem v komunikaci např. emailem či telefonicky. Chatu lze přidělit kategorii pro účely reportingu. Přehled nad chaty získáte díky dashboardům.

Hlavní funkce

  • Podporuje přílohy a emotikony
  • Můžete předat chat kolegovi
  • Můžete řešit více chatů najednou, současně telefonovat nebo psát email
  • Můžete využít připravené odpovědi pro rychlejší odbavení a úsporu práce
  • Možnost dát se off-line pro chaty, pokud nechci být rušen, protože potřebuji řešit něco jiného
  • Možnost provázání chatu na existující ticket nebo vytvoření nového ticketu z chatu a jeho další zpracování

Tipy a triky pro operátora

Využijte připravených odpovědí pro rychlou reakci a úsporu práce!

Pokud nemůžete v chatu pokračovat, předejte ho kolegovi!

Tipy a triky pro manažera

Sledujte statistiky k chatům v Dashboardech

Nasaďte na odbavení chatů chatbota, který ulehčí zákaznické péči od častých dotazů, bude k dispozici 24/7 a nikdy se neunaví.

Ukázky

Ukázka notifikace na příchozí chat v prostředí helpdesku

Ukázka odbavení chatu operátorem z prostředí helpdesku

Ukázka dashboardů k chatům

Další informace

Ostatní funkcionality

  • Možnost provázání chatu na existující ticket nebo vytvoření nového ticketu z chatu a jeho další zpracování
  • Kategorizace chatů pro lepší reporting
  • Statistiky k chatům pro získání přehledu (např. dashboard počet chatů – obsloužené, zmeškané, chaty podle operátorů, podle FB stránky a období, trvání chatu, trvání konverzace chatu, počet zpráv v chatu, kategorie u chatů v čase a dal.)

Dostupnost

  • Součást všech licencí Helpdesk a Omnichannel (vč. MINI)
  • Přístupné všem uživatelům v helpdesku
  • Lze omezit přístupová práva (např. je operátor chatu či nikoliv)