Nemáte vlastní CRM systém, nebo jiný nástroj pro evidenci zákazníků, ze kterého bychom mohli načítat data o volajících? Využijte modul CRM Kontakty a dodejte vašim agentům informace o volajících, aby mohli zákazníka odbavit na nejvyšší úrovni.
Získáte jednoduchý editor kontaktů s grafickým rozhraním i podporou API synchronizace. Integrace nebyla nikdy jednodušší. Vyberete si až 6 volitelných informací o kontaktu, které zobrazíme v průběhu hovoru agentovi. Aby to nebylo málo, je podporován proklik na hypertextový odkaz do dalších webových systémů pro ještě detailnější informace uvnitř vašeho IS.
Identita kontaktu může být použita v identifikaci v panelech agenta, supervisora, výpise hovorů a ve statistikách. Z dat o kontaktu můžeme automatizovat zpracování příchozích hovorů, zvýšit prioritu odbavení dle důležitosti kontaktu, adresovat hovor na konkrétní agenty, pokud jsou právě dostupní a nebo obecně využít data k ověření například PINem pro možnost volat na pohotovostní linku.
Řešení se skládá z modulu kontaktů a CRM/CTI okna, které vyskočí v případě telefonního hovoru.
- Možnost okamžité integrace kontaktů z vašeho IS hromadným importem přes csv soubor nebo API.
- Grafické rozhraní editoru kontaktů s právy pro možnost editace supervisory nebo jen čtení agenty. Rychlý přístup k datům a možnost vytočení kontaktu.
- Editace kontaktů přes API s podporou hromadného importu nebo update dílčích kontaktů například z důvodu změny stavu objednávky v eshopu.
- CRM/CTI okno volajícího kontaktu až s šesti volitelnými údaji a možností hypertextového prokliku pro jednotlivé pole včetně jména a společnosti kontaktu.
- CRM/CTI okno s podporou přijetí, přepojení a položení hovoru.
- Databáze kontaktů umožňuje automatizovat zpracování příchozích hovorů (personifikovat hlasové ohlasy, preferovat konkrétní agenty pro kontakt, definovat prioritu hovoru v rámci čekání ve frontě, vytvoření blacklistu a whitelistu volajících a mnoho dalšího)
- Identita kontaktů zobrazena ve výpisech hovorů, statistikách i panelech agenta a supervisora.