Click-to-call tlačítko

Další možnost komunikace pro vaše zákazníky

Vaši zákazníci se vám dovolají přímo z webu. Nebo zanechají telefonní číslo a náš systém jim automaticky zavolá.

Základní vlastnosti

Zpříjemněte návštěvníkům vašeho webu komunikaci a nabídněte jim jednoduchý způsob, jak vás kontaktovat. Komu nevyhovuje si chatovat, určitě vám rád zavolá přímo z webového prohlížeče. Pokud bude chtít, zanechá vám číslo pro okamžitý callback nebo si callback naplánuje na čas, kdy se mu to hodí. Nebojte, nabídneme mu možnost volat jen ve vámi definovaných časových intervalech v pracovní dobu. Jednoduchý webový widget, co vám získá nové zákazníky.

Hlavni funkce

  • Jednoduchý webový widget s ještě jednoduchým přidáním na vaše webové stránky.
  • Vaše webová stránka začne telefonovat. Zavolejte přímo z prohlížeče
  • Nechte vaše zákazníky si vybrat, zda jim máte zavolat zpět okamžitě nebo v čas, kdy se jim to hodí.
  • Možnosti konfigurace zobrazení jednotlivých záložek
  • Podpora pracovní doby zákaznícké podpory pro zobrazení záložek a možnosti zanechání výzvy ke zpětnému volání.
  • Barevna customizace ikony a formuláře.
  • Nahrávky hovorů jsou samozřejmostí. Reporty o využití funkce jsou dostupné v sekci statistik našeho řešení.

Tipy a triky

Nabídneme návštěvníkům vašeho webu možnost volat jen ve vámi definovaných časových intervalech v pracovní dobu.

Ukázky

Ukázka základního volání přes click-to-call tlačítko

Ukázka okamžitého zpětného volání (callback)

Ukázka zpětného volání (callback) v určitý čas

Další informace

Další funkce

Každá webová stránka může mít své tlačítko. Zajistíme tak v případě stránky servis volání na servisní podporu. V případě, že jste na webu se stránkou reklamace, tlačítko bude hovory směrovat přímo na pracovníky reklamací.

Volání přes webový prohlížeč vyžaduje datové připojení koncového zařízení. Hovory podpory na čísla návštěvníků webu jsou fakturovány dle ceníku.

Dostupnost

  • Volitelný modul, zpoplatněno pro každé jednotlivé umístění na webových stránkách, vyžaduje samostatnou licenci Call centrum nebo Omnichannel, kam jsou směrovány hovory z click to call tlačítka
  • Funkce volat hned je dostupná v desktopových verzích webových prohlížečů s podporou technologie WebRTC.