Chatbot

Nový virtuální asistent pro špičkovou zákaznickou péči

Nový pomocník pro vaši zákaznickou podporu. Stále ochotný a k dispozici. Zákazníci si jej zamilují.

Základní vlastnosti

Chatbot automaticky komunikuje s návštěvníky vašich webových stránek či přes Facebook Messenger, pomáhá jim například s navigací na webu, při vyřízení poptávky apod. Ušetří tak práci operátora zákaznické podpory.

Hlavní funkce

  • Náhrada a výpomoc operátorům při komunikaci s klienty
  • Vykonávání rutinních a opakujících se činností
  • Klient může přejít z komunikace s chatbotem na komunikaci s operátorem
  • Klientům předává informace z interních IS a do těchto IS zpátky zapisuje

Posilte svůj tým

Pomozte operátorům ve špičkám, v mimopracovní dobu a o víkendech a přijměte do týmu virtuálního kolegu, který maká ve dne v noci a nikdy se neunaví.

 

Netrapte lidi rutinou

Využijte potenciál vašeho týmu pro kreativní činnost a rutinu předejte strojům.

Příklady a scénáře použití

Voicebot má mnoho využití, začněte s některým z předpřivaných scénářů, nebo si s námi navrhněte vlastní.

E-Commerce

Časté dotazy (FAQ)

Jak mohu vrátit zboží
Jak mohu vyměnit zboží
Jak mám řešit reklamaci
Dotazy na fakturaci a platby
Otevírací doba prodejen
Možnosti dopravy
Věrnostní program
atd.

Doporučení produktu

Váš chatbot formou dotazování zjistí, co zákazník potřebuje a doporučí mu vhodné produkty. Zákazníci se mohou v rámci chatbota pohybovat: tj. vrátit se do hlavní nabídky, navštívit vaše webové stránky, vložit doporučený produkt do nákupního košíku nebo vás kontaktovat s žádostí o pomoc (přepojení na operátora) apod.

Procesní podpora

Zjišťování stavu objednávky
Změna způsobu dopravy
Změna způsobu platby
Výměna zboží v objednávce
Storno celé nebo části objednávky
Nedorazil či nefunguje kupón
Různé technické problémy při nákupu zboží apod.

Zpětná vazba

Můžete zjišťovat spokojenost vašich zákazníků nebo zaměstnanců tak, že jim rozešlete odkaz či QR kód, na kterém najdou chatbota, který se jich bude dotazovat na zpětnou vazbu a následně vše zapíše do interních systémů.

Aktivní komunikace

Chatbot během pohybu návštěvníka na webu vyskočí a nabízí relevantní informace např. k produktu či se dotazuje aktivně na nějaké relevantní téma.
Také lze nějaké skupině zákazníků odeslat odkaz, kde bude chatbot, který zjistí potřebné informace nebo nabídne službu apod.

Nabídka promo kódů

Chatbot nabídne návštěvníkovi webu slevový kupón, pokud vyplní kontaktní, příp. jiné údaje. Ty můžete následně využít pro reklamní kampaně.  Získané informace zapíše přímo do vašich systémů. Dokáže to i zábavnou formou, např. pomocí vtipného kvízu.

Další oblasti

Navigace webem

Vyhledávání na webu povýší na novou úroveň, kdy zodpovídá dotazy, chápe kontext, nabízí různé možnosti a podobně. U složitých dotazů dokáže komunikaci předat na operátora

Veřejná správa

Aktivně nabízí návštěvníkovi webu, občanovi, informace k řešení životních situací (kde co vyřídit a jak), např. dotazy na doklady, poplatky nebo sociální záležitosti apod.

HR

Recruitment
On-boarding a Off-boarding
Provede průzkumy a zjistí spokojenost zaměstnanců
Nabídne eLearning

Varianty chatbota

Výběr z variant
Lite
Basic
Premium
Ultimate

Z čeho si můžete vybrat?

Nabízíme vám několik variant chatbora jak podle komplexnosti, tak podle možností integrace na vaše systémy.

Pokud s virtuálním asistentem teprve začínáte, můžete zkusit varianty Lite nebo Basic. Pokud však potřebujete více scénářů, složitější integrace nebo NLP jsou tu pro vás varianty Premium nebo Ultimate.

Chatbot Lite

.Jeden chatbot pro jednoduché a rychlé nasazení pro malý objem provozu, bez možnosti editace, bez možnosti dokoupení dalších botů a editorů. Pro 1 scénář, bez NLP a bez integrace.

Vhodné pro jednoduché odpovědi mimo pracovní dobu, jednoduché dotazy bota na identifikaci zákazníka a zadání požadavku. Dále pak odpovědi podle jednoduchých FAQ do 30. Doporučeno jako PoC.

Chatbot Basic

Jeden chatbot bez možnosti editace, bez možnosti dokoupení dalších botů a editorů. Pto 2 scénáře, bez NLP, pouze s hotovými integracemi.

Vhodné pro složitější nasazení, kdy bot již komunikuje se zákazníkem, může využít FAQ většího rozsahu do 50 otázek/odpovědí. Doporučeno pro profesionální dlouhodobé nasazení.

Chatbot Premium

Jeden.Chatbot s možností editace, lze dokoupit další chatboty a editory (není sdíleno v jednom prostředí). Pro 3 až 5 scénářů s NLP, zakázková integrace.

Vhodné pro velký rozsah komunikace do 100 otázek/odpovědí, s NLP a integrací na interní systémy zákazníka, kdy se např. bot vyptá na číslo zakázky a pak zákazníkovi sdělí parametry dodávky.

Chatbot Ultimate

Platforma pro jednotnou správu vlastních chatbotů obsahuje 3 boty a 3 editory, lze dokupovat další boty a editory, testovací prostředí.

Pro desítky scénářů s NLP, zakázková integrace. Funkčně shodné s variantou PREMIUM. Obsahuje více botů a editorů, lepší administraci a více integrací.

Technické parametry chatbotů

* Za interakci je považována každá reakce chatbota, tedy např. i jeho automatické pozdravení v chatu a každá jednotlivá odpověď. Pokud je v komunikaci využit NLP, a/nebo integrace na systém 3. strany, jsou účtovány naráz 3 interakce
** V rámci jazykových mutací je k dispozici 100+ jazyků
*** Editor je uživatel s plným oprávněním (může např. tvořit konverzace, pracovat s NLP a zobrazit si analytiku)

Chcete poradit s výběrem? Online konzultace zdarma!

Pomůžeme vám vybrat nejvhodnější typ scénáře a variantu virtuálního asistenta právě pro vás. Domluvte si s námi konzultaci zdarma

Kompletní přehled modulů, doplňků a rozšíření

Zaujal vás chatbot a chcete vědět více? Pomůžeme vám poskládat na míru systém, který váš tým rozjede. Špičková zákaznická péče je s našimi systémy na dosah.

Grafické IVR

IVR aplikace bez programování a rychle umožňuje řídit příchozí hovory. Vše v nocode režimu.

Portál požadavků

Portál pro rychlé vytváření ticketů pro zákazníky či zaměstnance.

Panely a fronty call centra

Realtime panely a fronty – základní nástroje nejen operátorů, ale hlavně manažerů Call centra.

Připravené odpovědi

Využijte připravené odpovědi pro rychlou reakci a úsporu lidské práce.

Nahrávky a výpisy hovorů

Nezbytná součást call centra a ústředny pro přehled o proběhlých hovorech, to jsou nahrávky a výpisy hovorů (CDR záznamy).

Ústředna

Modul ústředny a detaily k jejímu fungování. Základní informace i podrobnosti pro technologické nadšence.

Barevná a zahraniční čísla

Vyberte si ze široké nabídky domácích barvených čísel a ze zahraničních čísel. A vše máte v našem kontaktním centru.

Click-to-call

Vaši zákazníci se vám dovolají přímo z webu. Anebo zanechají telefonní číslo a náš systém jim automaticky zavolá.

Plánovač front

Plánovač front (workforce manager) umožňuje jednoduše plánovat pracovní vytížení operátorů na velmi dlouhou dobu dopředu.

Chaty

Komunikace přes chat. Rychlejší, přehlednější a jednodušší jak pro zákazníky tak pro operátory

Emaily

Jak pracovat chytře s emaily? Jde to jednodušeji než byste možná čekali. Pojďte se podívat jak to zvládnout například s automatizacemi.

Tickety a řízení procesů

Jak funguje řízení procesů pomocí ticketů a přehled nad fungováním systému helpdesku?

Sledování času v Helpdesku

Sledováním času získáte přehled nejen o práci operátorů

Kategorie a štítky

S Kategoriemi a Štítky v Heldesku získáte přehled nad komunikací.

Webové formuláře

Udržujte přehled v komunikaci i z formulářů na webu. S naším kontaktním centrem to jde snadno

Monitoring spokojenosti

Sledujte a měřte spokojenost zákazníků

Statistiky a reporting

Co neměříte, to neřídíte. Podívejte se jaké statistiky a reporty můžete mít s naším kontaktním centrem.

Wallboard

Jasný a přehledný nástroj pro každé callcentru. Wallboard není jen obrazovka s čísly, ale zvládne toho mnohem více.

Facebook Messenger

Jste tam, kde jsou i vaši zákazníci. Komunikujte s nim v jejich přirozeném prostředí, třeba na Facebooku.

Analýza hlasu

Pokročilá hlasová analytika pomůže odhalit nejen možné chyby operátorů, ale také nálady a pocity volajících.

Infrastruktura

Zajímá vás technologické pozadí našich služeb? Podívejte se jaké síťové technologie používáme.

SLA požadavků

Stanovte si pravidla pro odpovědi na požadavky zákazníků

SIP trunk

Základní napojení vašeho call centra a ústředny do VoIP světa, to je SIP trunk.

SMS

Komunikace formou SMS zpráv. Příchozí i odchozí provoz v jednom systému. Přehledně a díky tomu pod kontrolou.

Prediktivní dialer

Automatické vytáčení hovorů pro vaše call centrum. Zvýšíte výkonnost call centra v několika málo krocích.

Mobilní aplikace Helpdesku

S naší mobilní aplikací máte Helpdesk stále při ruce ve vašem mobilu nebo tabletu.

Znalostní báze

Základ pro každé kontaktní centrum je know-how agentů. Se znalostní bází v našem Helpdesk se budou znalosti udržovat snadněji.

Priority

Systém přidělování priorit vám umožní efektivně zvládnout i velké množství požadavků.

Produkty v Helpdesku

Filtrujte v Helpdesku požadavky na úrovni produktů či služeb, které dodáváte.

Chatbot

Nový pomocník pro vaši zákaznickou podporu. Stále ochotný a k dispozici. Zákazníci si jej zamilují