Automatizace v Call centru

Zrychlete a zjednodušte si práci pomocí automatizací

Bez automatizace to nejde ani v telefonii. Chcete-li zrychlit odbavení svých zákazníků, potřebujete mít nástroje, které vám pomohou spojit konkrétní požadavek volajícího se zkušeným operátorem vašeho kontaktního centra

Základní vlastnosti

Chcete-li zrychlit odbavení svých zákazníků, potřebujete mít nástroje, které vám pomohou spojit konkrétní požadavek volajícího se zkušeným operátorem vašeho kontaktního centra. Nevíte-li, kdo a proč volá? Nevadí. Můžeme využít našeho voicebota, aby zákazníka vyzpovídal. Pokud by si nevěděl rady s požadavky volajícího, tak hovor předáme na operátora. Potřebujete si udělat jednoduchou telefonní kampaň? Výborně. Zvolte jestli chcete automaticky vytáčet hovory vašim operátorům, nebo necháte nepříjemnou práci například vymáhání pohledávek na voicebotovi. Potřebujete synchronizovat kontakty nebo propojit váš systém s naším řešením a nemáte interní IT nebo vývoj? Pojďme se podívat na lowcode a nocode platformu MAKE. Zjednodušte život všem operátorům a naplánujte jim směny v našem plánovači.

Hlavní vlastnosti

  • Automatizace pomohou zvýšit efektivitu a produktivitu
  • Zkrátite dobu odezvy a vyřešení
  • Omezíte prostor pro lidskou chybu
  • Uštetříte čas a snížite náklady

Tipy a triky pro operátora

Předejte svému vedoucímu tipy, které automatizace by vám usnadnily práci, aby mohl zajistit jejich nastavení.

Tipy a triky pro manažera

Zamyslete se, jaké opakující se činnosti vaši lidé dělají a zkuste s administrátorem systému nadefinovat automatizační úlohy pro úsporu lidské práce.

Ukázky

plánovač směn pro automatizaci přihlášení/odhlášení operátorů

Rychlý přehled

  • Možnost prioritizace volajících a předbíhání v čekacích frontách modulu call centra
  • Black/white listy pro filtrování volajících v konkrétní čas na konkrétní telefonní čísla.
  • Výběr nejvhodnějšího volného operátora přes Skills (dovednosti) a další volitelné parametry
  • Moderní grafický editor vstupních aplikací pro odbavení příchozího provozu a odchozích telefonních kampaní s podporou generování hlásek TTS, REST klient a napojení na možné integrační konektory
  • Automatické i ruční generování webhooků pro automatizaci stavu hovoru ve vašem IS pro zobrazení karty zákazníka přímo ve vašem IS
  • Nasazení voicebota dle vaší preference. Například mimo pracovní dobu, v případě přetížení kontaktního centra, nebo výpadku interních systémů.
  • Rutinní a nepříjemné hovory nechejte na voicebota. Nenaštve se a dokáže podat vždy 100% výkon. Výstupy předá do helpdeskového systému, nebo vám je jednoduše pošle mailem včetně přepisu hovoru nebo se zvukovým souborem.
  • Přichystané šablony pro SMS
  • Plánovač směn, který zajistí přihlašování a odhlašování operátorů v intervalech dle týdenního plánu.
  • Stahujte si automaticky data hovorů do PowerBI a vytvářejte si vlastní kumulované reporty

Dostupnost

  • Součást licence Enterpise Call centrum
  • Voicebot je fakturován dle ceníku IPEX

Další vlastnosti

  • Přes API dokážeme automatizovat procesy přes platformy Tabidoo, MAKE a další.