Moduly a 
rozšíření IPEX

Objevte všechny možnosti zákaznické péče s připravenými moduly a doplňky systému.

Kompletní přehled modulů, doplňků a rozšíření

Pomůžeme vám poskládat na míru systém, který váš tým rozjede. Špičková zákaznická péče je s našimi systémy na dosah.

Ústředna

Modul ústředny a detaily k jejímu fungování. Základní informace i podrobnosti pro technologické nadšence.

Voicebot

Umělá inteligence ve vašem telefonu. Nechte našeho Voicebota pracovat a ulehčete svým operátorům.

Mobilní aplikace Helpdesku

S naší mobilní aplikací máte Helpdesk stále při ruce ve vašem mobilu nebo tabletu.

Připravené odpovědi

Využijte připravené odpovědi pro rychlou reakci a úsporu lidské práce.

SLA požadavků

Stanovte si pravidla pro odpovědi na požadavky zákazníků

Dialer

Automatické vytáčení hovorů pro vaše call centrum. Zvýšíte výkonnost call centra v několika málo krocích.

Produkty v Helpdesku

Filtrujte v Helpdesku požadavky na úrovni produktů či služeb, které dodáváte.

Wallboard

Jasný a přehledný nástroj pro každé call centrum. Wallboard není jen obrazovka s čísly, pomůže vám víc než si myslíte.

Statistiky a reporting

Co neměříte, to neřídíte. Podívejte se jaké statistiky a reporty můžete mít s naším kontaktním centrem.

Emaily

Jak pracovat chytře s emaily? Jde to jednodušeji než byste možná čekali. Pojďte se podívat jak to zvládnout například s automatizacemi.

SIP trunk

Základní napojení vašeho call centra a ústředny do VoIP světa, to je SIP trunk.

Nahrávky a výpisy hovorů

Nezbytná součást call centra a ústředny pro přehled o proběhlých hovorech, to jsou nahrávky a výpisy hovorů (CDR záznamy).

Grafické IVR

IVR aplikace rychle a bez programování  třídi příchozí hovory. Vše v nocode režimu.

Infrastruktura

Zajímá vás technologické pozadí našich služeb? Podívejte se jaké síťové technologie používáme.

Chatbot

Nový pomocník pro vaši zákaznickou podporu. Stále ochotný a k dispozici. Zákazníci si jej zamilují

Sledování času v Helpdesku

Sledováním času získáte přehled nejen o práci operátorů

Webové formuláře

Udržujte přehled v komunikaci i z formulářů na webu. S naším kontaktním centrem to jde snadno

Chaty

Komunikace přes chat. Rychlejší, přehlednější a jednodušší jak pro zákazníky tak pro operátory

SMS

Komunikace formou SMS zpráv. Příchozí i odchozí provoz v jednom systému. Přehledně a díky tomu pod kontrolou.

Automatizace v Helpdesku

Zrychlete a zjednodušte si práci pomocí automatizací

Panely a fronty call centra

Realtime panely a fronty – základní nástroje nejen operátorů, ale hlavně manažerů Call centra.

Mobilní aplikace Call centra

S naší mobilní aplikací máte Call centrum stále při ruce ve vašem mobilu nebo tabletu.

Facebook Messenger

Jste tam, kde jsou i vaši zákazníci. Komunikujte s nim v jejich přirozeném prostředí, třeba na Facebooku.

Portál požadavků

Portál pro rychlé vytváření ticketů pro zákazníky či zaměstnance.

Plánovač front

Plánovač front (workforce manager) umožňuje jednoduše plánovat pracovní vytížení operátorů na velmi dlouhou dobu dopředu.

Barevná a zahraniční čísla

Vyberte si ze široké nabídky domácích barvených čísel a ze zahraničních čísel. A vše máte v našem kontaktním centru.

Analýza hlasu

Pokročilá hlasová analytika pomůže odhalit nejen možné chyby operátorů, ale také nálady a pocity volajících.

Kategorie a štítky

S Kategoriemi a Štítky v Heldesku získáte přehled nad komunikací.

Monitoring spokojenosti

Sledujte a měřte spokojenost zákazníků

Priority

Systém přidělování priorit vám umožní efektivně zvládnout i velké množství požadavků.

Click-to-call

Vaši zákazníci se vám dovolají přímo z webu. Anebo zanechají telefonní číslo a náš systém jim automaticky zavolá.

Tickety a řízení procesů

Jak funguje řízení procesů pomocí ticketů a přehled nad fungováním systému helpdesku?

Znalostní báze

Základ pro každé kontaktní centrum je know-how agentů. Se znalostní bází v našem Helpdesk se budou znalosti udržovat snadněji.

Modulární a otevřený systém

Integrace Kontaktního centra přináší mnoho výhod v každodenní práci

Flexibilně a jednoduše v cloudu

Aktivovat další funkce, přidat výkon, či další operátory můžete díky našemu zabezpečenému cloudovému řešení.

Integrace na jakýkoli systém

Otevřené API a další integrační metody umožní napojení na jakýkoli firemní systém, který rádi používáte

Nastavíme vám vše potřebné

Při implementaci vám nastavíme vše potřebné tak, abyste byli spokojeni jak vy, tak pracovníci podpory

reference

Přidejte se k 600+ zákazníkům, kteří se spoléhají na IPEX

„V čem nám nástroje od IPEXu pomohly? Hlavně jsme získali kontrolu nad životem požadavku našeho klienta a zároveň provozní spolehlivost. Máme tak všechna data na jedné hromadě a dokážeme do nich rychle vidět a jednoduše v nich pak číst.“

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty

53

pracovníků helpdesku

250

operátorů 
call centra

87

manažerských účtů call centra

„My v TP linku jsme opravdu nadšeni z toho, co pro nás IPEX dělá. Nejen skvělý nástroj pro naši zákaznickou péči, ale i jejich špičková podpora jsou pro nás důvodem, proč jsme 100% spokojeni.““

Jan Návrat

Technical Support Manager

85 %

požadavků vyřízeno do 24h

o 42 %

méně nepřijatých hovorů

10 000

obsloužených webchatů

„Z řešení od IPEXu jsme nadšeni! V ovládacích panelech call centra i helpdesku najdu vše, co potřebuji. Konečně mám pořádný přehled.“

Michaela Heczková

Vedoucí podpory

30 %

úspora nákladů helpdesku

13

operátorů 
call centra

14

zahraničních čísel

800 000

odeslaných balíků ročně

„I díky Kontaktnímu centru od IPEXu, pracujeme na tom, aby si zákazník po každém hovoru mohl říct: „Přesně takto si představuju pružné partnerství“

Michal Kalkus

Projektový manažer

10s

průměrná doba čekání na lince

78%

požadavků vyřešeno na jeden hovor

>35000

příchozích hovorů ročně

960

hodin ročně stráví operátoři hovorem

„Klienti u nás hledají prvotřídní technické poradenství. Jsem ráda, že se nám stejné péče dostává od IPEXu. Neuvěřitelná snaha a ochota jejich specialistů je zkrátka to, co očekáváte od kvalitní spolupráce!“

Tereza Přibylová

Manažer zákaznické péče

93 %

hovorů odbaveno do 20s

32

telefonních front

<7 %

zmeškaných hovorů

50 000

příchozích hovorů ročně

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty

Jan Návrat

Technical Support Manager

Michaela Heczková

Vedoucí podpory

Michal Kalkus

Projektový manažer

Tereza Přibylová

Manažer zákaznické péče