
Moduly a rozšíření IPEX
Objevte všechny možnosti zákaznické péče s připravenými moduly a doplňky systému.

Kompletní přehled modulů, doplňků a rozšíření
Pomůžeme vám poskládat na míru systém, který váš tým rozjede. Špičková zákaznická péče je s našimi systémy na dosah.
Ústředna
Modul ústředny a detaily k jejímu fungování. Základní informace i podrobnosti pro technologické nadšence.
Voicebot
Umělá inteligence ve vašem telefonu. Nechte našeho Voicebota pracovat a ulehčete svým operátorům.
Mobilní aplikace Helpdesku
S naší mobilní aplikací máte Helpdesk stále při ruce ve vašem mobilu nebo tabletu.
Připravené odpovědi
Využijte připravené odpovědi pro rychlou reakci a úsporu lidské práce.
SLA požadavků
Stanovte si pravidla pro odpovědi na požadavky zákazníků
Dialer
Automatické vytáčení hovorů pro vaše call centrum. Zvýšíte výkonnost call centra v několika málo krocích.
Produkty v Helpdesku
Filtrujte v Helpdesku požadavky na úrovni produktů či služeb, které dodáváte.
Wallboard
Jasný a přehledný nástroj pro každé call centrum. Wallboard není jen obrazovka s čísly, pomůže vám víc než si myslíte.
Statistiky a reporting
Co neměříte, to neřídíte. Podívejte se jaké statistiky a reporty můžete mít s naším kontaktním centrem.
Emaily
Jak pracovat chytře s emaily? Jde to jednodušeji než byste možná čekali. Pojďte se podívat jak to zvládnout například s automatizacemi.
SIP trunk
Základní napojení vašeho call centra a ústředny do VoIP světa, to je SIP trunk.
Nahrávky a výpisy hovorů
Nezbytná součást call centra a ústředny pro přehled o proběhlých hovorech, to jsou nahrávky a výpisy hovorů (CDR záznamy).
Grafické IVR
IVR aplikace rychle a bez programování třídi příchozí hovory. Vše v nocode režimu.
Infrastruktura
Zajímá vás technologické pozadí našich služeb? Podívejte se jaké síťové technologie používáme.
Chatbot
Nový pomocník pro vaši zákaznickou podporu. Stále ochotný a k dispozici. Zákazníci si jej zamilují
Sledování času v Helpdesku
Sledováním času získáte přehled nejen o práci operátorů
Webové formuláře
Udržujte přehled v komunikaci i z formulářů na webu. S naším kontaktním centrem to jde snadno
Chaty
Komunikace přes chat. Rychlejší, přehlednější a jednodušší jak pro zákazníky tak pro operátory
SMS
Komunikace formou SMS zpráv. Příchozí i odchozí provoz v jednom systému. Přehledně a díky tomu pod kontrolou.
Automatizace v Helpdesku
Zrychlete a zjednodušte si práci pomocí automatizací
Panely a fronty call centra
Realtime panely a fronty – základní nástroje nejen operátorů, ale hlavně manažerů Call centra.
Mobilní aplikace Call centra
S naší mobilní aplikací máte Call centrum stále při ruce ve vašem mobilu nebo tabletu.
Facebook Messenger
Jste tam, kde jsou i vaši zákazníci. Komunikujte s nim v jejich přirozeném prostředí, třeba na Facebooku.
Portál požadavků
Portál pro rychlé vytváření ticketů pro zákazníky či zaměstnance.
Plánovač front
Plánovač front (workforce manager) umožňuje jednoduše plánovat pracovní vytížení operátorů na velmi dlouhou dobu dopředu.
Barevná a zahraniční čísla
Vyberte si ze široké nabídky domácích barvených čísel a ze zahraničních čísel. A vše máte v našem kontaktním centru.
Analýza hlasu
Pokročilá hlasová analytika pomůže odhalit nejen možné chyby operátorů, ale také nálady a pocity volajících.
Kategorie a štítky
S Kategoriemi a Štítky v Heldesku získáte přehled nad komunikací.
Monitoring spokojenosti
Sledujte a měřte spokojenost zákazníků
Priority
Systém přidělování priorit vám umožní efektivně zvládnout i velké množství požadavků.
Click-to-call
Vaši zákazníci se vám dovolají přímo z webu. Anebo zanechají telefonní číslo a náš systém jim automaticky zavolá.
Tickety a řízení procesů
Jak funguje řízení procesů pomocí ticketů a přehled nad fungováním systému helpdesku?
Znalostní báze
Základ pro každé kontaktní centrum je know-how agentů. Se znalostní bází v našem Helpdesk se budou znalosti udržovat snadněji.
Modulární a otevřený systém
Integrace Kontaktního centra přináší mnoho výhod v každodenní práci

Flexibilně a jednoduše v cloudu
Aktivovat další funkce, přidat výkon, či další operátory můžete díky našemu zabezpečenému cloudovému řešení.

Integrace na jakýkoli systém
Otevřené API a další integrační metody umožní napojení na jakýkoli firemní systém, který rádi používáte

Nastavíme vám vše potřebné
Při implementaci vám nastavíme vše potřebné tak, abyste byli spokojeni jak vy, tak pracovníci podpory
reference
Přidejte se k 600+ zákazníkům, kteří se spoléhají na IPEX
„V čem nám nástroje od IPEXu pomohly? Hlavně jsme získali kontrolu nad životem požadavku našeho klienta a zároveň provozní spolehlivost. Máme tak všechna data na jedné hromadě a dokážeme do nich rychle vidět a jednoduše v nich pak číst.“
Michaela Votoupalová
ředitelka Péče o klienty
53
pracovníků helpdesku
250
operátorů call centra
87
manažerských účtů call centra
„My v TP linku jsme opravdu nadšeni z toho, co pro nás IPEX dělá. Nejen skvělý nástroj pro naši zákaznickou péči, ale i jejich špičková podpora jsou pro nás důvodem, proč jsme 100% spokojeni.““
Jan Návrat
Technical Support Manager
85 %
požadavků vyřízeno do 24h
o 42 %
méně nepřijatých hovorů
10 000
obsloužených webchatů
„Z řešení od IPEXu jsme nadšeni! V ovládacích panelech call centra i helpdesku najdu vše, co potřebuji. Konečně mám pořádný přehled.“
Michaela Heczková
Vedoucí podpory
30 %
úspora nákladů helpdesku
13
operátorů call centra
14
zahraničních čísel
800 000
odeslaných balíků ročně

„I díky Kontaktnímu centru od IPEXu, pracujeme na tom, aby si zákazník po každém hovoru mohl říct: „Přesně takto si představuju pružné partnerství“

Michal Kalkus
Projektový manažer
10s
průměrná doba čekání na lince
78%
požadavků vyřešeno na jeden hovor
>35000
příchozích hovorů ročně
960
hodin ročně stráví operátoři hovorem
„Klienti u nás hledají prvotřídní technické poradenství. Jsem ráda, že se nám stejné péče dostává od IPEXu. Neuvěřitelná snaha a ochota jejich specialistů je zkrátka to, co očekáváte od kvalitní spolupráce!“
Tereza Přibylová
Manažer zákaznické péče
93 %
hovorů odbaveno do 20s
32
telefonních front
<7 %
zmeškaných hovorů
50 000
příchozích hovorů ročně
Michaela Votoupalová
ředitelka Péče o klienty
Jan Návrat
Technical Support Manager
Michaela Heczková
Vedoucí podpory

Michal Kalkus
Projektový manažer
Tereza Přibylová
Manažer zákaznické péče