Spoléhá se na nás denně více než 600 týmů zákaznické péče
Nejlepší praktiky zákaznické péče v jednom balíčku
Vytvořte si dobrý vztah se zákazníkem ve chvílích, kdy se láme chleba a unikněte konkurenci. START obsahuje základní nástroje a procesy pro efektivní péči o zákazníky, se kterou si oddechne i váš tým.
O krok blíže k zákazníkům na všech kanálech
Zákazníci se chtějí spojit kdykoliv a kdekoliv – buďte na to připraveni a mějte všechny informace hned po ruce.
Žádné ztracené požadavky
Odpovězte všem zákazníkům, když to zrovna potřebují. V robustním a přitom jednoduchém systému IPEX se vám už žádné požadavky neztratí, můžete mít jistotu
Mějte přehled s reporty
S přesnými daty o užívání, rychlosti i kvalitě odpovědí budete moct sledovat, jak se vaše zákaznická péče zlepšuje.
Pracujte chytře a zvládněte více
Naše řešení je nabité chytrými funkcemi, které pomohou zvýšit efektivitu vašeho týmu. Z naší zkušenosti to je až 83 minut na jednoho uživatele a to za měsíc udělá už pěkné 3 dny.
Integrace s dalšími systémy
S propojením zákaznického centra na ostatní systémy zrychlíte každodenní práci týmu a konverzace se zákazníkem bude efektivní se všemi potřebnými informacemi.
Rychlé spuštění a na 14 dní zdarma!
Ještě váháte? Zkuste si zkušební verzi, kterou vám spustíme za 24 hodin a pracujte 14 dní zdarma
Je pro vás START málo?
Pro větší týmy a maximální efektivitu
Pro týmy nad 10 uživatelů a pro všechny profíky v zákaznické péči máme Kontaktní centrum PROFI
Kontaktní centrum PROFI
Vhodné řešení pro většinu firem. Poskládejte si vše sobě na míru a plaťte jen za to, co využijete.
od 750 Kč / uživatel
měsíčně
reference
Přidejte se k 600+ zákazníkům, kteří se spoléhají na IPEX
Spoléhá se na nás denně více než 600 týmů zákaznické péče