Kontaktní centrum start

Nastartujte zákaznickou péči s osvědčenými nástroji

Nastartujte svou zákaznickou péči s osvědčenými nástroji pro její kvalitní a efektivní fungování, a unikněte tak konkurenci.

Spoléhá se na nás denně více než 600 týmů zákaznické péče

Nejlepší praktiky zákaznické péče v jednom balíčku

Vytvořte si dobrý vztah se zákazníkem ve chvílích, kdy se láme chleba a unikněte konkurenci. START obsahuje základní nástroje a procesy pro efektivní péči o zákazníky, se kterou si oddechne i váš tým.

Žádné ztracené požadavky

Odpovězte všem zákazníkům, když to zrovna potřebují. V robustním a přitom jednoduchém systému IPEX se vám už žádné požadavky neztratí, můžete mít jistotu

Mějte přehled s reporty

S přesnými daty o užívání, rychlosti i kvalitě odpovědí budete moct sledovat, jak se vaše zákaznická péče zlepšuje.

Pracujte chytře a zvládněte více

Naše řešení je nabité chytrými funkcemi, které pomohou zvýšit efektivitu vašeho týmu. Z naší zkušenosti to je až 83 minut na jednoho uživatele a to za měsíc udělá už pěkné 3 dny.

Analýza hlasu

Barevná a zahraniční čísla

Chatbot

+20  dalších

Integrace s dalšími systémy

S propojením zákaznického centra na ostatní systémy zrychlíte každodenní práci týmu a konverzace se zákazníkem bude efektivní se všemi potřebnými informacemi.

Rychlé spuštění a na 14 dní zdarma!

Ještě váháte? Zkuste si zkušební verzi, kterou vám spustíme za 24 hodin a pracujte 14 dní zdarma

Podívat se kolik stojí START

Je pro vás START málo?

Pro větší týmy a maximální efektivitu

Pro týmy nad 10 uživatelů a pro všechny profíky v zákaznické péči máme Kontaktní centrum PROFI

Kontaktní centrum PROFI

Vhodné řešení pro většinu firem. Poskládejte si vše sobě na míru a plaťte jen za to, co využijete.

Přizpůsobení na míru
Integrace na vaše systémy
Automatizace a umělá inteligence

od 450 Kč / uživatel

měsíčně

Zjistit více o PROFI

reference

Přidejte se k 600+ zákazníkům, kteří se spoléhají na IPEX

„V čem nám nástroje od IPEXu pomohly? Hlavně jsme získali kontrolu nad životem požadavku našeho klienta a zároveň provozní spolehlivost. Máme tak všechna data na jedné hromadě a dokážeme do nich rychle vidět a jednoduše v nich pak číst.“

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty

53

pracovníků helpdesku

250

operátorů 
call centra

87

manažerských účtů call centra

„My v TP linku jsme opravdu nadšeni z toho, co pro nás IPEX dělá. Nejen skvělý nástroj pro naši zákaznickou péči, ale i jejich špičková podpora jsou pro nás důvodem, proč jsme 100% spokojeni.““

Jan Návrat

Technical Support Manager

85 %

požadavků vyřízeno do 24h

o 42 %

méně nepřijatých hovorů

10 000

obsloužených webchatů

„Z řešení od IPEXu jsme nadšeni! V ovládacích panelech call centra i helpdesku najdu vše, co potřebuji. Konečně mám pořádný přehled.“

Michaela Heczková

Vedoucí podpory

30 %

úspora nákladů helpdesku

13

operátorů 
call centra

14

zahraničních čísel

800 000

odeslaných balíků ročně

„I díky Kontaktnímu centru od IPEXu, pracujeme na tom, aby si zákazník po každém hovoru mohl říct: „Přesně takto si představuju pružné partnerství“

Michal Kalkus

Projektový manažer

10s

průměrná doba čekání na lince

78%

požadavků vyřešeno na jeden hovor

>35000

příchozích hovorů ročně

960

hodin ročně stráví operátoři hovorem

„Klienti u nás hledají prvotřídní technické poradenství. Jsem ráda, že se nám stejné péče dostává od IPEXu. Neuvěřitelná snaha a ochota jejich specialistů je zkrátka to, co očekáváte od kvalitní spolupráce!“

Tereza Přibylová

Manažer zákaznické péče

93 %

hovorů odbaveno do 20s

32

telefonních front

<7 %

zmeškaných hovorů

50 000

příchozích hovorů ročně

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty

Jan Návrat

Technical Support Manager

Michaela Heczková

Vedoucí podpory

Michal Kalkus

Projektový manažer

Tereza Přibylová

Manažer zákaznické péče

Spoléhá se na nás denně více než 600 týmů zákaznické péče