Spoléhá se na nás denně více než 600 týmů zákaznické péče
Vylaďte svou zákaznickou péči společně s našimi profíky
Máme pro vás špičkový systém, který je plně připraven zeefektivnit a zrychlit vaši zákaznickou podporu. K tomu navíc nabízíme zkušenosti našich profíků, kteří vědí jak na nejvychytanější péči o zákazníky.
Rozhraní pro maximální efektivitu týmu
Vybavte svůj tým perfektními nástroji. Jednoduché rozhraní přináší mnoho funkcí, se kterými má tým zákaznické péče všechny potřebné informace a pohodlí pro efektivní práci.
Panely a fronty call centra
Znalostní báze
Mobilní aplikace Helpdesku
Plánovač front
Statistiky a reporting
Přehledné reporty a monitoring
S přesnými daty o užívání, rychlosti i kvalitě odpovědí budete moct sledovat, jak se vaše zákaznická péče zlepšuje.

Připravené integrace s vašimi systémy
S propojením zákaznického centra na ostatní systémy zrychlíte každodenní práci týmu a konverzace se zákazníkem bude efektivní se všemi potřebnými informacemi.
Automatizace a umělá inteligence
Zrychlete a zjednodušte si zákaznickou péči pomocí automatizací a umělé inteligence. Dosáhnete tak ještě vyšší efektivity a úspor.
Pomůžeme vám s nastavením i s procesy
Kromě skvělého nástroje nabízíme také konzultace a zkušenosti s více než 600 týmy zákaznické péče. Pomůžeme vám vše nastavit a vyladit procesy, aby jste se na svou podporu mohli spolehnout.
reference
Přidejte se k 600+ zákazníkům, kteří se spoléhají na IPEX
Spoléhá se na nás denně více než 600 týmů zákaznické péče
Nabité funkcemi pro efektivní práci
Vyberte si moduly, doplňky a integrace podle představ a poskládejte si zákaznickou péči snů. Náš otevřený systém vám to umožní.
Zlepšete svou zákaznickou péči
Začněte ještě dnes. Poradíme vám s výběrem a nastavením správného řešení.
Kontaktní centrum PROFI
Pro většinu týmů. Nastavte si vše podle představ a buďte efektivní.
od 1150 Kč
za uživatele/měsíc