Kontaktní centrum ENTERPRISE

Zákaznická podpora vyladěná pro ty největší

Kontaktní centrum ENTERPRISE obsahuje vše co ke své práci potřebují i ty největší týmy zákaznické podpory.

Zeptejte se jak na to

Spoléhá se na nás denně více než 600 týmů zákaznické péče

S námi zeefektivní zákaznickou podporu i ty největší týmy

Denně řešíte desítky a stovky požadavků zákazníků, a dobře víte co je pro vás nejlepší. Společně s naším systémem a našimi konzultanty vám toho pomůžeme dosáhnout,

Systém pro maximální efektivitu týmu

Maximální efektivita je pro vás prioritou. Náš systém díky intiutivnímu rozhraní a jednoduché práci pro operátory vám takovou efektivitu nabídne.

Panely a fronty call centra

Znalostní báze

Mobilní aplikace Helpdesku

Plánovač front

Statistiky a reporting

+18  dalších

Detailní reporty a monitoring

S přesnými daty o užívání, rychlosti i kvalitě odpovědí budete moct sledovat, jak si vaše týmy vedou.

Statistiky a reporting

Wallboard

Plánovač front

+5  dalších

Připravené integrace s vašimi systémy

Integrace jsou pro nás samozřejmostí. Nabízíme již hotové integrace na všechny běžné CRM systémy, ale můžeme vám připravit i integraci na míru.

Všechny integrace

Automatizace a umělá inteligence

Nejnovější hit pro každý tým zákaznické péče. Nasaďte voicebota a zrychlete a zjednodušte si zákaznickou péči. Dosáhnete tak ještě vyšší efektivity a úspor.

Pomůžeme vám s nastavením i s procesy

Kromě skvělého nástroje nabízíme také konzultace a zkušenosti s více než 600 týmy zákaznické péče. Pomůžeme vám vše nastavit a vyladit procesy, abyste byli spokojeni vy i vaši zákazníci.

Objednejte si konzultaci

reference

Přidejte se k 600+ zákazníkům, kteří se spoléhají na IPEX

„V čem nám nástroje od IPEXu pomohly? Hlavně jsme získali kontrolu nad životem požadavku našeho klienta a zároveň provozní spolehlivost. Máme tak všechna data na jedné hromadě a dokážeme do nich rychle vidět a jednoduše v nich pak číst.“

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty

53

pracovníků helpdesku

250

operátorů 
call centra

87

manažerských účtů call centra

„My v TP linku jsme opravdu nadšeni z toho, co pro nás IPEX dělá. Nejen skvělý nástroj pro naši zákaznickou péči, ale i jejich špičková podpora jsou pro nás důvodem, proč jsme 100% spokojeni.““

Jan Návrat

Technical Support Manager

85 %

požadavků vyřízeno do 24h

o 42 %

méně nepřijatých hovorů

10 000

obsloužených webchatů

„Z řešení od IPEXu jsme nadšeni! V ovládacích panelech call centra i helpdesku najdu vše, co potřebuji. Konečně mám pořádný přehled.“

Michaela Heczková

Vedoucí podpory

30 %

úspora nákladů helpdesku

13

operátorů 
call centra

14

zahraničních čísel

800 000

odeslaných balíků ročně

„I díky Kontaktnímu centru od IPEXu, pracujeme na tom, aby si zákazník po každém hovoru mohl říct: „Přesně takto si představuju pružné partnerství“

Michal Kalkus

Projektový manažer

10s

průměrná doba čekání na lince

78%

požadavků vyřešeno na jeden hovor

>35000

příchozích hovorů ročně

960

hodin ročně stráví operátoři hovorem

„Klienti u nás hledají prvotřídní technické poradenství. Jsem ráda, že se nám stejné péče dostává od IPEXu. Neuvěřitelná snaha a ochota jejich specialistů je zkrátka to, co očekáváte od kvalitní spolupráce!“

Tereza Přibylová

Manažer zákaznické péče

93 %

hovorů odbaveno do 20s

32

telefonních front

<7 %

zmeškaných hovorů

50 000

příchozích hovorů ročně

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty

Jan Návrat

Technical Support Manager

Michaela Heczková

Vedoucí podpory

Michal Kalkus

Projektový manažer

Tereza Přibylová

Manažer zákaznické péče

Spoléhá se na nás denně více než 600 týmů zákaznické péče

Vše co potřebujete pro efektivní práci

Kontaktní centrum ENTERPRISE obsahuje vše, co potřebujete pro skutečně efektivní a kvalitní zákaznickou péči.

Analýza hlasu

Pokročilá hlasová analytika pomůže odhalit nejen možné chyby operátorů, ale také nálady a pocity volajících.

Barevná a zahraniční čísla

Vyberte si ze široké nabídky domácích barvených čísel a ze zahraničních čísel. A vše máte v našem kontaktním centru.

Chatbot

Nový pomocník pro vaši zákaznickou podporu. Stále ochotný a k dispozici. Zákazníci si jej zamilují

Chaty

Komunikace přes chat. Rychlejší, přehlednější a jednodušší jak pro zákazníky tak pro operátory

Click-to-call

Vaši zákazníci se vám dovolají přímo z webu. Anebo zanechají telefonní číslo a náš systém jim automaticky zavolá.

Emaily

Jak pracovat chytře s emaily? Jde to jednodušeji než byste možná čekali. Pojďte se podívat jak to zvládnout například s automatizacemi.

Facebook Messenger

Jste tam, kde jsou i vaši zákazníci. Komunikujte s nim v jejich přirozeném prostředí, třeba na Facebooku.

Grafické IVR

IVR aplikace bez programování a rychle umožňuje řídit příchozí hovory. Vše v nocode režimu.

Infrastruktura

Zajímá vás technologické pozadí našich služeb? Podívejte se jaké síťové technologie používáme.

Kategorie a štítky

S Kategoriemi a Štítky v Heldesku získáte přehled nad komunikací.

Mobilní aplikace Helpdesku

S naší mobilní aplikací máte Helpdesk stále při ruce ve vašem mobilu nebo tabletu.

Monitoring spokojenosti

Sledujte a měřte spokojenost zákazníků

Nahrávky a výpisy hovorů

Nezbytná součást call centra a ústředny pro přehled o proběhlých hovorech, to jsou nahrávky a výpisy hovorů (CDR záznamy).

Panely a fronty call centra

Realtime panely a fronty – základní nástroje nejen operátorů, ale hlavně manažerů Call centra.

Plánovač front

Plánovač front (workforce manager) umožňuje jednoduše plánovat pracovní vytížení operátorů na velmi dlouhou dobu dopředu.

Portál požadavků

Portál pro rychlé vytváření ticketů pro zákazníky či zaměstnance.

Prediktivní dialer

Automatické vytáčení hovorů pro vaše call centrum. Zvýšíte výkonnost call centra v několika málo krocích.

Priority

Systém přidělování priorit vám umožní efektivně zvládnout i velké množství požadavků.

Připravené odpovědi

Využijte připravené odpovědi pro rychlou reakci a úsporu lidské práce.

Produkty v Helpdesku

Filtrujte v Helpdesku požadavky na úrovni produktů či služeb, které dodáváte.

SIP trunk

Základní napojení vašeho call centra a ústředny do VoIP světa, to je SIP trunk.

SLA požadavků

Stanovte si pravidla pro odpovědi na požadavky zákazníků

Sledování času v Helpdesku

Sledováním času získáte přehled nejen o práci operátorů

SMS

Komunikace formou SMS zpráv. Příchozí i odchozí provoz v jednom systému. Přehledně a díky tomu pod kontrolou.

Statistiky a reporting

Co neměříte, to neřídíte. Podívejte se jaké statistiky a reporty můžete mít s naším kontaktním centrem.

Tickety a řízení procesů

Jak funguje řízení procesů pomocí ticketů a přehled nad fungováním systému helpdesku?

Ústředna

Modul ústředny a detaily k jejímu fungování. Základní informace i podrobnosti pro technologické nadšence.

Voicebot

Umělá inteligence ve vašem telefonu. Nechte našeho Voicebota pracovat a ulehčete svým operátorům.

Wallboard

Jasný a přehledný nástroj pro každé callcentru. Wallboard není jen obrazovka s čísly, ale zvládne toho mnohem více.

Webové formuláře

Udržujte přehled v komunikaci i z formulářů na webu. S naším kontaktním centrem to jde snadno

Znalostní báze

Základ pro každé kontaktní centrum je know-how agentů. Se znalostní bází v našem Helpdesk se budou znalosti udržovat snadněji.

Zlepšete svou zákaznickou péči

Začněte ještě dnes. Poradíme vám s výběrem a nastavením správného řešení.

Kontaktní centrum ENTERPRISE

Pro největší týmy. Nastavte si vše podle představ a buďte efektivní.

Výběr služeb podle potřeby
Možnost napojení na CRM
Callcentrum i helpdesk v jednom

od 1450 Kč

za uživatele/měsíc

Zjistit více