Spoléhá se na nás denně více než 600 týmů zákaznické péče
S námi zeefektivní zákaznickou podporu i ty největší týmy
Denně řešíte desítky a stovky požadavků zákazníků, a dobře víte co je pro vás nejlepší. Společně s naším systémem a našimi konzultanty vám toho pomůžeme dosáhnout,
Systém pro maximální efektivitu týmu
Maximální efektivita je pro vás prioritou. Náš systém díky intiutivnímu rozhraní a jednoduché práci pro operátory vám takovou efektivitu nabídne.
Panely a fronty call centra
Znalostní báze
Mobilní aplikace Helpdesku
Plánovač front
Statistiky a reporting
Detailní reporty a monitoring
S přesnými daty o užívání, rychlosti i kvalitě odpovědí budete moct sledovat, jak si vaše týmy vedou.

Připravené integrace s vašimi systémy
Integrace jsou pro nás samozřejmostí. Nabízíme již hotové integrace na všechny běžné CRM systémy, ale můžeme vám připravit i integraci na míru.
Automatizace a umělá inteligence
Nejnovější hit pro každý tým zákaznické péče. Nasaďte voicebota a zrychlete a zjednodušte si zákaznickou péči. Dosáhnete tak ještě vyšší efektivity a úspor.
Pomůžeme vám s nastavením i s procesy
Kromě skvělého nástroje nabízíme také konzultace a zkušenosti s více než 600 týmy zákaznické péče. Pomůžeme vám vše nastavit a vyladit procesy, abyste byli spokojeni vy i vaši zákazníci.
reference
Přidejte se k 600+ zákazníkům, kteří se spoléhají na IPEX
Spoléhá se na nás denně více než 600 týmů zákaznické péče
Vše co potřebujete pro efektivní práci
Kontaktní centrum ENTERPRISE obsahuje vše, co potřebujete pro skutečně efektivní a kvalitní zákaznickou péči.
Zlepšete svou zákaznickou péči
Začněte ještě dnes. Poradíme vám s výběrem a nastavením správného řešení.
Kontaktní centrum ENTERPRISE
Pro největší týmy. Nastavte si vše podle představ a buďte efektivní.
od 1450 Kč
za uživatele/měsíc