Integrace na oblíbené nástroje
Vyberte si již některou z připravených integrací, nebo vám připravíme integraci na míru díky otevřenému API a calé sadě integračních nástrojů
Integrace pomocí API
Kromě připravených integrací máte možnost propojit své unikátní systémy pomocí našich integračních metod: REST API, Webhooks nebo Integromat.
Otevřený systém
Nenašli jste zde svoji oblíbenou firemní aplikaci? Spojte se s nám a připravíme vám integraci na míru.
Efektivita díky integracím
Integrace Kontaktního centra přináší mnoho výhod v každodenní práci
Všechny informace v jednom systému
Díky integracím na ERP nebo CRM uvidí agenti kontaktního centra o každém volajícím vše potřebné ihned
Integrace na jakýkoli systém
Otevřené API a další integrační metody umožní napojení na jakýkoli firemní systém, který rádi používáte
Nastavíme vám vše potřebné
Při implementaci vám nastavíme vše potřebné tak, abyste byli spokojeni jak vy, tak pracovníci podpory
Efektivní zákaznická péče pro každou firmu
Ať už zákaznickou péči teprve startujete, či jste zkušení profíci, máme řešení i pro vás
Kontaktní centrum PROFI
Vhodné řešení pro většinu firem. Poskládejte si vše sobě na míru a plaťte jen za to, co využijete.
od 450 Kč / uživatel
měsíčně
Kontaktní centrum START
Vhodné pro menší týmy. Připravený balíček pro rychlé a cenově výhodné rozjetí zákaznické péče.
od 2 900 Kč
měsíčně za balíček až pro 10 uživatelů
reference