Integrace

Napojte se na své nástroje

Máme pro vás připraveny integrace na vaše firemní aplikace, takže si zjednodušíte  práci a budete ještě efektivnější.

Integrace na oblíbené nástroje

Vyberte si již některou z připravených integrací, nebo vám připravíme integraci na míru díky otevřenému API a calé sadě integračních nástrojů

MS Dynamics

Napojením kontaktního centra na vaše CRM vyřešíte základní potřeby jako zobrazení kdo mi volá

MS Teams

Přijímejte v prostředí Microsoft Teams hovory a volejte na jakákoli telefonní čísla díky naší integraci

Shoptet

Modul zákaznické podpory na telefonu pro eshopy na platformě Shoptet

K2

Volejte se zákazníky v systému K2, populárním informačním systému pro firmy.

API Komunikátoru

Otevřené API Komunikátoru pro všechny, kdo chtějí ještě více posunout integraci svých systémů

Integrační metody

Zajímá vás REST API nebo Webhooks? Pak jste tady správně. Integrační metody a API najdete právě zde.

Integromat

Systémy všech služeb – Propojte se ! Propojení vašeho systému s námi pomocí Integromatu.

Salesforce

Kontaktní centrum IPEX zvládneme napojit na toto velmi oblíbené CRM. Přímo ze Salesforce tak zvládnete mnohem více.

Integrace pomocí API

Kromě připravených integrací máte možnost propojit své unikátní systémy pomocí našich integračních metod: REST API, Webhooks nebo Integromat.

Zeptejte se jak na to

Otevřený systém

Nenašli jste zde svoji oblíbenou firemní aplikaci? Spojte se s nám a připravíme vám integraci na míru.

Domluvit schůzku

Efektivita díky integracím

Integrace Kontaktního centra přináší mnoho výhod v každodenní práci

Všechny informace v jednom systému

Díky integracím na ERP nebo CRM uvidí agenti kontaktního centra o každém volajícím vše potřebné ihned

Integrace na jakýkoli systém

Otevřené API a další integrační metody umožní napojení na jakýkoli firemní systém, který rádi používáte

Nastavíme vám vše potřebné

Při implementaci vám nastavíme vše potřebné tak, abyste byli spokojeni jak vy, tak pracovníci podpory

Efektivní zákaznická péče pro každou firmu

Ať už zákaznickou péči teprve startujete, či jste zkušení profíci, máme řešení i pro vás

Zlepšete svou zákaznickou péči

Začněte ještě dnes. Poradíme vám s výběrem a nastavením správného řešení.

Kontaktní centrum

Pro většinu týmů. Nastavte si vše podle představ a buďte efektivní.

Výběr služeb podle potřeby
Možnost napojení na CRM
Callcentrum i helpdesk v jednom

od 750 Kč

za uživatele/měsíc

Zjistit více

reference

Přidejte se k 600+ zákazníkům, kteří se spoléhají na IPEX

„V čem nám nástroje od IPEXu pomohly? Hlavně jsme získali kontrolu nad životem požadavku našeho klienta a zároveň provozní spolehlivost. Máme tak všechna data na jedné hromadě a dokážeme do nich rychle vidět a jednoduše v nich pak číst.“

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty

53

pracovníků helpdesku

250

operátorů 
call centra

87

manažerských účtů call centra

„My v TP linku jsme opravdu nadšeni z toho, co pro nás IPEX dělá. Nejen skvělý nástroj pro naši zákaznickou péči, ale i jejich špičková podpora jsou pro nás důvodem, proč jsme 100% spokojeni.““

Jan Návrat

Technical Support Manager

85 %

požadavků vyřízeno do 24h

o 42 %

méně nepřijatých hovorů

10 000

obsloužených webchatů

„Z řešení od IPEXu jsme nadšeni! V ovládacích panelech call centra i helpdesku najdu vše, co potřebuji. Konečně mám pořádný přehled.“

Michaela Heczková

Vedoucí podpory

30 %

úspora nákladů helpdesku

13

operátorů 
call centra

14

zahraničních čísel

800 000

odeslaných balíků ročně

„I díky Kontaktnímu centru od IPEXu, pracujeme na tom, aby si zákazník po každém hovoru mohl říct: „Přesně takto si představuju pružné partnerství“

Michal Kalkus

Projektový manažer

10s

průměrná doba čekání na lince

78%

požadavků vyřešeno na jeden hovor

>35000

příchozích hovorů ročně

960

hodin ročně stráví operátoři hovorem

„Klienti u nás hledají prvotřídní technické poradenství. Jsem ráda, že se nám stejné péče dostává od IPEXu. Neuvěřitelná snaha a ochota jejich specialistů je zkrátka to, co očekáváte od kvalitní spolupráce!“

Tereza Přibylová

Manažer zákaznické péče

93 %

hovorů odbaveno do 20s

32

telefonních front

<7 %

zmeškaných hovorů

50 000

příchozích hovorů ročně

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty

Jan Návrat

Technical Support Manager

Michaela Heczková

Vedoucí podpory

Michal Kalkus

Projektový manažer

Tereza Přibylová

Manažer zákaznické péče