Domovská stránka » Integrace Kontaktního centra IPEX s platformou Ecofleet

Integrace Kontaktního centra IPEX s platformou Ecofleet

Denis Lacho

21 prosince, 2023

5 min

Blog

Integrace Kontaktního centra IPEX s platformou Ecofleet

Kontaktní centrum IPEX pomocí integrace se službou Ecofleet přináší možnost propojení týmu zákaznické péče a výjezdních týmů servisních pracovníků, rozvozu zboží nebo obchodníků.

Jak můžete integraci IPEX – Ecofleet využít:

  1. pracovník týmu zákaznické péče nebo chatbot/voicebot komunikuje se zákazníkem (komunikace je evidována formou ticketu v Kontaktním centru IPEX)
  2. zákazník požaduje výjezd a dohodne si objednávku s pracovníkem podpory
  3. pracovník podpory v ticketu zadá požadavek na výjezd, který je zapsán do služby Ecofleet
  4. Kontaktní centrum předá požadavek do služby Ecofleet jako nový Task
  5. služba Ecofleet z posbíraných požadavků navrhne pro jednotlivé servisní pracovníky optimální trasu, servisní pracovník vidí v mobilní aplikaci trasu a seznam zastávek včetně požadovaného úkolu
  6. po provedení práce servisní technik v mobilní aplikaci vyplní předávací protokol a zajistí podpis zákazníkem
  7. do ticketu Kontaktního centra je zapsána zpráva o provedení úkolu, popř i zapsán podepsaný protokol
  8. pracovník podpory/automatická úloha zajistí fakturaci práce