Integrace Kontaktního centra IPEX s platformou Ecofleet
Kontaktní centrum IPEX pomocí integrace se službou Ecofleet přináší možnost propojení týmu zákaznické péče a výjezdních týmů servisních pracovníků, rozvozu zboží nebo obchodníků.
Jak můžete integraci IPEX – Ecofleet využít:
- pracovník týmu zákaznické péče nebo chatbot/voicebot komunikuje se zákazníkem (komunikace je evidována formou ticketu v Kontaktním centru IPEX)
- zákazník požaduje výjezd a dohodne si objednávku s pracovníkem podpory
- pracovník podpory v ticketu zadá požadavek na výjezd, který je zapsán do služby Ecofleet
- Kontaktní centrum předá požadavek do služby Ecofleet jako nový Task
- služba Ecofleet z posbíraných požadavků navrhne pro jednotlivé servisní pracovníky optimální trasu, servisní pracovník vidí v mobilní aplikaci trasu a seznam zastávek včetně požadovaného úkolu
- po provedení práce servisní technik v mobilní aplikaci vyplní předávací protokol a zajistí podpis zákazníkem
- do ticketu Kontaktního centra je zapsána zpráva o provedení úkolu, popř i zapsán podepsaný protokol
- pracovník podpory/automatická úloha zajistí fakturaci práce