Automatizujte komunikaci s občany či návštěvníky
Hlavní přínosy řešení
- Zvýšení kapacit kolegů komunikující s občany o robota, který nikdy nespí a je k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu a který zvládne neomezený počet hovorů v jednom čase
- Náhrada rutinní a nezáživné činnosti lidí, kteří se mohou věnovat smysluplnějším činnostem
Hlavní vlastnosti
- Jednoduché a rychlé nasazení
- Vysoká návratnost
- Možnost vyzkoušet zdarma v PoC
Vyzkoušejte si jej zdarma!
Říčanského voicebota si můžete otestovat zavoláním na číslo 910100985.
Scénář samozřejmě upravíme na potřeby a zvyklosti vašeho města.
Popis řešení
Na komunikaci s Vašimi občany použijeme technologii umělé inteligence Voicebot, který sám zodpoví rutinní dotazy Vašich občanů, statisticky vyhodnocuje jejich reakce, abyste měli podklady pro jeho další optimalizaci. Pří složitých dotazech je možné předání hovoru na živého operátora, je rovněž možné po ukončení hovoru poslat občanovi potřebné informace formou SMS.
Případová studie
Město Říčany je velmi progresivní obec, která byla vždy velmi činorodá a vždy ji záleželo na kvalitě života jejich občanů a servisu pro ně.
„Na komunikaci s občany máme vyhrazenu jednu kolegyni, které má k tomu na starosti i další agendy. Ta byla poslední dobou zcela zahlcena opakujícími se dotazy občanů na standardní agendy typu vydání občanského průkazu.“
Mgr. Michal Šilinger
vedoucí Odboru správních agend a dopravy, Město Říčany
Říčany rozšířily svoji telefonní ústřednu o Voicebota a výsledky se sebe nedaly dlouho čekat. Voicebot aktuálně za měsíc aktivně realizuje skoro 500 hovorů s dotazy na rutinní agendy. Pracovnice komunikující s občany mají opět čas na své další agendy a navíc se již nemusí zabývat nezáživnou a frustrující činnost kterou ale automat hravě zvládne.
„Voicebota máme nasazeného chvilku, a navíc nám do toho padly volby do obecního zastupitelstva, takže jsme měli jiné starosti, než voicebota dále ladit. Ale i tak vidím hmatatelné přínosy v úspoře času naší kolegyně. Zajímavé je, že s hovor s voicebotem, jehož konfigurace je ještě dost syrová, dokončí už teď 60% volajících“
Mgr. Michal Šilinger
vedoucí Odboru správních agend a dopravy, Město Říčany
Tip
Ještě nedávno si řada firem a organizací zakládala na osobní komunikaci se svými klienty. Díky značnému nedostatku pracovníků a velkému nárůst mezd je většinou není jiného řešení, než využití automatu – pořád je lepší komunikace s automatem, než nezvednutý telefon.