Implementace a školení

Při dodávce našich produktů vám naši specialisté pomohou odladit procesy a případně nastavit procesy nové. Výsledkem je zákaznická péče nastavená na míru potřebám a audit slabých míst, na kterých můžeme do budoucna pracovat.

Kvalitně provedená implementace je základ pro Vaši spokojenost

Kvalitní implementace není samozřejmost, ale s našimi specialisty to pro vás bude hračka. Spokojeni budou jak vaši pracovnící podpory, tak i zákazníky, o které se starají.

Pomůžeme vám roztlačit zákaznickou péči

Komunikační strategie, šablony a dobré procesy jsou základem pro úspěšnou zákaznickou podporu. Naši zkušení konzultanti Vám pomohou nastavit vše potřebné pro úspěch vašeho týmu. Pro váš tým pak máme připravena školení, ve kterých vše vysvětlíme a naučíme.

Varianty implementace

Bronze
Silver
Gold
Platinum

Implementace Bronze

Základní implementace, vhodná pro zprovoznění dema nebo malých Kontaktních center

Implementaci si provede zákazník sám pomocí zjednodušených formulářů, vhodné pro zprovoznění dema nebo malých Kontaktních center

Implementace Silver

Rychlá a agilní implementace, získáte obratem a velmi levně plně funkční službu.

Vhodné pro malé a střední implementace v řádech jednotek až několik desítek uživatelů. Tato forma implementace je pro zákazníky, kteří nemají vyhraněnou představu o nastavení svého Kontaktního centra nebo kteří chtějí převzít nejosvědčenější postupy (best-practices).

Implementace Gold

Zakázková implementace, dle dohodnutých konfiguračních. Získáváte službu na míru.

Vhodné pro střední implementace (několik desítek až sto uživatelů), pro zákazníky, kteří mají vyhraněnou představu o nastavení svého Kontaktního centra a o svých specifických procesech.

Je vyžadována příprava ze strany zákazníka, především v podobě zpracování konfiguračních tabulek) a aktivní komunikace s poskytovatelem jak při finalizaci konfiguračních tabulek, tak při samotné implementaci.

Implementace Platinum

Projektová implementace, s analyzou vašich procesů a návrhem jejich optimalizace.

Vhodné pro rozsáhlé implementace (sto a více uživatelů) anebo v případě rozsáhlých zakázkových úprav.

Implementace tohoto typu je časově nejnáročnější, vhodná pro zákazníky, kteří vyžadují specifické implementační podmínky, vlastnosti či úpravy. Platí zde podobná pravidla jako pro standardní implementaci. Před podpisem smlouvy se však zhotoví implementační projekt, který velmi přesně specifikuje rozsah implementace a rovněž na 100 % potvrdí, že všechny požadované vlastnosti Kontaktního centra budou dostupné

Postup implementace

Příprava
Implementace
Testování
Školení

Příprava implementace

Po podpisu smlouvy se u vás seznámíme s technickou situací, vybavením a zvyklostmi uživatelů. Vhodné je, pokud využijete i naši Presales podporu.

Doporučíme změny v oblastech, které vám nyní nevyhovuji a vhodné technické řešení. Ve spolupráci s vámi připravíme tzv. Implementační předpis ( případně i komunikační strategii – pokud je součástí implementace) a ten vám předložím ke schválení.

Ať už je technické řešení jakékoliv, nemá vliv na dohodnutou cenu.

Vlastní mplementace

Ještě než se k vám vydáme na implementaci, připravím si vše, co je jen možné.

Nakonfigurujeme komunikační platformu a propojíme ji s okolím, naimportujeme do ní uživatele dle implementačního předpisu, Nakonfigurujeme zařízení a vše pořádně otestujeme.

U vás pak již pouze doladíme to, co nešlo udělat vzdáleně a připojíme uživatelská zařízení.

Testování implementace a zkušební provoz

Jsou kritické pro úspěšnou implementaci.

Testujeme funkčnost všech zařízení v obvyklém režimu použití. Tyto testy nejprve provedeme u sebe v přípravné fázi a provádíme je opět u jednotlivých uživatelů při finalizaci řešení na místě. Rovněž testuje všechny globální funkce, jako IVR, nahrávání hovorů, billing, statistiky call centra a podobně.

Poslední detaily vyladíme v rámci zkušebního provozu.

Školení uživatelů a správců

Uživatele naučíme základní fígle, jak systém efektivně používat, aby sloužil jim, a ne oni systému.

Pokud si chcete běžné věci, jako je například přidání uživatele, nakonfigurování telefonu a podobně nastavovat ihned sami, vyškolíme vaše správce, nebo se můžete obrátit na nás.

Domluvte si úvodní schůzku

Ozveme se Vám obratem, nejpozději do druhého dne.

"*" indicates required fields