Webinář

Jak udržet zákazníky na PrestaShopu spokojené

22. 6. 2022

10:00

Martin Pudich a Tomáš Vrbecký

O Webináři

Přemýšlíte, jak udržet zákazníky dlouhodobě spokojené? Jak zvýšit CVL – Customer Lifetime Value? Především kvalitní zákaznickou péčí. A pro kvalitní péči potřebujete kvalitní nástroje, například ty od IPEXu.

Kontaktní centrum IPEX je nově v PrestaShopu. Co umí a co s ním dokážete? Především se dozvíte, jak může Kontaktní centrum IPEX zrychlit vaši komunikaci se zákazníky, jaké úspory jeho zavedení přinese a co vše můžete automatizovat. Prakticky si představíme široké možnosti a přínosy Kontaktního centra IPEX pro všechny uživatele platformy PrestaShop. Na webináři promluví Tomáš Vrbecký za IPEX a Martin Pudich za 1Presta.

Videopozvánka

Agenda

  • PrestaShop a zákaznická péče – Martin Pudich, 1Presta
  • Kontaktní centrum IPEX – Tomáš Vrbecký, IPEX

Registrace

"*" indicates required fields

Consent*