Webinář

Digitalizace a automatizace v zákaznické péči

20. 10. 2022

14:00

Michal Výskala a hosté

O Webináři

Přemýšlíte, jak mít zákaznickou podporu ještě efektivnější nebo jak nahradit nedostatek lidí? Automatizujte! Například pomocí voicebotů. O tom, jak se to povedlo u některých našich zákazníků se dozvíte více na našem webináři.

Představíme praktické zkušenosti s nasazením automatizací u některých našich zákazníků. Dozvíte se, jak se povedlo spuštění voicebota povedlo v Decathlonu, jakého voicebota využívají v GoMobilu nebo také jak si s automatizací poradilo Město Říčany.

Webinářem provede Michal Výskala a na konci bude následovat panelová diskuze, které se účastní právě zástupci společnosti GoMobil, Monika Mazreku a Jana Hubačová a Michal Šilinger z Městského úřadu Říčany.

Agenda

  • Prezentace – Příklady nasazení automatizace u našich zákazníků – Michal Výskala, IPEX
    • Decathlon
    • GoMobil
    • Město Říčany
  • Panelová diskuze
    • Monika MazrekuJana Hubačová, Gomobil
    • Michal Šilinger, Město Říčany
    • Michal Výskala, IPEX

Registrace

"*" indicates required fields

Consent*