Webinář

Telefonie v Helpdesku

9. 2. 2022

14:00

Martina Juráková & Jan Šporik

Další live Webinář, tentokrát o propojení dvou základních nástrojů Kontaktního centra IPEX, tj. Helpdesku a Call centra.

O Webináři

Náš první letošní webinář bude o propojení obou našich nástrojů pro zákaznickou péči, Call centra a Helpdesku. O propojení obou nástrojů v jeden celek budou hovořit naši experti Martina JurákováJan Šporik. Co všechno jsme v rámci telefonie v Helpdesku zlepšili? Jak se změnila práce s hovory a hlavně ergonomie v telefonii pro operátory? Na to odpoví právě tento webinář.

Agenda

  • Nastavení pro hovory v Helpdesku
  • Nová ovládací tlačítka pro zpracování příchozího hovoru, přepojení hovoru
  • Odchozí volání, včetně vytočení libovolného čísla s volbou identity
  • Zmeškané hovory
  • Práce s nahrávkami hovorů
  • Rozšíření v oblasti historie hovorů a denní statistika hovorů operátora

Přijďte, těšíme se na Vás ve středu 9.2.2022 od 14 hodin.

Registrace

"*" indicates required fields

Consent*