- Úvodní slovo – Michal Výskala, marketingový manažer
- Voicebot ALEX – Michaela Hašková, vedoucí zákaznické péče
- Scénáře nasazení jak u nás tak u zákazníků
- Na co se voicebot hodí a na co naopak méně
- Jak rychle bota nasadit či upravit
- ROI, úspory času, agendy a další čísla
- Integrace a API voicebota – Tomáš Navrátil, konzultant
- Možnosti nastavení
- Varianty automatizací
Spokojenosti se meze nekladou
Každý den společně pečujeme o spokojenost vašich zákazníků, ale na našem webu se staráme, abyste byli spokojení hlavně vy. Z toho důvodu pracujeme na webu se soubory cookie, které zajišťují, že vše funguje tak, jak má, a dovolují nám nabízet vám obsah, který vám podle nás padne do noty. Své preference s jejich užíváním v rozsahu Zásad používání cookies můžete kdykoliv jednoduše změnit v nastavení.