Webinář

Jak telefonovat v Salesforce

24. 11. 2021

10:30

Jan Šporik a Pavel Riško

Webinář o integraci Salesforce a Kontaktního centra IPEX.

O Webináři

Náš další webinář pořádáme společně s partnerem Sprinx Consulting, specialisty na CRM a ERP systémy. Mezi jejich nejčastěji implementovaný systém bezesporu patří Salesforce.

Možnosti telefonování v Salesforce představí Jan Šporik, analytik a konzultant IPEX a Pavel Riško, vedoucí vývoje Salesforce ve Sprinx Consulting.

Na co se můžete těšit?

Na webináři půjdeme od obecného ke konkrétnímu. Seznámíme vás s obecnými předpoklady pro telefonování v CRM Salesforce. Následně si předvedeme konkrétní ukázku, tedy realizaci telefonátu z prostředí Salesforce. Závěrečný blok bude patřit možnostem dalšího využití integrace. Vše na konkrétních příkladech. Délka webináře je 60 minut. Těšíme se na vás ve středu 24.11. v 10:30

Agenda

  • Kontaktní centrum a CRM
  • Salesforce a telefonování
  • Integrace Salesforce a IPEX
  • Příchozí a odchozí volání v praxi
  • Další možnosti využití
  • 15 minut diskuze

Odkaz na webinář

Webinář pořádáme na platformě Sprinx Consulting. Odkaz na přihlášení naleznete níže.

Odkaz na webinář

Předešlé webináře

11. 11. 2021

Microsoft CRM

26. 10. 2021

Webchat 2.0