Webinář

Jak telefonovat v Salesforce

24. 11. 2021

10:30

Jan Šporik a Pavel Riško

Webinář o integraci Salesforce a Kontaktního centra IPEX.

O Webináři

Náš další webinář pořádáme společně s partnerem Sprinx Consulting, specialisty na CRM a ERP systémy. Mezi jejich nejčastěji implementovaný systém bezesporu patří Salesforce.

Možnosti telefonování v Salesforce představí Jan Šporik, analytik a konzultant IPEX a Pavel Riško, vedoucí vývoje Salesforce ve Sprinx Consulting.

Na co se můžete těšit?

Na webináři půjdeme od obecného ke konkrétnímu. Seznámíme vás s obecnými předpoklady pro telefonování v CRM Salesforce. Následně si předvedeme konkrétní ukázku, tedy realizaci telefonátu z prostředí Salesforce. Závěrečný blok bude patřit možnostem dalšího využití integrace. Vše na konkrétních příkladech. Délka webináře je 60 minut. Těšíme se na vás ve středu 24.11. v 10:30

Agenda

  • Kontaktní centrum a CRM
  • Salesforce a telefonování
  • Integrace Salesforce a IPEX
  • Příchozí a odchozí volání v praxi
  • Další možnosti využití
  • 15 minut diskuze

Odkaz na webinář

Webinář pořádáme na platformě Sprinx Consulting. Odkaz na přihlášení naleznete níže.

Odkaz na webinář

Předešlé webináře